تست روانشناسی | تست روانشناسی شخصیت

تست روانشناسی | بزرگترین نقطه ضعف شخصیتت رو با اولین تصویری که دیدی کشف کن!

تصویری که در ابتدا نظر شما را جلب کرده؛ به شما نشان می‌دهد بزرگترین نقطه ضعف شما در روابط‌تان چیست و چگونه می‌توانید شریک بهتری برای همسرتان باشید.

تست روانشناسی | بزرگترین نقطه ضعف شخصیتت رو با اولین تصویری که دیدی کشف کن!
کدخبر : 16204
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

تست روانشناسی یک ابزار است که توسط متخصصین روانشناسی برای تعیین و اندازه‌گیری ویژگی‌های شناختی، عاطفی، شخصیتی و رفتاری فرد در نظر گرفته می‌شود. این تست‌ها به صورت مختلف طراحی و اجرا می‌شوند. برخی از این تست‌ روانشناسی ها توسط روانشناسان برای تشخیص اختلالات روانی و رفتاری، تحلیل شخصیت و تعیین سطح هوشی و توانایی‌های شناختی شخص استفاده می‌شوند. تست‌های روانشناسی ممکن است شامل پرسشنامه، آزمون‌های شناختی، آزمون‌های عملکردی، و آزمون‌های فیزیولوژیک باشد.

چهره ای زن آرام (پایین سمت راست تصویر)

اگر چهره زنی که آرام است و چشمانش را بسته شما را مجذوب خود کرد، نشان می‌دهد شما در رابطه کنترل گرا هستید.

 ماهیت تحلیلی و قدرت سازماندهی شما باعث می‌شود در چالش ها موفق شوید، اما مواظب باشید و سعی نکنید همیشه رفتار همسرتان را پیش بینی کنید؛ چون این کار هم شما و هم او را آزار می دهد.

چهره ابری(بالا سمت چپ تصویر)

آیا چهره ابری بالای صفحه نظر شما را جلب کرد؟ این نشان دهنده این است که شما از تعاملات اجتماعی لذت نمی‌برید و از اجتماع دور هستید. بهتر است بدانید برای ایجاد ارتباط عمیق شما باید از منطقه آسایش خود خارج شده و ریسک ها را بپذیرید.

پرندگان در حال پرواز

اگر نگاه شما جذب پرندگان در حال پرواز شد، شما یک آدم رویاباف و خیال پرداز هستید. توانایی شما در تبدیل موقعیت های معمولی به شرایط عالی و هیجانی قابل تحسین است، اما فراموش نکنید که نباید غرق در رویا باشید. توجه به اطرافیان برای آرامش واقعی در روابط تان بسیار مهم و ضروری است.

مادر و فرزند

اگر در نگاه اول متوجه مادر و فرزند شدید، این نشان می‌دهد که شما به خانواده اهمیت می‌دهید و به آن تکیه می‌کنید. این شاید یک نقطه قوت باشد؛ اما اگر بیشتر از حد معمول شود؛ وابستگی شما خطرناک است.

بنابراین برای تقویت روابط تان با همسرتان، تلاش کنید تا ذهنی باز داشته باشد و تحت تاثیر نظرات مغرضانه خانواده ها قرار نگیرید.

فردی که میوه می‌چیند

آیا تصویر فردی که در حال چیدن میوه است نظر شما را جلب کرد؟ این نشان دهنده شخصیت جاه طلب و شغل محور شما است. در حالی که آرزویتان این است که در شغل تان برتری داشته باشید، فراموش نکنید که همان مقدار تلاش و عزم را در روابط خود قرار دهید. نشان دادن تعهد به عشق و شغل به صورت یکسان، باعث ایجاد یک محیط حمایتی برای همسرتان می شود.

این تست تصویری به عنوان آینه‌ای است که شخصیت رابطه شما را منعکس می‌کند. با آگاهی از این، زمان آن رسیده که دانش تان را به عمل تبدیل کنید و زندگی عاشقانه و روابط تان را محکم تر کنید.

منبع: ستاره
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان