فال تاروت | فال تاروت کبیر

فال تاروت کبیر 25 آبان ماه | فال تاروت کبیر 25 آبان ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت کبیر روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت کبیر 25 آبان ماه | فال تاروت کبیر 25 آبان ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 15369
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فروردین

کارت تاروت:  هفت شمشیر

خارج از چارچوب فکر کنید. کارت تاروت هفت شمشیر، دعوتی است تا به جنبه خلاق خود اجازه دهید بیرون بیاید و تمام فرصت های موجود را کشف کند.

می توانید یک تابلوی اهداف ایجاد کنید یا با یک دوست مشوق صحبت کنید تا تشویق تان کند. زمانی را صرف خیال پردازی کنید. در تجسم آنچه می خواهید در آینده اتفاق بایفتد، قدرت غیر قابل وصفی وجود دارد.

اردیبهشت

کارت تاروت: جهان

بخشش قلب شما را به روی چیزهای جدید باز می کند. شما باید گذشته را رها کنید؛ نه تنها کینه هایی را که ممکن است در دل داشته باشید، بلکه حتی نگاهی که معمولا به خود دارید را رها کنید.

گذشته تمام شده است. تنها زمانی زنده است، که آن را به یاد می آورید. گذشته، همیشه بخشی از تاریخچه شما و دلیل چیزی که اکنون هستید، خواهد بود. اما دیگر لازم نیست شما را تعریف کند.

خرداد

کارت تاروت: چهار جام

شما نیازی به تایید دیگران ندارید و اگر آن را دریافت نکردید اشکالی ندارد. کیهان راه شگفت انگیزتری دارد که دقیقا همان چیزی را که در هر زمان نیاز دارید برای شما به ارمغان آورد.

شما نباید شادی زندگی خود را به خاطر انتظارات دیگران به تعویق بیاندازید. زندگی شما متعلق به خودتان است تا هر طور که می خواهید آن را زندگی کنید.

تیر

کارت تاروت: پنج سکه (وارونه)

ممکن است کسی بدون اینکه شما متوجه شوید درگیری ایجاد کند. او به شما یا اطرافیان تان چیزهای منفی می گوید.

این شخص تمایل دارد ذهنیت مثبتی نداشته باشد و به جای آنچه که می‌ تواند اتفاق بیافتند، آنچه را که نمی‌ تواند اتفاق بیافتد، ببیند.

شما باید به قلب خود ایمان داشته باشید. اعتماد به نفس داشته باشید. سرنوشت شما همان چیزی است که قلب تان می گوید.

مرداد

کارت تاروت: نوباوه سکه

قرار ایت معامله ای که در پیش دارید انجام شود. اگر منتظر امضای قراردادی بوده اید، ممکن است با تغییراتی همراه باشد.

این موارد را با دقت مرور کنید تا مطمئن شوید همه چیزهای مهمی که لازم دارید، در دست است. ممکن است مجبور شوید تغییراتی را ایجاد کنید، اما باز هم امروز روز خوبی برای شماست تا مذاکرات را ببندید و بگویید تمام!

شهریور

کارت تاروت: شوالیه چوبدست (وارونه)

وقتی یک فرد منفی گرا از شما دور می شود، دنبال او نروید. این امر شاید در ابتدا دردناک باشد و عمل او باعث ترس شما از رها شدن شود، اما از دست دادن کسی که نمی خواهد در زندگی شما باشد، یک نعمت است! نگران نباشید! دوستان بهتری می آیند.

مهر

کارت تاروت: شش شمشیر

این کارت تاروت نشان می دهد که ممکن است در آینده به یک سفر بروید. اگر در آرزوی سفری هستید یا می خواهید هر طور شده از زمان تعطیلات خود در محل کار استفاده کنید، امور را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی برای برنامه شما مفید است.

آبان

کارت تاروت: نوباوه چوبدست

سخن نیک همان چیزی است که به آن نیاز دارید، و آن را از یک دوست وفادار دریافت خواهید کرد.

یک متن شادی آور یا محبت آمیز از سوی یک دوست قدیمی که مدتی است با او صحبت نکرده اید، می تواند تعجب شما را برانگیزد. این گفتگو، یادآور روزهایی است که از به یادآوردن شان شاد می شوید.

آذر

کارت تاروت: اعتدال

افراد مخالف، همیشه همه جا هستند و گاهی ممکن است جرقه های دعوا را ایجاد کنند. ممکن است امروز در یک بحث داغ عجولانه رفتار کنید اما سعی کنید این کار را نکنید.

طرز فکر خود را در سطح بالا حفظ کنید. به چیزهایی که می دانید پایبند باشید و نظرات کسانی را که دنیا را مانند شما نمی بینند تحسین کنید. ممکن است اینگونه فرد بهتری شوید.

دی

کارت تاروت: عدالت

رسانه ها چیزهای زیادی خواهند گفت، اما در پایان روز، این شما هستید که باید تصمیم بگیرید چه چیزی را باور کنید.

ممکن است تصمیم بگیرید که در واکنش به پستی که خوانده اید یا مقاله ای که یکی از دوستان تان به اشتراک گذاشته است، بیانیه ای داشته باشید.

سعی کنید اظهارات خود را برای خودتان نگه دارید تا از واکنش بیش از حد پشیمان نشوید.

بهمن

کارت تاروت: شوالیه جام

شما در حال و هوای رمانتیک خواهید بود. کسی در زندگی شما وجود دارد که می خواهد احساسات شما را تحت تاثیر قرار دهد و قلب شما را به روی عشق باز کند.

امشب بهترین فرصت برای صرف یک شام رمانتیک در زیر نور شمع است! یک پیاده روی طولانی در پارک، دست در دست یکدیگر! چه شبی!

اسفند

کارت تاروت: پنج سکه

مشکلات مالی برایتان دیده می شود. کسی در زندگی تان هست که بیش از حد خرج می کند، شاید حتی بیشتر از آنچه که دارید!

ممکن است لازم باشد با شریک زندگی خود یا فرزندی که باعث بالا رفتن مخارج تان می شود صحبت کنید. این گفتگو آسان نیست، اما لازم است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان