وام فوری | وام فوری آنلاین

وام فوری 50 میلیون تومانی بانک آینده با اقساط ۲ میلیون تومانی | وام فوری این بانک برای همه

افرادی که مایل به خرید کالاها و محصولات بادوام هستند ولی بودجه کافی ندارند، در صورتی که مشتری بانک آینده باشند امکان درخواست برای تسهیلات طرح «آینده داران» درخواست بدهند.

وام فوری 50  میلیون تومانی بانک آینده با اقساط ۲ میلیون تومانی | وام فوری این بانک برای همه
کدخبر : 15105
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

افرادی که مایل به خرید کالاها و محصولات بادوام هستند ولی بودجه کافی ندارند، در صورتی که مشتری بانک آینده باشند امکان درخواست برای تسهیلات طرح «آینده داران» درخواست بدهند.

متقاضیان وام ۵۰ میلیون تومانی خرید کالای بانک آینده در صورتی امکان درخواست آن را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت، بلندمدت یا قرض الحسنه جاری داشته و حداقل ۱ میلیون تومان در آن نگهداری کنند. دوره بازپرداخت این تسهیلات متفاوت بوده و با توجه به شرایط متقاضیان یا شش ماهه یا ۲۴ ماهه خواهد بود. سود این تسهیلات با توجه به دوره بازپرداخت متفاوت است. در صورتی که زمان پرداخت اقساط شش ماهه باشد، سود هفت درصد و در صورت بازپرداخت طی ۲۴ ماه، سود ۲۳ درصد خواهد بود. ضمانت این تسهیلات علاوه بر داشتن اعتبار شغلی، مسدودی سپرده است. کارمندان دولت به منظور دریافت این تسهیلات و برای تثبیت اعتبار شغلی خود باید از محل کار معرفی نامه داشته باشند.

در صورتی که متقاضی شرایط دریافت وام ۵۰ میلیون تومانی با نرخ سود ۲۳ درصد و بازپرداخت ۲۴ ماهه را داشته باشد، مبلغ هر قسط برای وی ۲ میلیون و ۶۱۸ هزار و ۶۶۵ تومان است. کل سود تسهیلات ۱۲ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۹۶۷ تومان و جمع رقم وام و سود آن، ۶۲ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۹۶۷ تومان خواهد بود.

مختصری از بانک آینده بدانید

بانک آینده سال ۱۳۹۳ مجوز فعالیت را از بانک مرکزی دریافت کرد و از آن زمان تاکنون با ۲۷۲ شعبه فعال، انواع خدمات پولی و بانکی را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

خدمات بانکی آینده شامل محصولات سپرده‌ای، سرمایه گذاری، تسهیلات و تعهدات، بانکداری شرکتی و اختصاصی، دستیار بانکی شما، خدمات نوین و محاسبات است.

منبع: رده
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان