واریزی جدید | واریزی آذر | واریزی نقدی | واریزی بحساب بازنشستگان

فوری/واریزی جدید دولت برای این دهک ها | مشمولین واریزی جدید یلدا دولت رئیسی مشخص شدند

پویش«یلدای مهربانی» با واریزی جدید بحساب برخی از خانوارها و اقشار کم درآمد جامعه آغاز شد.

فوری/واریزی جدید دولت برای این دهک ها | مشمولین واریزی جدید یلدا دولت رئیسی مشخص شدند
کدخبر : 16473
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: چند روزی است که اخبار تازه ای درخصوص واریزی جدید دولت بحساب ها منتشر شده است. گویا این واریزی جدید هدیه یلدایی رئیسی برای مردم است. بحث درباره رقم واریزی جدید رئیس جمهور بسیار است. اگر شما هم می خواهید بدانید که مشمول این واریزی جدید یلدای دولت هستید یا خیر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین در آستانه شب یلدا در راستای جذب حامی برای ایتام و فرزندان خانواده‌های نیازمند و حمایت از آنها در آستانه شب یلدا خبر داد.

ناصر عسکری نژاد امروز ۲۸ آذرماه با اشاره به اجرای پویش«یلدای مهربانی» در سطح استان کرمان گفت: هرساله با نزدیک شدن به شب یلدا تمام تلاش و همت خود را به کار می‌گیریم تا با تهیه بسته‌های معیشتی، یلدای شادی را برای خانواده‌های تحت حمایت رقم بزنیم.

وی افزود: در همین راستا مردم نوعدوست استان و حامیان نیکوکار می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۶*۰۳۴*۸۸۷۷* با پرداخت کمک‌های نقدی در این ‌کار خیر شرکت کرده و ایتام را همسفره خود کنند.

عسکری نژاد با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۷ هزار و ۷۴۰ فرزند یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان قرار دارند، گفت: ۲۵۱۶ نفر از این ایتام و فرزندان محسنین فاقد حامی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان تعداد کل حامیان ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان کرمان را ۶۸ هزار و ۲۸۶ نفر اعلام کرد و افزود: این حامیان ماهیانه با کمک‌های نقدی و غیرنقدی از فرزندان معنوی تحت تکفل خود حمایت می‌کنند.

وی تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا از طریق سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و از آنها حمایت کنند.

واریزی جدید دولت برای این خانوارها

۵۵۰ مرکز و موسسه خیریه در ارائه خدمات به مددجویان، معلولان، ایتام و زنان بی سرپرست با بهزیستی آذربایجان غربی همکاری می‌کنند.

در این همایش که  با حضور جمعی از خیران، مسئولان شهرستان خوی و مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی در تالار هتل امام رضا (ع) شهر فیرورق برگزار شد با اهدای لوح وتندیس از ۲۰۰ نفر از خیران حوزه بهزیستی و حامیان مددجویان این نهاد تجلیل شد.

واریزی جدید

پروین محمد پوری مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: اداره کل بهزیستی استان به بیش از ۹۶ هزارخانواده معلول، نیازمند، ایتام و زن سرپرست خانوار خدمات ارائه ارائه ومستمری پرداخت می‌کند.

وی با تقدیراز مشارکت  وهمکاری خیران در حمایت از مددجویان این نهاد تصریح کرد: با توجه به هزینه بالای نگهداری از مسئولان و ارائه خدمات به مددجویان زیر پوشش در حال حاضر ۵۵۰ مرکز و موسسه خیریه در ارائه خدمات به مدجویان، معلولان، ایتام و زنان سرپرست با بهزیستی همکاری می‌کنند.

محمد پوری  افزود: با وجود اینکه سرانه یارانه حمایت از مددجویان این نهاد در دولت سیزدهم  افزایش یافته امابعلت بالا بودن هزینه‌های نگهداری معلولان  ومددجویان، این نهاد به حمایت‌های بیشتر خیران درقالب موسسات و مراکز خیریه نیازمند است.

کریم علی نژاد فرماندار شهرستان خوی هم در این همایش با تقدیر از خیران برای مشارکت در حمایت از محرومان و نیاز‌مندان گفت:  در حال حاضر ۱۰ مرکز و موسسه خیریه توانبخشی بیش از ۴۵۰ مددجوی معلول، زن سرپرست خانوار و ایتام را در این شهرستان زیر پوشش خود قرار داده و خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

خیران شهرستان خوی در زمینه ایجاد موسسات خیریه و مراکز توانبخشی  وحمایت از معلولان و ایتام در آذربایجان غربی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار هستند.

پویش «یلدای مهربانی» در گیلان آغاز ‌شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان از اجرای پویش «یلدای مهربانی» هم‌زمان با طولانی‌ترین شب سال، در استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از گیلان، عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان دیروز، ۲۷ آذرماه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن شب یلدا اظهار کرد: پویش تهیه بسته‌های شب یلدا برای خانواده‌های نیازمند با عنوان «یلدای مهربانی» از سوی کمیته امداد در استان گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ایتام، زنان بی‌سرپرست و خانوارهای بدسرپرست در اولویت برای توزیع این بسته‌های حمایتی قرار دارند، افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند برای مشارکت در این پویش، کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری تحویل بدهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان، ضمن تقدیر از اعتماد و همراهی همیشگی حامیان و خیّرین گفت: به منظور تسهیل در روش‌های پرداخت، مردم نوعدوست استان گیلان می‌توانند کمک‌های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۹۸۸۵ و یا از طریق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* که بدین منظور اختصاص داده شده، واریز کنند.

منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان