مهران غفوریان | زن مهران غفوریان | مهران غفوریان در نقش مادر | اخبار جالب

عکس تفریح زمستونی خاص مهران غفوریان و دخترش

مهران غفوریان عکس جنجالی از خودش و دخترش در حال شنا کردن و تفریح مجردی منتشر کرد که حسابی اینستاگرام رو ترکوند.

عکس تفریح زمستونی خاص مهران غفوریان و دخترش
کدخبر : 16423
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

الماس حیدری: مهران غفوریان بازیگر کمدی ایرانی است که در سینما و تلویزیون نقش های زیادی را بازی کرده است. مهران غفوریان در گذشته اکثرا فیلم های طنز را بازی میکرد ولی امروزه می توان او را در سریال های اجتماعی و درام نیز مشاهده کرد. مهران غفوریان اخیرا در فیلم پر بیننده نیسان آبی و خاتون نقش آفرینی کرده بود که پخش این دو فیلم نیز به پایان رسید. ماجرای لاغری مهران غفوریان و بیماری او واکنش های زیادی از طرف کاربران به همراه داشت.

عکس مهران غفوریان و دخترش تو مسافرت مجردی

آقا مهران غفوریان این روزها عکس هایی از سفرهای خودش منتشر میکنه که حسابی سر و صدا بپا کرده. چرا چون آقا مهران مجردی و بدون ستاره خانوم میرن مسافرت. مردم همیشه در صحنه ما هم زود شایعه جدایی آقا مهران و خانومشون رو پخش کردن و حسابی دارن به این موضوع بال و پر میدن. سایت گشتنی نیوز این خبر رو قویا تکذیب میکند.

مهران غفوریان

یه موضوعی هم که راجبه ایشون یه مدت طولانی در مجازی وجود داشت و راجبش زیاد حرف زده میشد کم کردن شدید وزنش بود، حالا میگید چرا؟

چون خیلی ها معتقد بودن که مهران غفوریان با این کاهش وزن شدید اون حالت بامزه ای که توی چهره اش داشت که اون رو حسابی مناسب نقش های طنز میکرد رو از دست داده و بیش از حد جدی دیده میشه که شاید براتون جالب باشه که همسر ایشون یعنی آرزو کمانی هم در یه استوری با شوخی به فالووراش گفته بود که اگر کسی بگه زنش باعث لاغری مهران شده بلاکش میکنم! بنابراین انگار عمر کمدی های مهران غفوریان به سر اومده و این روزا آقای بازیگر میخواد یه جهش اساسی توی بازیاش داشته باشه و متفاوت ظاهر باشه. حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای این بازیگر و همسرش براتون میگیم.

مهران غفوریان

زن مهران غفوریان برای آقا تولد گرفت ولی خودش نبود!

این روزا دیگه توی فضای مجازی باب شده که کوچکترین مراسم ها هم الم شنگه ی بزرگ داشته باشن تا یه جورایی لاکچری و شیک به نظر برسن تا بلکه چشم یه عده که مدنظر هست از حدقه بزنه بیرون ولی خب میدونید که این مراسم ها خرج اضافه هستن و فرهنگ نادرستی رو دارن ترویج میدن در حالی که رونالدو و مسی تو ستاره ی فوتبال با ایون همه مال و منال و ثروت برای خودشون و خونواده شون تا بچه هاشون مراسم هایی مثل تولد های ساده میگیرن در حالی که اینجا خیلی از افراد هستن که شاید حتی توی ابتدایی ترین مسائل زندگیشون درمونده باشن ولی باید مراسم های لاکچری بگیرن!

اما خب در مورد بازیگرا موضوع این روزا رفته به سمت ساده زیستی یعنی شما کمتر بازیگری می بینید که یه تولد آنچنانی بگیره تا باهاش پز بده و البته که اگر بگیره هم توی مجازی قرارش نمیده تا یه وقت حرف و حدیثی ایجاد بشه و به یه عکس نهایتا با کیک اکتفا میکنه و تمام حالا به تازگی مهران غفوریان هم تولدش بوده و از این تولد فقط یه عکس ساده منتشر کرده ولی موضوعی که وجود داره این هست که آقای غفوریان در کپشن از همسرش تشکر کرده ولی موضوعی که وجود داره این هست که ایشون با خانومش در این تولد عکس نذاشته و فقط همراه دخترش بوده که خب این موضوع برای خیلی ها عجیب بود.

مهران غفوریان

خانواده مهران غفوریان در ترکیه و غیبت خانومه خونه

مسلما میدونید که رفتن به کشورای خارجی چه برای تفریح و چه برای مهاجرت برای بازیگرا خیلی کار آسون و راحتیه و مسلما براتون پیش اومده که بارها تو پیج بازیگر مورد علاقتون عکس های دیده باشین از اون فرد در خارج از کشور و جالبه که بعضی هاشون حتی ذکر هم نمیکنن که رفتن کجا و آدم رو شدیدا میذارن تو خماری و حتی خیلی از بازیگرا هستن که اقامت کشورهای خارجی رو دارن در حال رفت و آمد به ایرانن و یه پاشون اونوره و یه پاشون اینور مثل شهاب حسینی، شبنم قلی خانی و... .

مهران غفوریان

حالا آقای غفوریان هم با خانوم بچه ها اونور تشریف داره ولی زیاد دور نرفتن و یه سر زدن به همسایه یعنی ترکیه و دارن حسابی خوش میگذرونن که این رو میشه از عکس های مهران غفوریان که دم به دیقه استوری از آب بازی و امثالهم میذاره فهمید ولی یه موضوعی که تو این عکس ها جلب توجه میکنه نبود همسر مهران غفوریان هست، خب میدونید که در این شرایط خانوم ها بیشتر از آقایون عکس میندازن ولی جا عوض شده و مهران غفوریان یه عالمه عکس میندازه و استوری میکنه در حالی که هیچ خبری از زنش نیست ولی نگران نباشید چون خانوم خانوما هم اونجا تشریف داره و حتی داره از اون جا بیزینسش رو هم دنبال میکنه!

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان