فال ابجد | فال ابجد فردا

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 19 فروردین ماه | فال ابجد روزانه 19 فروردین ماه

فال ابجد خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال ابجد روزانه و طالع بینی از روی حروف ابجد 19 فروردین ماه | فال ابجد روزانه 19 فروردین ماه
کدخبر : 18524
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار علی پارسا:

فال ابجد یکی از فال های  محبوب است که برای پیش بینی طالع از آن استفاده می شود. فال ابجد یکی از فال هایی است که  طرفدار زیادی دارد. فال ابجد به زمان دانیال نبی و بعد ها به دوره ی امام جعفر صادق برمیگردد. فال ابجد نیز مانند تمام فال ها بیشتر جنبه سرگرمی دارد و سرنوشت همه دست خدای متعال است. فال ابجد روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

 

فـال ابجد روزانه متولدین فروردین

سر تو بر هیچ کس پوشیده نیست. موانع زیاد وسختی پیش پایت هست که برای رسیدن به معشوق به راحتی از تمام آنها می‌گذری. از خستگی شکایت نکن. مرد باش. اگر ضعیف باشی در اول راه جا مانده و اثری از عشق و معشوق نمی‌یابی.

فـال ابجد روزانه متولدین اردیبهشت

اگر در عشق شکست خورده ای تقصیرکسی نیست و افسوس خوردن بی‌فایده است و از دست کسی کاری بر نمی آید. همت کن، از جای برخیز و کارهای گذشته را جبران کن انشاءالله که موفق می‌شوی. دنیا به آخر نرسیده است باز هم فرصت داری.

فـال ابجد روزانه متولدین خرداد

رسیدن خبر خوش نزدیک است که نوید فتح و خوشبختی می دهد. از حریفان و رقیبان نترس. خداوند فتنه ی آنها را خنثی می کند. بخت با توست، اطرافیانت تکیه گاه محکمی برای تو خواهند بود. به جای غرور وقار داشته باش.

فـال ابجد روزانه متولدین تیر

کسی را دوست داری ولی میان تو و او فاصله است و نمی توانی عشق خود را ابراز کنی ولی غمگین مباش که دل او کم کم نرم خواهد شد و به آرزویت می‌رسی .

فـال ابجد روزانه متولدین مرداد

اگر چیزی را می خواهی باید برای آن تلاش کنی. در عشق ثابت قدم باش و دوست را کسی مپندار که تو را تحسین می‌کند. به نصیحت بزرگان توجه داشته باش تا به سعادت برسی. در کارهایت زیاد دست به دست مکن.

فـال ابجد روزانه متولدین شهریور

انتظار زیاد کشیده‌اید و در مورد آینده نگران هستید. آینده خوبی پیش‌رو دارید و با تلاش و کوشش به جایی خواهید رسید که دیگران حیرت‌زده خواهند شد. به شرط آن که ترس را کنار گذاشته و سختی‌های مسیر را تحمل کنید.

فـال ابجد روزانه متولدین مهر

خیلی عاشق هستی و از غم و دوری شب و روز نداری ولی سعی کن کمی واقعی‌تر فکر کنی.‌ کاملاً مراقب باش و در کارها دوراندیشی و آینده‌نگری را فراموش نکن. ظاهربینی ممکن است کار دستتان بدهد، حواستان باشد که به بیراهه کشیده نشوید.

فـال ابجد روزانه متولدین آبان

در انتظارید ،به زودی خبر خوشی به شما می رسد که از دل نگرانی بیرون می‌آیید ،اگر می‌خواهید موفق باشید دلتان را صاف کنید و از هوس های بیهوده دست بردارید.

فـال ابجد روزانه متولدین آذر

از شما چیزی خواسته شده است که به آن دسترسی ندارید یا توانایی انجام آنرا ندارید ،در این مورد با بزرگان ودنیا دیدگان مشورت کن تا مشکلاتت حل شود.

فـال ابجد روزانه متولدین دی

دوست و یار تو آن کسی است که در غم و شادی با تو همراه باشد ،نه آن کسی که در شادی به دنبالت و در هنگام غم جای دگر باشد ،پس در انتخاب دوستانت دقت کن.

فـال ابجد روزانه متولدین بهمن

ستاره‌ی اقبال به شما رو کرده است، سعی کن از این فرصت استفاده کنی. دل خود را از کینه ها و بدی ها خالی کن و به دنبال کارهای بیهوده و افکار باطل نرو که پشیمان خواهی‌شد، دنبال کارهای عاقلانه برو که نتیجه‌ی آن را خواهی دید.

فـال ابجد روزانه متولدین اسفند

دوران سختی و محنت بزودی تمام خواهد شد ،دیگر از حالا دوران خوشی و شادی شماست. کلید این شادی ها به دست خود شماست پس مواظب باشید که آن‌را از دست ندهید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان