یارانه معیشتی | یارانه نقدی

واریز یارانه معیشتی به مناسبت روز پدر | هر خانواده چقدر یارانه می گیرند

دولت برای کمک به دهک های پایین و اقشار کم درامد جامعه کمک های مالی و کالایی در قالب بسته معیشتی به سرپرستان آن خانوارها اهدا می کند. این بسته های معیشتی در ارزش و مبالغ مختلفی می باشند.

واریز یارانه معیشتی به مناسبت روز پدر | هر خانواده چقدر یارانه می گیرند
کدخبر : 17153
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان از این تاریخ

یزد جامعه ورزش استان یزد به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها اقدام به تهیه و توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی جهت نیازمندان کرد.

 ضمن اشاره به تهیه این بسته‌های معیشتی به ارزش هر یک ۷۰۰ هزار تومان با حمایت و همراهی جامعه ورزش استان، این اقدام را در راستای نکوداشت رسم پهلوانی در بین ورزشکاران استان و گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ذکر کرد.

وی گفت: از گذشته ورزش در استان دارای دو بعد پرورش جسم و پرورش روح و رسم پهلوانی بوده به طوری ورزشکاران که در کنار امر ورزش به حوزه اجتماع و جامعه خود نیز توجه داشته و همواره به مستمندان و نیازمندان و در مباحث اجتماعی یاری می‌کردند.

حاجی حسینی ابراز امیدواری کرد این اقدام خداپسندانه که توسط هیئت‌ها و باشگاه‌های ورزشی و ورزشکاران تدارک دیده شده، در فواصل زمانی نزدیک به‌ هم تکرار شد و از طریق گره‌ای نیز از مشکلات نیازمندان گشوده شود.

توزیع ۱۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان بستک

به مناسبت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی ۱۳۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان بستک توزیع شد.

سرهنگ  پاسدارحجت شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بستک گفت: این بسته‌ها شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و رب گوجه فرنگی است

سرهنگ شعبانی افزود: هزینه این بسته‌ها ۱۳۰ میلیون تومان است.

اهدای بسته معیشتی 100 میلیون تومانی به این افراد

در فضای مجازی خبرهایی منتشر شده است مبنی بر اینکه دولت قرار است به دهک هایی برای روز پدر بسته معیشتی اهدا کند که هنوز هیچ منبعی این خبر را تایید نکرده است.

حجت الاسلام علی موحدی راد، رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی در مراسم توزیع این بسته های معیشتی اظهارداشت: این بسته های حمایتی به همت انجمن حمایت از زندانیان، سازمان زندان ها و اقدامات تامینی، بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خراسان جنوبی برای خانواده زندانیان تهیه شد.

وی ارزش این بسته ها را ۱۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و ادامه داد: از ابتدای سال تاکنون ۷ هزار و ۵۴۰ بسته حمایتی تحویل خانواده زندانیان به ارزش ۴ میلیارد تومان شده است.

توزیع ۸۰۰ بسته معیشتی در بین خانواده های مشکین دشتی

رزمایش احسان و همدلی در مشکین دشت با توزیع بسته‌های معیشتی برگزار شد.

توزیع بسته های معیشتی در مشکین دشتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ پاسدار فلاح نژاد فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) شهرستان فردیس با اشاره به توزیع بیش از ۲۵ هزار بسته کمک معیشتی در شهرستان فردیس از ابتدای سال تاکنون گفت: این رزمایش سی و دومین مرحله کمک‌های مومنانه در شهرستان است که در این مرحله بیش از ۲ هزار بسته آماده شده و ۸۰۰ بسته آن در شهر مشکین دشت بین اقشار کم برخوردار توزیع خواهد شد و در‌ کنار آن نیز ۵ هزار پرس غذای گرم نیز طبخ می شود.

وی گفت: ارزش هر بسته ۸۰۰ هزار تومان است که در مراحل بعدی به ۱/۵ میلیون‌تومان افزایش خواهد یافت.

سرهنگ پاسدار فلاحتکار رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) هم در این رزمایش گفت: در این ایام بیش از ۲۳ هزار بسته کمک معیشتی در مناطق محروم توزیع خواهیم کرد و از شب یلدا تاکنون در طرح یلدای مهدوی تا هفته مقاومت بیش از ۵۰ هزار بسته برای خانواده‌های عزتمند تهیه و توزیع شده است.

مرحله بعدی رزمایش احسان و همدلی شهرستان فردیس در دهه مبارک فجر و آخرین مرحله در سال۱۴۰۲ با آغاز ماه مبارک رمضان اجرا خواهد شد.

توزیع بسته های معیشتی به این خانوارها از امروز شروع می شود

فرمانده سپاه شاهرود با اعلام برگزاری رزمایش معاصات و خدمات وفاداری در این شهرستان گفت: این رزمایش همزمان با سراسر استان بر روی بسته های معیشتی انجام شد.

سرهنگ عبدالله یونسیان در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح کرد: همزمان با دهه مقاومت به همت گروه های جهادی که شاهد برگزاری مراسم مرکزی رزمایش مواسات در شاهرود بودند، سه هزار بسته معیشتی به ارزش هر کدام یک میلیون تومان تهیه و در این شهرستان در سراسر استان سمنان گسترش یافته است.

وی افزود: سهم شاهرود از این بسته های معیشتی شامل 1500 بسته غیرمتمرکز و 500 بسته متمرکز توسط گروه های جهادی بین نیازمندان توزیع می شود.

فرمانده سپاه استانی سمنان اظهار داشت: “پخت و پز 30،000 وعده غذایی گرم برای نیازمندان در طول دهه مقاومت و همزمان با تولد مبارک حضرت زهرا (ص) یکی دیگر از اقدامات گروه های جهادی و بشی بود.”

یونسیان با بیان اینکه تامین سیسمونی نوزاد به نیازمندان از دیگر اقداماتی است که در دستور کار بسیج جامعه زنان قرار دارد، گفت: در این طرح بسته های پوشاک و مایحتاج نوزادان تهیه و توزیع می شود.

گزارش چیزی مهر رزمایش دلجویی و یاری صادقانه امروز با حضور مسئولان در سالن شهدای بسیج شهرستان شاهرود برگزار شد.

منبع: دیجی
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان