وام فوری | وام فوری آنلاین

وام فوری 200 میلیونی این بانک برای افراد خاص | وام فوری با بازپرداخت 48 ماهه

مستمری‌بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، دانشگاه‌های علوم پزشکی و موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد که حقوق خود را از این بانک دریافت می‌کنند، مشمولان این طرح را تشکیل می‌دهند.

وام فوری 200 میلیونی این بانک برای افراد خاص | وام فوری با بازپرداخت 48 ماهه
کدخبر : 15307
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

با هدف مساعدت مالی به مستمری‌بگیران و بازنشستگان، اعطای تسهیلات در قالب “طرح کرامت” بانک رفاه کارگران بازنگری و تمدید شد.

بر اساس این گزارش، تسهیلات این طرح با موضوع “خرد (غیرتجاری)”، حداکثر به مبلغ ۲ میلیارد ریال و در قالب عقد مرابحه پرداخت می‌شود.‌

چه کسانی می توانند از این طرح بهره مند شوند؟

مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی

بازنشستگان دانشگاه های علوم پزشکی

مستمری بگیران و بازنشستگان موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد

که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند، می توانند برای رفع نیازهای ضروری خود، به میزان حداکثر دو میلیارد ریال با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماه، تسهیلات دریافت کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به یکی از شعب بانک در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک رفاه (فراد) به شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان