تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط عده کمی اشکال این تصویر را می‌فهمند

برای شناسایی اشتباهات و جزئیات یک تصویر باید ذهنی متمرکز و توانایی دیدی عالی داشته باشید. جزئی نگری به معنای قدرت توانائیهای شناختی شماست وبرای تقویت این توانائی ها شما نیاز دارید به صورت مرتب و مستمر سطح توانائیهای خود را تمرین داده و مانع از رکود آنها شوید. اما چه چیز برای رشد مهارت های شناختی مفید است؟

تست هوش | فقط عده کمی اشکال این تصویر را می‌فهمند
کدخبر : 17423
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

آزمون تصویری اشتباه در منظره برفی:

به باور محققان مغز و ذهن همچون جسم برای بهبود عملکرد و کارآیی خود نیازمندترین و ورزش روزانه است. انواع بازی های فکری، ورزش مناسبی برای مغز هستند. شما با کمک سوالات و معماهای تصویری میتوانید به خوبی یک تمرین عالی برای ذهن و مغز خود داشته است. کافی است هر روز با بخش تفریح و سرگرمی مجله خبر چشمک همراه باشید. امروز نیز با آزمون تصویری اشتباه در منظره برفی با شما همراه هستیم.

آزمون تصویری اشتباه در منظره برفی

این معمای تصویری که تحت عنوان آزمون تصویری اشتباه در خیابان در مجله خبری چشمک منتشر شده است و اثبات کنید واقعا یک نکته سنج و تیزبین هستید. تنها 28 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در زمان مشخص شده، آزمون را حل کنند.  تلاش کنید شما نیز آزمون تصویری اشتباه در منظره برفی را امتحان و در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای حل کنید.

شما بهترین و جذاب ترین معماها و پازل های تصویری را می توانید در مجله خبری چشمک مشاهده کنید. این معماها برای نابغه ها بسیار آسان هستند و می توانند در یک نگاه حل کنند. در تصویر آزمون تصویری اشتباه در منظره برفی، با تصویری از یک منظره برفی در طبیعت و یک روز عادی زمستانی و برفی روبرو هستید. در نگاه اول همه چیز طبیعی به نظر می رسد، اما اگر خوب نگاه کنید اشتباه فاحشی را در تصویر منظره برفی می بینید.

یک نگاه تیزبین در همان نگاه اول این اشتباه را شناسایی می کند! آیا شما نیز تیزبین هستید؟ با چشمک و آزمون تصویری اشتباه در منظره برفی همراه باشید.

منبع/چشمک

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان