مدارس تهران فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲

در این خبر به توضیحاتی درباره اینکه مدارس تهران فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ و تعطیلی مدارس تهران شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ پرداخته شده است.

 مدارس تهران فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ تعطیل است؟ | تعطیلی مدارس تهران شنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۲
کدخبر : 17665
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مدارس ابتدایی دماوند و فیروزکوه فردا شنبه در نوبت صبح غیرحضوری شد

 

بنا بر اعلام ستاد مدیریت بحران دماوند و فیروزکوه، کلیه مدارس مقطع ابتدایی این دو شهرستان در نوبت صبح فردا شنبه ۱۴ بهمن ماه غیرحضوری است و در بستر شاد برگزار خواهد شد.

این تصمیم به علت برف یخبندان و لغزندگی معابر و توسط ستاد مدیریت بحران شهرستان اخذ شده است.

مدارس ابتدایی رودهن فردا شنبه در نوبت صبح غیرحضوری شد

رییس آموزش و پرورش رودهن در گفتگو با مهر: تمامی مدارس مقطع ابتدایی نوبت صبح رودهن صبح شنبه تعطیل و آموزش غیر حضوری است.بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۱ قرار گرفته و وضعیت هوا قابل قبول و در آستانه پاکی اعلام شده است.

بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۵۱ قرار گرفته و وضعیت هوا قابل قبول و در آستانه پاکی اعلام شده است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۰ قرار گرفته و وضعیت قابل قبول بود.

تهران از ابتدای سال ۹ روز هوای پاک، ۲۰۷ روز هوای قابل قبول، ۹۰ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۱۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۲ روز هوای پاک، ۱۵۷ روز هوای قابل قبول، ۱۲۳ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه و ۳۲ روز هوای ناسالم برای همه افراد ۲ روز هوای بسیار ناسالم و ۲ روز هوای خطرناک داشته است.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضعیت هوا گفت: آسمان تهران فردا (۱۴ بهمن‌ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی شاهد وزش باد و یخبندان با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی یکشنبه(۱۵بهمن‌ماه) نیمه‌ابری و مه رقیق به تدریج وزش باد و کاهش ابر در بعدازظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲- و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان