مهران غفوریان

عکس جشن تولد فول لاکچری مهران غفوریان واسه مادرش | آقا مهران کادو میلیاردی داده؟

یک خواننده معروف در اینستاگرام به حضور مهران غفوریان در ویژه برنامه محرم تلویزیون واکنش تندی نشان داد.


عکس جشن تولد فول لاکچری مهران غفوریان واسه مادرش | آقا مهران کادو میلیاردی داده؟
کدخبر : 13466
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

مهران غفوریان از بازیگران بی حاشیه ای است که علاقه زیادی هم به ماشین های لوکس و گران قیمت دارد.مهران غفوریان بازیگر کمدی ایرانی است که در سینما و تلویزیون نقش های زیادی را بازی کرده است. مهران غفوریان در گذشته اکثراذ فیلم های طنز را بازی میکرد ولی امروزه می توان او را در سریال های اجتماعی و درام نیز مشاهده کرد. مهران غفوریان اخیرا در فیلم پر بیننده نیسان آبی و خاتون نقش آفرینی کرده بود که پخش این دو فیلم نیز به پایان رسید. ماجرای لاغری مهران غفوریان و بیماری او واکنش های زیادی از طرف کاربران به همراه داشت.

مهران+غفوریان

مهران غفوریان در کنسرت نمایش تئاتر سی صد حضور دارد. عکسی از مهران غفوریان و جواد عزتی در پشت صحنه این نمایش مشاهده می کنید. مهران غفوریان بازیگر محبوب سریال های طنز است. مهران غفوریان چندی پیش عمل قلب انجام داد. مهران غفوریان در کشور به عنوان بازیگر، کمدین و کارگردان شناخته میشود.

هومن گامنو، خواننده معروف در اینستاگرام به حضور مهران غفوریان در ویژه برنامه محرم تلویزیون واکنش تندی نشان داد، این واکنش از سوی مهران غفوریان بی‌پاسخ نماند.

هومن گامنو در رابطه حضور مهران غفوریان در ویژه برنامه محرم تلویزیون نوشت: آره منم رفیقت که آبجو میدادی دستم. بهت خیانت کردم لوت دادم؟ آره ناراحتم بابتش.

بیوگرافی و زندگینامه مهران غفوریان

نام :مهران

نام خانوادگی :غفوریان

تاریخ تولد :1353/6/3

محل تولد :تهران

تحصیلات :لیسانس نقاشی

پیشه :بازیگر و کارگردان

تاهل :متاهل

زندگی شخصی و کاری مهران غفوریان

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته ی نقاشی - نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز میباشد.

آغاز بازیگری مهران غفوریان

بازیگری را با مجموعه طنز جنگ 39، به کارگردانی داریوش کاردان آغاز کرد؛ و خیلی زود به عرصه کارگردانان تلویزیونی پیوست.

از سال 1376 بود که برنامه گل ها را ساخت و پس از آن حرف تو حرف، سپس در برنامه 1377، با مهران مدیری هم بازی شد، سپس این چند نفر را کارگردانی کرد که در بین مردم به نام هژیرها معروف شده بود. بعد از آن هم، زیر آسمان شهر را ساخت که آغازی شد برای پخش هر شب سریالها در تلویزیون. با موفقیت این مجموعه وی مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن نمود.

ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آن ها که خطاط بوده آغاز شده است که علاو بر این هنر ها نقاشی و آواز خوانی را هم داشته اند.

مهران غفوریان یک بردار به اسم مهدی دارد که 5 سال از وی بزرگتر می باشد و تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی انجام داده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان