واریزی جدید | واریزی آذر | واریزی نقدی | واریزی بحساب بازنشستگان

واریزی جدید 1/528/000 تومانی یلدا بحساب این خانوارها | هدیه ویژه 30 میلیونی یلدا را چه کسانی میگیرند؟

دولت طبق رسم هر ساله برای کمک به اقشار کم درآمد جامعه و دهک های پایین واریزی جدید پرداخت خواهد کرد. حال صحبت هایی در خصوص واریز یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان برای خانوارهای سه نفره مطرح شده است.

واریزی جدید 1/528/000 تومانی یلدا بحساب این خانوارها | هدیه ویژه 30 میلیونی یلدا را چه کسانی میگیرند؟
کدخبر : 16506
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: چند روزی است که اخبار تازه ای درخصوص واریزی جدید دولت بحساب ها منتشر شده است. گویا این واریزی جدید هدیه یلدایی رئیسی برای مردم است. بحث درباره رقم واریزی جدید رئیس جمهور بسیار است. اگر شما هم می خواهید بدانید که مشمول این واریزی جدید یلدای دولت هستید یا خیر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

واریزی جدید 1 میلیون و 528 هزارتومانی دولت رئیسی برای خانوار 3 نفره

مدیرکل بهزیستی البرز گفت: سه هزار و ۱۸۸ بانوی سرپرست خانوار تحت پوشش این نهاد قرار دارند.

وجیهه محمدی فلاح اظهار کرد: در حال حاضر سه هزار و ۱۸۸ بانوی سرپرست خانوار و چهار هزار نفر افراد تحت تکفل آنها تحت پوشش بهزیستی البرز هستند.

وی ادامه داد: با پیگیری صورت گرفته تمام این بانوان مستمری دریافت می‌کنند و هیچ یک از آنها پشت نوبت دریافت مستمری نیستند.

این مسئول با اشاره به مبلغی که به عنوان مستمری به بانوان تحت پوشش بهزیستی استان پرداخت می‌شود، گفت: به خانواده تک نفره ۷۶۴ هزار تومان، دو نفره حدود یک میلیون تومان، سه نفره یک میلیون و ۵۲۸ هزار تومان، چهار نفره یک میلیون و ۹۶۵ هزار تومان و پنج نفر به بالا هم دو میلیون و ۴۰۰ هزار تومان تعلق می‌گیرد.

محمدی فلاح اضافه کرد: یکی از خدمات مهم بهزیستی در موضوع بانوان سرپرست خانوار این است که با توجه به متناسب بودن شرایط مراجعین تسهیلات آموزشی در قالب آموزش های مربوط به مهارت های زندگی، توانمندسازی با ابعاد مختلف، حرفه آموزی و آماده سازی شغلی جهت بستر سازی و همچنین  پرداخت تسهیلات، تشکیل گروه های همیار جهت ایجاد اشتغال مددجویان نیازمند، ارائه می‌شود.

این مسئول افزود: همچنین بانوان سرپرست خانوار می‌توانند از حق بیمه خویش فرمایی و کارفرمایی بهره‌مند شوند و حداکثر تا پنج سال نسبت به ارائه فیش واریزی خوداشتغالی به مددکار مربوطه و ارائه لیست صورتحساب توسط کارفرما به بهزیستی شهرستان‌ها اقدام کنند.

واریزی جدید

واریزی جدید ۳۰ میلیونی دولت برای این دهک ها

امروز خبر داغی از واریز وام بلاعوض 30 میلیونی دولت برای دهک های کم درآمد جامعه منتشر شد که در ادامه با هم می خوانیم.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان کردستان، اهم فعالیت‌های این مرکز را در سه ماهه پاییز ۱۴۰۲ تشریح کرد.

غلامحسن نورعلی مدیرعامل مرکز نیکوکاری دانشگاه‌های استان کردستان مستقر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: در طی سه ماهه گذشته در راستای کمک به نیازمندان فعالیت‌های متعددی صورت گرفت که از اهم آن‌ها می‌توان به اهدا وام بلاعوض سی میلیبون تومانی به این خانواده‌ها نام برد.

وی افزود: اهدا دو تخته فرش ۹ متری توسط خیر به خانواده مددجویان در محلات غفور و نایسر، بازدید از زنان سرپرست خانوار و اهدا بسته‌های کمک معیشتی گوشت و برنج، واریز وام های ۳۰ میلیون تومانی بلاعوض جهت کارآفرینی خانواده‌های نیازمند، تهیه وسایل فرش بافی و ویزیت و کنترل بیماری نیازمندان به صورت رایگان توسط از اهم فعالیت‌های این مرکز در پاییز سال جاری بوده است.

نورعلی یادآور شد: شناسایی نیازمندان از طریق معرفی مردم و بازدید میدانی توسط کارشناسان این مرکز صورت می‌گیرد.

وی در پایان از همکاری و مساعدت خیرین نهایت تشکر را کرد و از سایر خیرین استان دعوت کرد با اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود به این مرکز یاریگر نیازمندان باشند.

منبع: ایسنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان