مهران غفوریان | اینستاگرام مهران غفوریان

عکس نامتعارف همسر مهران غفوریان در ترکیه | مهران غفوریان به بد دردسری میفته

عکسی از همسر مهران غفوریان که نظر کاربران را جلب کرد.

عکس نامتعارف همسر مهران غفوریان در ترکیه | مهران غفوریان به بد دردسری میفته
کدخبر : 7272
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مهران غفوریان بازیگر کمدی ایرانی است که در سینما و تلویزیون نقش های زیادی را بازی کرده است. مهران غفوریان در گذشته اکثراذ فیلم های طنز را بازی میکرد ولی امروزه می توان او را در سریال های اجتماعی و درام نیز مشاهده کرد. مهران غفوریان از بازیگران بی حاشیه ای است که علاقه زیادی هم به ماشین های لوکس و گران قیمت دارد. مهران غفوریان اخیرا در فیلم پر بیننده نیسان آبی و خاتون نقش آفرینی کرده بود که پخش این دو فیلم نیز به پایان رسید. ماجرای لاغری مهران غفوریان و بیماری او واکنش های زیادی از طرف کاربران به همراه داشت.

مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

فعالیت هنری مهران غفوریان

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

غفوریان سپس در سال 82 شروع به ساخت یک سریال نود شبی دیگر به نام «ورود ممنوع، ممنوع» کرد که ساخت این مجموعه پس از پخش چند قسمت از سوی مدیر وقت گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما متوقف شد.

پس از آن وی بیشتر به بازی در فیلم های سینمایی و سریالهای تلویزیونی مشغول شد و تنها یک فیلم ویدئویی به نام «من پلیس نیستم» ساخت. تا اینکه در سال 95 در هنگام ساخت سریال همسایه ها پس از شکستن پای آرش معیریان کارگردان سریال و انصراف او از ادامه کار، غفوریان کارگردانی کار را به عهده گرفت و فیلمبرداری را از اول آغاز نمود.

مهران غفوریان

ازدواج و همسر مهران غفوریان

ازدواج مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد، او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه ای کرد. در تاریخ 15 بهمن سال 1397 خبر تولد فرزندش را در اینستاگرام منتشر کرد.

کاهش وزن مهران غفوریان

او به دلیل مشکل مفاصل و ساییده شدن آنها که به دلیل وزن بالا بود، یک بار عمل جراحی لاغری انجام داد و اکنون هم رژیم غذایی را رعایت می کند تا وزنش بالا نرود.

مهران غفوریان

ماجرای بیماری مهران غفوریان

این بازیگر سرشناس، روز دوشنبه ۲۶ مهر، سر صحنه سریال «نیسان آبی»، دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، روز بعد (سه‌شنبه ۲۷ مهر) زیر عمل جراحی قلب باز قرار گرفت. 

مهران غفوریان در این فیلم می‌گوید: «خیلی خوشحالم، از این که خدا به من رحم کرد و اجازه داد ببینم که چقدر دوستم دارید و برای‌تان مهم هستم. خیلی دوست‌تان دارم. خیلی خوشحالم اوج مهر و محبت دوستانم و شما مردم عزیز را دیدم. همچنین محبتِ مادر دوست‌هایم و دیگر مردم را دیدم که تا صبح برایم دعا کردند. خوشحالم زنده ماندم تا همه این‌ها را ببینم. عاشق همه مردم هستم و حالم هم بهتر است.»

مهران غفوریان

مهران غفوریان به اتاق عمل رفت

یکی از دوستان مهران غفوریان از آغاز عمل جراحی قلب باز مهران غفوریان خبر داد.

یوسف تیموری بازیگر سینما و تلویزیون، درباره آخرین وضعیت جسمانی مهران غفوریان گفت: در تماسی که با خانواده مهران غفوریان داشتم، گفتند او در حال حاضر در اتاق عمل است.

وی افزود: عمل قلب باز است و ان شاء الله تا ظهر عمل او به پایان می‌رسد.

گفتنی است؛ ظهر دیروز غفوریان دچار سکته قلبی شد و به بیمارستان انتقال یافت.

مهران غفوریان

آثار مهران غفوریان

کارهای سینمایی مهران غفوریان

۱۳۹۷: ما همه با هم هستیم (کمال تبریزی)

۱۳۹۶: داش آکل (محمد عرب)

۱۳۹۶: خالتور (آرش معیریان)

۱۳۹۶: ما خیلی باحالیم (بهمن گودرزی)

۱۳۹۵: آس و پاس (آرش معیریان)

۱۳۹۵: ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا (عبدالرضا کاهانی)

مهران غفوریان

۱۳۹۴: ناردون (فریدون حسن پور)

۱۳۹۴:۵۰ کیلو آلبالو (مانی حقیقی)

۱۳۹۳: مجرد ۴۰ ساله (شاهین باباپور)

۱۳۹۲: کالسکه (آرش معیریان)

۱۳۹۱: جابه جا (علی توکل نیا)

۱ ۳۸۹: پیتزا مخلوط (حسین قاسمی جامی)

۱۳۸۹: سه نفر روی خط (خسرو ملکان)

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان