وام فوری | وام فوری آنلاین

وام فوری 200 میلیونی خرید خودرو با ثبت نام اینترنتی | خبر خوش برای متقاضیان خودرو + جزئیات

امین رهبر با اعلام شرایط جدید اسقاط تاکسی‌های فرسوده پایتخت، گفت: انتخاب مراکز اسقاط تاکسی‌های فرسوده از طریق سامانه نوسازی ناوگان که توسط ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده راه‌اندازی شده است فراهم شد.

وام فوری 200 میلیونی خرید خودرو با ثبت نام اینترنتی | خبر خوش برای متقاضیان خودرو + جزئیات
کدخبر : 15409
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهر تهران از امکان انتخاب مراکز اسقاط از طریق سامانه‌ ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده توسط تاکسیرانان خبر داد.

وی افزود: تاکسیرانان می‌توانند برای مشاهده مراکز اسقاط منتخب با مراجعه به  سایت nnhk.ir  از ارزش اسقاط و کسورات اطلاع پیدا نمایند.

مدیر نوسازی ناوگان تاکسیرانی ضمن افزایش ارزش اسقاط گفت: پس از فراخوان از سوی ستاد نوسازی و اسقاط خودرو در  ۱۲ مرکز اسقاط مورد تایید  با اعلام قیمت واحد برای خودرو فرسوده و کسورات در سامانه مربوطه برای انتخاب توسط تاکسیرانان درج شده اند.

وی در پایان عنوان کرد: برای جایگزینی تاکسی‌های فرسوده، خودروی «سمند سورن پلاس دوگانه سوز» در نظر گرفته شده است که تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی برای مالکان ون‌ فرسوده و وام  ۱۵۰ میلیونی با کارمزد ۸ درصد ۶۰ ماهه با سه ماه تنفس برای تاکسیرانان سایر خودروها فراهم آمده است.

متقاضیان برای ثبت نام نوسازی ناوگان می توانند از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۱ صبح به سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران مراجعه نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان