تعطیلی مدارس | تعطیلی مدارس تهران | تعطیلی مدارس فردا

خبر مهم از تعطیلی مدارس تهران و این استان ها فردا ؟ | مدارس کدام شهرها فردا 5 دی تعطیل شدند ؟

مناابع خبری از احتمال تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه 5 دی ماه را داده اند. باز هم آژیر قرمز آلودگی هوا در پایتخت و کلانشهرها بصدا درآمد. ازسوی دیگر سازمان هواشناسی از ورود سرمای و یخبندان در بعضی استان ها خبر داد و این دو امر سبب احتمال تعطیلی مدارس برای فردا را بوجود آورده است.

خبر مهم از تعطیلی مدارس تهران و این استان ها فردا ؟ | مدارس کدام شهرها فردا 5 دی تعطیل شدند ؟
کدخبر : 16706
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: در هفته های اخیر بدلیل شدت آلودگی در پایتخت و کلانشهرها و برودت هوا در برخی مناطق دولت اقدام به تعطیلی مدارس کرده است. این تعطیلی مدارس گاها به 2 یا 3 روز مداوم ادامه پیدا کرد. براساس هشدار سطح قرمر هواشناسی در رابطه با ورود سرمای بی سابقه و باران های سیل آسا، احتمال تعطیلی مدارس برخی استان ها هست. جزئیات تعطیلی مدارس فردا را در ادامه مطلب با هم می خوانیم.

تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 5 دی 1402

این روزها آلودگی هوا و وضعیت ناپایدار جوی دلیل تعطیلی مدارس است. روز گذشته نیز مدارس برخی از شهرهای استان اردبیل به دلیل تندباد غیرحضوری شد. فردا ۵ دی ماه مدارس کدام استان‌ها تعطیل است؟

به گزارش اقتصادآنلاین، درحال حاضر آلودگی هوا مهمترین دلیل تعطیلی مدارس است. براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور امروز ۴ دی ماه هوای دو شهر استان تهران نارنجی است و پنج شهر استان هوای قابل قبول دارد.

تعطیلی مدارس / وضعیت آلودگی هوا امروز ۴ دی ماه

طبق داده‌های شرکت کنترل کیفیت هوا، میانگین کیفیت هوای مناطق بیست‌دوگانه تهران هم‌اکنون با شاخص ۵۶ در وضعیت زرد و هوای قابل قبول قرار دارد. در استان تهران قرچک با شاخص ۱۰۵ و باقرشهر با شاخص ۱۳۳ در وضعیت نارنجی قرار دارد. ایستگاه پاکدشت با شاخص ۷۶، اسلامشهر با شاخص ۵۶، باغستان با شاخص ۸۸، شهریار با شاخص ۶۷ و ملارد با شاخص ۹۶ هوای قابل قبول دارند.

پردیس، لواسانات، رباط کریم و قدس نیز به ترتیب با شاخص ۲۸، ۴۵، ۳۴ و ۵۰ در وضعیت سبز و هوای پاک است. شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای قابل قبول (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است. از ابتدای سال جاری تا امروز در تهران ۹ روز هوای پاک، ۱۸۳ روز هوای قابل قبول، ۷۷ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۱۰ روز هوای ناسالم در روزشمار شاخص آلودگی هوا به ثبت رسیده است.

تعطیلی مدارس تهران فردا ۵ دی ماه

استانداری تهران تا این لحظه خبری درباره تعطیلی مدارس در ۵ دی ماه منتشر نکرده است و به نظر می رسد فردا همۀ مدارس تهران باز و کلاس‌ها حضوری است. با این حال در صورت اعلام رسمی این گزارش به روز خواهد شد.

تعطیلی مدارس خوزستان فردا 5 دی

هوای ماهشهر در وضعیت قرمز و هشت شهر دیگر خوزستان، در وضعیت نارنجی آلودگی هوا قرار گرفت.

تعطیلی مدارس

تعطیلی مدارس / آلودگی هوا در ۹ شهر خوزستان

بنا بر اعلام مرکز پایش کیفی هوای کشور، شاخص کیفی هوای امروز در ماهشهر با ۱۵۷ AQI رسید که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای تمامی گروه‌ های سنی (قرمز) است.

همچنین این میزان در شهر‌های دشت آزادگان ۱۴۸، اهواز ۱۴۳، شادگان ۱۳۷، آبادان ۱۲۵، اندیمشک ۱۱۵، شوشتر ۱۱۱ و هندیجان ۱۰۳ AQI ثبت شد که نشان دهنده ناسالم بودن هوا برای گروه‌ های حساس (نارنجی) است.

با این وجود تا این لحظه هیچگونه خبری در رابطه با تعطیلی مدارس خوزستان صورت نگرفته است

تعطیلی مدارس آذربایجان شرقی فردا 5 دی 1402

مدارس استان آذربایجان شرقی همچون سایر نقاط کشور، برای حفظ امنیت و سلامت دانش‌آموزان در شرایط نامساعد آب و هوایی، از جمله بارش برف و سرمای شدید، به تعطیلی ممکن است روی آورند. این اقدام به منظور جلوگیری از هرگونه خطر یا مشکلی که ممکن است به دانش‌آموزان و کادر اداری آسیب برساند، انجام می‌شود.

با توجه به وضعیت هواشناسی و پیش‌بینی‌های مراکز مختلف هواشناسی، اگر بارش برف و سرمای شدید در سه‌شنبه رخ دهد و منجر به شرایط نامساعد برای حرکت و حضور دانش‌آموزان در مدارس شود، احتمال تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی بسیار زیاد است.

تصمیمات مربوط به تعطیلی مدارس علاوه بر وضعیت هواشناسی، ممکن است با توجه به نظرات ادارات آموزش و پرورش و مقامات استانی اتخاذ شود. همچنین، اطلاع رسانی درباره تعطیلی مدارس از طریق رسانه‌های مختلف و سایت‌های اینترنتی مانند ایران چطور صورت می‌گیرد تا والدین، دانش‌آموزان و اعضای هیئت مدیره اطلاعات لازم را به موقع دریافت کنند.

در نتیجه، برای دقت بیشتر و اطمینان از وضعیت تعطیلی مدارس استان آذربایجان شرقی در روز سه‌شنبه، توصیه می‌شود که به اعلانات رسمی سایت ایران چطور و اطلاع رسانی‌های مرتبط توجه کرده و از آخرین اطلاعات باخبر شوید.

جزییات تعطیلی مدارس استان اصفهان فردا سه شنبه 5 دی 1402

در خبر زیر به جزییات تعطیلی مدارس فردا سه شنبه 5 دی 1402 می پردازیم.

شاید برای برخی والدین و دانش آموزان اصفهانی این سوال پیش آمده باشد که به علت برودت هوا و آلودگی هوا تعطیلی مدارس استان اصفهان برای فردا سه شنبه 5 دی 1402 صحت دارد یا خیر ؟در ادامه به جزییات تعطیلی مدارس استان اصفهان می پردازم. 

تا این لحظه تنظیم خبر همه مدارس مشهد و شهرهای استان خراسان رضوی فردا سه شنبه ۵ پنجم دی ماه باز و دایر است و هیچ خبری مبنی بر تعطیلی احتمالی فردا مخابره نشده است.

هر لحظه که اطلاعیه رسمی از سوی وزارت آموزش و پرورش و یا کمیته اضطرار آلودگی هوا درباره تعطیل شدن مدارس شهرهای استان خراسان رضوی صادر شود؛ ما در این خبر به اطلاع شما خواهیم رساند.

تعطیلی مدارس سه شنبه ۵ دی به خاطر آلودگی هوا

خانواده ها نگران از بیمار شدن فرزندانشان در هوای آلوده و یا شدت سرما و یخبندان و برودت هوا و برف و باران؛ منتظر هستند ببینند که آیا احتمال دارد که فردا سه شنبه ۵ دی به خاطر آلودگی یا برودت هوا مدارس و دانشگاه ها تعطیل بشوند یا خیر؟

هر لحظه که مدارس در فردا سه شنبه ۵ دی به طور رسمی تعطیل شد ما هم همین جا اطلاعیه ها را به سمع و نظر شما می رسانیم.

کدام مدارس فردا سه شنبه ۵ دی تعطیل هستند؟

تا این لحظه سه شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ همه مدارس ایران دایر خواهد بود و مدارس هیچ شهری تعطیل نیست. توجه داشته باشید که هر دانش آموزی که در مدرسه حاضر نشود غیبت میخورد و یا اینکه دلیل موجه باید داشته باشد

هر لحظه که اطلاعیه ای درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه به دست ما برسد حتما در این مطلب به عرض شما می رسانیم.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان