فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 18 فروردین ماه | فال ابجد روزانه 16 فروردین ماه

فال ابجد خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 18 فروردین ماه | فال ابجد روزانه 16 فروردین ماه
کدخبر : 18520
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار علی پارسا:

فال ابجد یکی از فال های  محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود. فال ابجد یکی از فال هایی است که  طرفدار زیادی دارد. فال ابجد به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق برمیگردد. فال ابجد نیز مانند تمام فال ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و سرنوشت همه دست خدای متعال است. فال ابجد روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فروردین

حروف ابجد فال شما : آ د ب

طالعت بلند است و عاقبت به آنچه طالبش هستی خواهی رسید. از کار و شراکت سود می بری و از رنج و مشکل نجات پیدا میکنی. به دنبال مال حلال باش تا هر روز کارت بهتر شود. اگر قصد سفر داری برو تا از آن سود می بری. مسافری داری که به سلامت باز می گردد. اگر گره یا مشکلی در زندگی داری خیلی زود از بین خواهند رفت.

اردیبهشت

حروف ابجد فال شما : ج ب د

طالعت خوب است و در رحمت و نعمت به سویت گشوده شده است، خیلی زود به مقصد خواهی رسید. دائما شکر گذار خدا باش تا به مقصد نزدیکتر شوی. امسال بهترین سال از زندگی توست پس تا میتوانی تلاش کن تا موفق شوی. خبر خوشحال کننده ای دریافت می کنید. اگر قسمت انجام کاری دارید حتما انجام دهید زیرا پیروزی از آن شماست.

خرداد

حروف ابجد فال شما : آ د د

طالعت خوب است اما نیتی داری که بهتر است از آن منصرف شوی چون پشیمانی به همراه دارد. آدم عجولی هستی که بهتر است از این عادت دوری کنی. زنی کوتاه قد و سفید چهره در تلاش فریب دادن شماست مراقب آن باش تا فریب نخوری. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از غم و ناراحتی که به آن گرفتار شده ای رها شوی. مدتی است با خودت درگیری، قدر زندگیت را بدان زیرا ارزش زیادی دارد. فراموش نکن که به خداوند توکل کنی او در حالی همراه توست. همه چیز دست خداست او صلاح کار را بهتر شما می داند.

تیر

حروف ابجد فال شما : ج ج ب

با توجه به طالع بلندی که داری آنچه را از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد. به تو تهمت یا طعنه می زنند اما هیچ آسیب قرار نیست به تو برسد پس نگرن نباشد. در کارت گشایش دیده می شود، به خداوند توکل کن تا به مقصود و خواسته ات برسی انشاالله.

مرداد

حروف ابجد فال شما: آ د آ

نیتت خوب و طالعت روشن است. غم و ناراحتی از تو دور خواهد شد و سعادت به تو رو خواهد آورد. از آسیب بدخواهان در امانی پس اگر چیزی را از دست داده ای مطمئن باش بهتر از آن را به دست خواهی آورد. دوست، همکار یا همسرتان شما را حمایت می کند. به فکر معامله ای هستی که سود زیادی به ارمغان می آورد. نگران نباش که همه چیز بر وفق مرادت پیش خواهد رفت. اگر مسافری داری به سلامتی باز می گردد. قصدی داری که انجام آن پیروزی است.

شهریور

حروف ابجد فال شما : ب ج ب

نیتت خوب است پس انجامش بده که به مراد می رسی. به زودی خبری به تو می رسد که خنده بر لبهایت می نشاند. اگر قصد پیوند و وصل داری، موفقیت با توست. اگر کسی نصیحتی به تو کرد، قبولش کن که به صلاح توست. امسال سال خوبی در پیش داری. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

مهر

حروف ابجد فال شما : د آ د

قصد و نیت خوبی داری. در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم زخم مردم نترس که آسیبی به تو نخواهد رسید. در هر کاری با اهلش مشورت کن و رضای خدا و خلق را در نظر بگیر. فراموش نکن که بخت با تو یار است.

آبان

حروف ابجد فال شما : د آ د

قصد و نیت خوبی داری. در رحمت به سویت باز می‌شود. از چشم زخم مردم نترس که آسیبی به تو نخواهد رسید. در هر کاری با اهلش مشورت کن و رضای خدا و خلق را در نظر بگیر. فراموش نکن که بخت با تو یار است.

آذر

حروف ابجد فال شما : د آ ب

نیتی داری که در آن خیری به تو نخواهد رسید، پس دست نگهدار. اگر آسیب و رنجی به تو رسیده به خاطر چشم زخم است، صدقه بده. صبر کن تا گره کارت باز شود. با کسی در این مورد صحبت نکن و از بحث و خصومت دوری کن. به زودی تغییری افتاق می افتد که زندگیت را زیر و رو میکند، پس به خدا توکل کن و منتظر بمان.

دی

حروف ابجد فال شما : د ب ب

نیت و قصد خوبی داری که به مراد دلت می رسی. به زودی از رنج و غم نجات خواهی یافت. بدترین عیب تو این است که راز دلت را به همه می گویی سعی کن از این کار پرهیز کنی. در هر کار به خدا توکل کن تا کارت انجام شود.

بهمن

حروف ابجد فال شما : آ آ ب

بیماری هستی که به زودی سلامتی ات را به دست خواهی آورد. زندگی با خانواده بر مراد دلت می گذرد و سود زیادی نصیبت خواهد شد. کسی در اطرافت هرچند به تو نیکی می کند اما بد تو را می خواهد اما از کارش پشیمان خواهد شد. آنچه را از دست داده ای دوباره به تو باز خواهد گشت. اگر مسافری داری خیلی زود به دیدارت می آید. از کارهای بد دوری کن و در انجام کارهای خیر پیش قدم باش. به خاطر انجام یک کار خوب و خیر بر سر زبان‌ها می افتی. از جایی که انتظار نداری پول یا چیزی به شما می رسد. پس خداوند را شکر کن و به او توکل داشته باش .

اسفند

حروف ابجد فال شما : د ج آ

نیتت خوب نیست و زندگیت را تلخ می کند. چند وقتی است ناراحتی و به چه کنم چه کنم افتاده ای، به خدا توکل کن تا از گرفتاری ها رها شوی. به کسی دل بسته ای که نمی توانی فراموشش کنی، از او بگذر که خداوند بهتر از او را نصیبت خواهد کرد. در انجام کارها صبور باش، آینده روشنی داری و از غصه ها رها خواهی شد. اگر قصد سفر یا معامله ای داری، انجام بده تا از آن نفع ببری.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان