یارانه معیشتی | یارانه نقدی

یارانه معیشتی برای این خانورها / عیدانه ویژه دولت در راه است

هادی غلامی اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی همچنین بین خانواده‌هایی است که در دهک‌های یک تا سه قرار دارند.

 یارانه معیشتی برای این خانورها / عیدانه ویژه دولت در راه است
کدخبر : 18229
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

دولت برای حمایت از دهک های پایین و اقشار کم درآمد جامعه، بسته‌های معیشتی شامل کمک‌های مالی و کالایی را به سرپرستان خانوارهای مذکور اهدا می‌کند. این بسته‌های معیشتی به ارزش و مبالغ مختلفی ارائه می‌شوند.

اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی ۱ میلیون تومانی برای این خانوارها

امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان از اهدای ۲۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند زندانیان سمنان در جشن اعیاد شعبانیه انجمن حمایت از خانواده زندانیان سمنان خبرداد.

امید کهربایی مدیرکل زندانهای استان سمنان از اهدای ۲۰۰ بسته معیتشی در بین خانواده های نیازمند زندانیان سمنان در جشن اعیاد شعبانیه انجمن حمایت از خانواده زندانیان سمنان خبرداد، و گفت: این جشن با همکاری خیرین و نیکو کاران و انجمن حمایت از خانواده زندانیان با حضور خانواده ها در سالن فریال برگزار شده است.

کهربایی با بیان اینکه خانواده زندانیان مجرم نیستند، عنوان کرد: این خانواده ها به دلیل نداشتن سرپرست خانواده در معرز بسیاری از آسیب ها قرار دارند که مجموعه های مختلف تلاش میکنند تا آسیب ها را کاهش دهند.

مدیرکل زندانهای استان سمنان با اشاره به توزیع سبد کالا در بین خانواده نیازمند زندانی ، تصریح کرد:  ارزش ریالی هر یک از این بسته ها ۱۰ میلیون ریال بوده و در طی سال با اهدای سبد کالا و پرداخت مستمری به این خانواده ها در راستای رفع نیاز های مالی کمک می شود.

وی از پرداخت بدهی سه زندانی توسط خیرین در این جشن با شکوه خبر داد، و تشریح کرد: این جشن با حضور برخی از خیرین برگزار شد که در پایان این مراسم سه زندانی جرائم غیر عمد مالی با پرداخت بدهی آنان توسط خیرین به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

توزیع بسته معیشتی ۲ تومانی در این تاریخ

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی گفت: همزمان با سالروز میلاد امام زمان(عج) توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی بین خانواده‌های دارای سه فرزند معلول و همچنین خانواده‌هایی که دارای فرزند سه قلو و بیشتر هستند آغاز شد.

هادی غلامی اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی همچنین بین خانواده‌هایی است که در دهک‌های یک تا سه قرار دارند.

وی ادامه داد: ارزش این بسته‌های معیشتی ۸ میلیارد ریال است.( سهم هر خانواده مبلغ ۲ میلیون و ۵۵۵ هزار و ۹۱۰ هزارتومان است)

مدیر امور مجاوران بنیاد کرامت رضوی اظهار کرد: همچنین به مناسبت این میلاد خجسته، ۳۰ هزار بسته عیدانه نیز در پشتیبانی از جشن‌ها در حاشیه شهر مشهد توزیع شد.

وی افزود: توزیع ۶ هزار غذای گرم از دیگر مواردی است که به مناسبت میلاد حضرت حجت(عج) انجام می‌شود.

کد دستوری دریافت بسته معیشتی

همزمان با نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت قائم(عج)، ۵ آشپزخانه اطعام مهدوی در سطح استان اصفهان افتتاح و ۱۲ هزار و ۷۰۰ پرس غذای گرم طبخ و بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد توزیع شد.

کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، از آغاز طرح اطعام مهدوی خبر داد و اظهار داشت: برای پنجمین سال متوالی همزمان با ولادت حضرت قائم (عج) طرح اطعام مهدوی در سراسر استان با افتتاح ۵ آشپزخانه آغاز بکار کرد و نیکوکاران با توزیع غذای گرم به سفره خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان برکت بخشیدند.

کریم زارع با بیان اینکه این پویش با هدف ترویج فرهنگ اطعام نیازمندان در حال اجراست، ادامه داد: خیران با همکاری مراکز نیکوکاری، مساجد، حسینیه ها، هیئات مذهبی و انجام اقداماتی مانند توزیع غذای گرم و بسته های معیشتی می توانند علاوه بر تامین معاش خانوارهای تحت حمایت از این فرصت خیر در ماه مبارک رمضان بهره مند شوند.

وی با اشاره به بهره گیری حداکثری خیران از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان و نقش آفرینی موثر در توسعه و جریان سازی خیر و احسان، افزود: پیش بینی می کنیم امسال همزمان با اجرای پویش اطعام مهدوی، نیکوکاران در ۲۴۰ آشپزخانه برای تهیه و توزیع یک میلیون و ۳۰۰ هزار پرس غذای گرم و افطاری ساده، همچنین ۸۰ هزار بسته معیشتی اقدام کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان