تست هوش | تست هوش و معما

تست هوش | فقط یک هوش برتر میتونه خانواده خون آشام رو تو سیم ثانیه تشخیص بده

آزمون شناسایی خانواده خون آشام: با توجه به تصویر آزمون شناسایی خانواده خون آشام، شما تصویری از اعضای دو خانواده را در دو قاب مجزا مشاهده می کنید. به واقع این معمای تصویری به دنبال این سوال است که اعضای کدام خانواده خون آشام است؟ شاید برای بسیاری این آزمون راحت ترین باشد. اما عجله نکنید و تلاش کنید در زمان مشخص شده 4 ثانیه ای پاسخ دهید که خانواده خون آشام تصویر کدام است؟

تست هوش | فقط یک هوش برتر میتونه خانواده خون آشام رو تو سیم ثانیه تشخیص بده
کدخبر : 17055
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

قبل از شروع، می‌خواهیم به شما توصیه کنیم که هر کاری را که انجام می‌دهید یک لحظه متوقف کنید و فقط روی آزمون شناسایی خانواده خون آشام تمرکز کنید. برای اینکه موفقیت در این آزمون هوش تصویری نیازمند تمرکز و دقت فراوان شماست.

تست هوش تشخیص خانواده خون آشام

.

.

.

.

.

پاسخ تست هوش خانواده خون آشام

احتمالا اکثر شما جواب درست داده اید و خانواده خون آشام را شناسایی کرده اید،خانواده سمت راستی خون آشام می باشد،به ظروف روی میز و محتویات داخل آن نگاهی بیندازید تا متوجه شوید این خانواده اجزای بدن قربانیان خود را به صورت خام مصرف می کنند،همچنین زن خانواده لیوانی را که احتمالا محتوی خون می باشد بسوی دهان خود نبرده است،خانواده سمت چپی فقط نشانی از یک خانواده غارنشین می باشد که علاقه وافری به خوردن گوشت خام دارند.

منبع: گفتنی
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان