فال تاروت | فال تاروت کبیر

فال تاروت کبیر 26 آبان ماه | فال تاروت کبیر 26 آبان ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت کبیر روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت کبیر 26 آبان ماه | فال تاروت کبیر 26 آبان ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 15415
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فروردین

کارت تاروت: جادوگر

شما مهارت های زیادی دارید، و کارهایی انجام می دهید که هیچ کس مثل شما نمی تواند انجام دهد. شما می توانید به زودی وارد یک نقش رهبری شوید.

مهارت های شما، شما را از سایرین متمایز می کند و بالاترین ویژگی های شما را نشان می دهد. به کار تیمی خود ادامه دهید تا در آینده نزدیک، اتفاق خوبی در حرفه شما رخ دهد.

اردیبهشت

کارت تاروت: ملکه

دوست خوب سخت پیدا می شود و کارت تاروت ملکه، نماد زنی با ویژگی های مثبت است که شما را در مسیر درست راهنمایی می کند.

امروز، یک زن ممکن است طوری با شما صحبت کند که به شما کمک کند تا فرد بهتری باشید. فضایی برای گوش دادن به حرف های او ایجاد کنید. ممکن است چیزهایی بشنوید که نیاز دارید بدانید.

خرداد

کارت تاروت: ماه

احساس ترس طبیعی است، اما کارهایی وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از رشد بیشتر ترس انجام دهید.

می توانید با آنچه که شما را می ترساند روبرو شوید و با فکر کردن به اینکه اگر در موقعیت خاصی قرار بگیرید چه اتفاقی می افتد، سعی کنید بر احساسات منفی غلبه کنید.

به جای اینکه ذهن خود را درگیر بدترین سناریو کنید، به چیزهای مثبتی که می تواند حاصل شود فکر کنید. در هر کاری که تصمیم دارید انجام دهید، احساسات خود را نادیده نگیرید و فکر نکنید که آن ها بی اعتبار هستند.

شما می توانید از این احساسات درس بگیرید و چیزهایی را در مورد خودتان کشف کنید که هیچ وقت نمی دانستید.

تیر

کارت تاروت: ده جام

آیا دوست داشتن و بودن با کسی که شما را از هر نظر درک می کند خوب نیست؟ کارت ده جام نشان می دهد که ممکن است با دوستان و معشوقی احاطه شوید که از رویاهای شما پشتیبانی می کنند.

آن ها چشم انداز شما را می بینند و شما را تشویق می کنند که به آن برسید. اگر دایره دوستان فعلی شما دلسرد کننده است، اجازه ندهید که شما را ناامید کنند و آن ها را کنار بگذارید.

افرادی هستند که وارد زندگی شما می شوند تا شما را با عشق و تشویق همراه کنند.

مرداد

کارت تاروت: چهار سکه (وارونه)

شما نمی توانید همه کارها را به تنهایی انجام دهید. اگر شما استعدادهای خاصی دارید، دیگران نیز استعدادهایی دارند.

بنابراین، زمانی که احساس می‌ کنید فراتر از حد توان تان رفته اید، سعی کنید بیشتر از این کار نکنید تا خسته و فرسوده نشوید.

در عوض، افرادی را پیدا کنید که از انجام کارهایی که برای شما تماما فشار است، خوشحال می‌ شوند. دست کشیدن از کاری که دوست ندارید انجام دهید معنای کلی کارت چهار سکه در حالت معکوس می باشد.

شهریور

کارت تاروت: درویش

همه به مدت زمانی برای خلوت کردن با خود نیاز دارند کارت تاروت درویش، نشان می دهد که ممکن است نیاز داشته باشید از دنیا دور شوید تا کمی استراحت کنید.

کارت تاروت درویش، نشان دهنده فعالیت های معنوی از طریق تنهایی، آرامش و تمرین های مراقبه خصوصی است.

در صورت امکان، تلفن همراه خود را خاموش کرده و ارتباط خود را با دنیا قطع کنید. به ذهن و بدن خود اجازه دهید خالی شوند تا جنبه معنوی شما تقویت شود.

مهر

کارت تاروت: ارابه

در آن لحظات خشم یا ناامیدی درونی، ممکن است احساس کنید که در دنیا تنها هستید. به نظر می رسد کسی در اطراف تان نیست که چنین موقعیتی را پشت سر گذاشته باشد.

گاهی اوقات احساس می کنید به یک نفر برای صحبت و درد دل کردن نیاز دارید.

اما کارت تاروت ارابه به شما امکان می دهد بدون توجه به اینکه زندگی در حال حاضر چقدر برایتان سخت است، تسلیم نشوید. غم و سختی خواهد گذشت و خورشید دوباره طلوع خواهد کرد.

آبان

کارت تاروت: ملکه شمشیر

مردم ممکن است وانمود کنند که دوست شما هستند، اما اعمال آن ها گویای همه چیز است. مراقب باشید که صرفا چون احساس می کنید فردی را که تازه با او آشنا شده اید خوب می شناسید، جوانب احتیاط را کنار نگذارید.

افرادی که از مردم سوء استفاده می کنند، دقیقا همین کار را انجام می دهند؛ آن ها اعتماد شما را شکار می کنند!

امروز تا حدی به او اعتماد داشته باشید، اما نه آنقدر که اجازه دهید بر بخش هایی از زندگی شما تسلط یابد که نباید!

آذر

کارت تاروت: برج

مشکلات پیش می آیند، اما کمتر مشکلی هست که نتوانید آن را مدیریت کنید. وقتی صحبت از مداخله در بحران می شود، شما یک فرد حرفه ای هستید.

مشکلات امروز، خاطرات فردا هستند. آنچه مهم است، این است که چگونه با دیگران رفتار می کنید و چه تاثیر ماندگاری روی هر فردی که امروز با او در ارتباط هستید، می گذارید.

دی

کارت تاروت: یک شمشیر

ممکن است در موقعیت خاصی قرار بگیرید که باید اول تصمیم فوری بگیرید و بعدا سوال بپرسید.

این کارت، موقعیتی شتاب زده را نشان می دهد که در آن توانایی شما برای انتخاب مرگ و زندگی، درست یا نادرست، افزایش می یابد. اگرچه ممکن است عجله اولین پاسخ باشد، اما قبل از اقدام کمی مکث کنید.

بهمن

کارت تاروت: ده سکه

این کارت تاروت نشان می دهد که شما ملکی را که امیدوار بودید، به دست می آورید یا پاداش کار و تلاش سخت خود را دریافت می کنید.

ممکن است از طرف یک دوست، چیز ارزشمندی را دریافت کنید. شروع یک پروژه نیز می تواند منجر به موفقیت شود.

اسفند

کارت تاروت: رستاخیز

امروز، یک نفر حال و هوای خوبی ندارد و شما هم کاری از دست تان بر نمی آید.

شما به سادگی می توانید راهی برای بازسازی موقعیت پیدا کنید و سعی کنید بهترین استفاده را از آن ببرید. سعی کنید در همه چیز، خصوصا در مردم، فقط خوبی ها را ببینید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان