تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فرد سالم را بین روانی ها شناسایی کنید!

آزمون شناخت فرد سالم میان روانی ها: معماها و سوالات هوش تصویری از جمله مطالب جذاب در شبکه های اجتماعی است. تصویر آزمون شناخت فرد سالم میان روانی ها پس از انتشار در ردیت (Reddit) در کمتر از یکساعت نزدیک به سه هزار مرتبه همرسانی شده و عده زیادی تلاش کردند در زمان 3 ثانیه ای این معمای تصویری را با دلایل و منطق خاص خود حل کنند. مجله خبری چشمک نیز با توجه به علاقمندی مخاطبان خود، امروز این معمای تصویری جذاب را به اشتراک گذاشته است.

تست هوش |  فرد سالم را بین روانی ها شناسایی کنید!
کدخبر : 17601
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

آزمون شناخت فرد سالم میان روانی ها مجله خبری چشمک در میان روانی ها و سوالات هوش تصویری مشابه، بسیار جالب و در عین حال چالش برانگیز هستند. شما باید بتوانید در زمان محدود با بررسی تمام جوانب و زوایای تصویر به یک نتیجه منطقی و درست دست پیدا کنید. همین مسئله باعث می شود که شما از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید وسلول های خاکستری مغز خود را به فعالیت وادار کنید.

آزمون شناخت فرد سالم میان روانی ها

به باور پژوهشگران حوزه سلامت، انجام منظم بازی های فکری می تواند شما را در مقابل بیماری های مربوط به مغز همچون ضعف حافظه، فراموشی و … تا اندازه زیادی واکسینه کند. چرا که این بازی ها مغز شما را به فعالیت وادار می کند و آن را مجبور می کند که ورزش کند.

همانطور که اشاره شد شما برای حل سوالات تصویری باید به جزئیات تصاویر و همچنین توضیحات سوال توجه کنید. این موضوع می تواند دست یافتن به سوال را برای شما آسان کند. در تصویر مربوط به آزمون شناخت فرد سالم میان روانی ها، تصویری از یک اتاق تیمارستان به تصویر کشیده شده است. در تصویر 4 بیمار دیده می شود. اما اگر دقت کنید یکی از افراد تصویر دیوانه نیست. کدامیک از این افراد دیوانه نیست.

زمان خود را نگه دارید.باید بتوانید در 3 ثانیه تمام جزئیات را بررسی کرده و سپس پاسخ دهید.لذا نفس عمیقی بکشید.برای مدتی کوتاه چشکان خود را ببندید و سپس با دقت به تصویر آزمون شناخت فرد سالم میان روانی ها نگاه کنید.

پاسخ: اگر به تصویر آزمون شناخت فرد سالم میان روانی ها دقت کنید سه بیمار واقعی (دیوانه) هر کدام دستبند صورتی رنگ تیمارستان به دست دارند. اما مرد گلدان به دست، چنین دستبندی ندارد. لذا او واقعا یکی از بیماران این بیمارستان نیست. اگر دقت کنید کاری هم انجام نمی دهد که به خودش آسیب برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان