وام فوری | وام فوری آنلاین

وام فوری 500 میلیونی با کارمزد 15 درصد | وام فوری با شرایط آسان + جزئیات

اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت در این بانک می‌توانند حداقل ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۵ میلیارد ریال وام دریافت کنند که نرخ سود آن ۱۵ تا ۲۳ درصد است.

وام فوری 500 میلیونی با کارمزد 15 درصد | وام فوری با شرایط آسان + جزئیات
کدخبر : 15513
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

خبرنگار: عرفان پارسا

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و حقوقی دارای حساب سپرده کوتاه‌مدت در این بانک می‌توانند با سپرده‌گذاری ۲ تا ۱۰ ماهه به اندازه ۱۰۰ و ۲۰۰ درصد معدل موجودی، حداقل ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۵ میلیارد ریال وام دریافت کنند که نرخ سود آن ۱۵ تا ۲۳ درصد است.

دوره بازپرداخت وام نیز ۱۸ تا ۶۰ ماهه در نظر گرفته شده که برای دریافت این تسهیلات، می‌توانند از ظرفیت طرح سنا استفاده کنند.

شرایط دریافت وام برای کسب‌وکار با طرح سنا

در این طرح، این امکان برای کسب‌وکارها و افراد حقوقی فراهم شده است که برای دریافت تسهیلات ، معادل ۲۰۰ درصد از میانگین معدل موجودی حساب سپرده کوتاه‌مدت خود، تسهیلات با نرخ سود ۱۵ تا ۲۳ درصد دریافت کنند.

هدف از ارائه این تسهیلات بانکی از سمت بانک صادرات در قالب طرح سنا، تامین منابع مالی مورد نیاز گروه مشتریان اصناف، کسب‌وکارهای حقیقی و اشخاص حقوقی است.

حداقل مبلغ تسهیلات ارائه‌شده در طرح سنا برای کسب‌وکارها ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر ۵۰ میلیارد ریال، با دوره بازپرداخت ۳ تا ۱۸ ماه در نظر گرفته شده است.

برای بهره‌مندی از تسهیلات دریافت وام در قالب طرح سنا، دارنده حساب باید حداقل میانگین سپرده ۱۰۰ میلیون ریالی داشته باشد.

دیگر شرایط و مقررات دریافت تسهیلات طرح سنا برای کسب‌وکارها

شخص حقوقی باید دارای روزنامه رسمی باشد.

شخص نباید در لیست سیاه بانک مرکزی باشد.

مدارک تمامی اعضای هیئت‌مدیره برای دریافت تسهیلات و تشکیل پرونده نیاز است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان