فال تاروت | فال تاروت کبیر

فال تاروت کبیر 24 آبان ماه | فال تاروت کبیر 24 آبان ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال تاروت کبیر روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال تاروت کبیر 24 آبان ماه | فال تاروت کبیر 24 آبان ماه شما چه چیزی نشان میدهد؟
کدخبر : 15355
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

از گذشته فال تاروت را وسیله‌ای برای پیشگویی قلمداد می‌کنند. فال تاروت  دارای ۲۱ خال حکم متمایز ویک کارت به نام «دلقک» نیز می‌باشد. در ادامه میتوانید فال تاروت روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فروردین

فرصت های جدید در گوشه و کنار هستند که با اعمال مثبت شما جذب شما می شوند. صبر را تمرین کنید. تغییر تنها حقیقت است و برای شما نیز اتفاق خواهد افتاد.

در حالی که سلامت جسمانی شما خوب است احساسات شما اکنون در یک وضعیت شکننده هستند. هر گونه استرس یا آشفتگی عاطفی عوارض خود را بر شما تحمیل خواهد کرد. اگر اقدامات به موقع برای پیشگیری انجام ندهید استرس انباشته ممکن است بر سلامت شما تاثیر بگذارد.

اگر مجرد هستید امروز ممکن است شریک زندگی خود را ببینید و بر اساس آن در مورد آینده تصمیم گیری کنید.

امروز فشار تعهدات جدید در محل کار کمتر خواهد بود. بنابراین، با دانستن اینکه تعهدات خود را انجام داده اید، زمان کافی برای انجام تمام این وظایف و استراحت خواهید داشت.

اردیبهشت

یکی از اطرافیان شما سعی خواهد کرد شما را درگیر یک جنگ قدرت بیهوده کند. نکته کلیدی در اینجا این است که ذهنی باز و رفتاری آرام داشته باشید تا در نهایت به بازی قدرت دیگران نپردازید.

شما از مصرف مایعات کافی و مواد معدنی ضروری غافل شده اید. این ممکن است در واقع به سلامتی شما آسیب رسانده باشد.

در این نقطه از زمان ممکن است بیشتر به لذت های نفسانی بپردازید! اطمینان حاصل کنید که هیچ عواقبی را که ناشی از این ماجراجویی سرگرم کننده و پر از شادی شما است، نخواهید داشت.

کیفیت کار شما به جای کمیت کار شما صحبت می کند. صداقت در هر شرایطی مورد استقبال قرار می گیرد و شما را از شرایط سخت خارج می کند.

خرداد

امروز پر انرژی هستید. جذابیت و شوخ طبعی شما احتمالا هم در خانه و هم در محل کار شما را جذاب می کند. با دوستان یا شخص خاص بیرون بروید و لذت ببرید.

زمان آن فرا رسیده است که متوجه شوید سلامتی شما یکی از دارایی های شماست و نیاز به توسعه دارد. امروز روز خوبی برای شروع یک رژیم غذایی و ورزش است.

امروز سعی کنید موقعیت دشواری که با تصمیم هایتان شریک زندگی خود را در آن قرار می دهید را درک کنید و برای حل آن ها فکری بکنید.

احساس ناامنی شما را وادار می کند که حتی زمانی که نیازی به آن ندارید، خرج کردن را محدود کنید. باید از این تمایل به خسیس بودن اجتناب کنید زیرا جریان نقدی شما همچنان رو به بهبود است.

تیر

اکنون باید جلوی زیاده خواهی های خود را بگیرید. ممکن است اتفاقی در ارتباط با خانواده یا یکی از نزدیکان شما بیفتد که یک حس مبهم ناراحتی در شما ایجاد کند.

وقت آن است که بیشتر از خود مراقبت کنید زیرا اخیرا کمترین توجه را به سلامت خود داشته اید. در صورت لزوم سبک زندگی و طرز فکر خود را تغییر دهید.

شما تمایل دارید که زندگی عاشقانه و شریک زندگی خود را نادیده بگیرید زیرا زمان بیشتری را به شغل و حرفه خود اختصاص می دهید. شریک زندگی شما کاملا متوجه شده است، اما اکنون ممکن است نشانه هایی از بی صبری از خود نشان دهد.

شما در حرفه خود تلاش زیادی کرده اید و اکنون برای این کار مورد تحسین و پاداش قرار خواهید گرفت. وقت آن است که از ثمره کار خود لذت ببرید.

مرداد

سعی کنید افراد خوبی را که در تمام این سال ها با آن ها برخورد کرده اید به یاد بیاورید و در صورت امکان دوباره با آن ها تماس برقرار کنید.

ورزش برای آرامش بدن و بهبود تمرکز ضروری است. شما باید آرزوهای خود را به واقعیت تبدیل کنید تا زندگی رویاهای خود را داشته باشید. حفظ سلامتی به شما فرصتی می دهد تا به هدف خود برسید!

شما باید با شریک زندگی خود بنشینید و در مورد ابعاد مختلف رابطه خود که با آن احساس ناراحتی می کنید صحبت کنید. امروز برای این کار مناسب است زیرا شریک زندگی شما پذیرای ایده های شما خواهد بود.

شوخ طبعی شما بزرگترین دارایی شماست. بهترین استفاده را از آن برای پر کردن شکاف بین خود و مافوق خود داشته باشید. امروز ممکن است از منابع غیرمنتظره پول دریافت کنید.

شهریور

امروز ممکن است حرف هایی بزنید یا کارهایی کنید که سو تفاهم های خنده دار ایجاد کنند. با یک طنز سالم، روز می تواند واقعا بسیار خوشایند باشد.

شما تا آنجا که به روال سلامتی و تناسب اندام تان مربوط می شود، کوتاهی کرده اید. اکنون زمان بازگشت به مسیر اصلی فرا رسیده است. در غیر این صورت تمام کارهای خوبی که برای  تناسب اندام انجام داده اید، از بین خواهند رفت.

امروز می توانید با هرکسی که به آن برخورد می کنید ارتباط خوبی برقرار کنید. اما این بدان معنا نیست که آن ها می توانند برای شما مناسب باشند.

احتمالا برخی تغییرات در محل کار شما رخ می دهد. ممکن است در ابتدا دلسرد کننده به نظر برسند، اما به زودی فرصت های جدیدی را برای شما باز خواهند کرد.

مهر

امروز به ویژه برای شروع کاری جدید مناسب است. اگر در فکر تغییر شغل یا حتی شروع یک رابطه جدید بوده اید، این روز برای آن مناسب است.

طبیعت به شما این فرصت را می دهد که در عرصه سلامت خود تغییر ایجاد کنید. امروز روزی است که آن را به سطح منظم برسانید و اینگونه می توانید به نتایج دلخواه خود برسید!

امروز افراد مجرد ممکن است در یک گردهمایی اجتماعی با شریک زندگی ایده آل خود ملاقات کنند.

دیدگاه شما برخلاف منافع سازمان تلقی خواهد شد. پس بهتر است در صندلی عقب بنشینید و بگذارید دیگران نتیجه معکوس بگیرند. در این میان روی پیشرفت شخصی خود تمرکز کنید.

آبان

ممکن است یک واقعیت روانی وجود داشته باشد که باعث ناراحتی شما شود. شاید اتفاقات بد گذشته را به یاد آورده باشید. نگرانی ها را با یک دوست یا یکی از اقوام در میان بگذارید تا روز خوبی برایتان رقم بخورد!

به نظر می رسد از برنامه تناسب اندام که به خوبی برنامه ریزی کرده اید منحرف شده اید. نگران نباشید، در مدت زمان کوتاهی فرم و جذابیت بدن خود را به دست خواهید آورد.

امروز شریک زندگی شما شخصیت جدید شما را دوست خواهد داشت و از اعتماد به نفس جدید شما لذت خواهد برد. حتما از این فرصت استفاده کنید و اوقات خوشی را با شریک زندگی خود داشته باشید.

ممکن است اشتیاق جدیدی برای کار خود پیدا کنید و احتمالا از حمایت فعال همکاران خود برای تکمیل مسئولیت های خود بهره مند شوید. شما باید تمام کارهای معلق خود را امروز به پایان برسانید زیرا امروز زمان مناسبی برای تکمیل این پروژه ها است.

آذر

روی چیزهایی که برای ایجاد تغییر باید کامل شوند تمرکز کنید! گزینه بهتر در این مقطع زمانی این است که به جای تلاش برای مقابله از درگیری با افرادی که با آن ها زندگی می کنید اجتناب کنید.

اگر هر کاری را به تعویق انداخته اید، امروز می توانید آن را به راحتی انجام دهید. همچنین یک روز عالی برای شروع یک ورزش جدید مانند ایروبیک یا شنا است.

اجازه دهید شریک زندگی شما را در تصمیم گیری های عاشقانه راهنمایی کند و زندگی شما را در مسیر جدیدی قرار دهد.

زمان مناسبی است که مسئولیت های بیشتری را بر عهده بگیرید و خود را بیشتر وارد کار خود کنید. کار سخت و تلاش صادقانه پاداش موفقیت امروز شما خواهد بود.

دی

امروز اطلاعات متناقضی دریافت خواهید کرد که می تواند باعث شود برخی از نظراتی که برای مدت طولانی داشته اید تجدید نظر کنید.

شما تمایل زیادی به نگرانی دارید و امروز نیز از این قاعده مستثنی نیست. این ممکن است منجر به بروز برخی شرایط مرتبط با استرس مانند میگرن شود.

امروز شریک زندگی شما بسیار از شما حمایت خواهد کرد، حتی اگر زمان زیادی طول بکشد تا ارزش آن را درک کنید.

وضعیت مالی شما بهبود می یابد اما مطمئن شوید که عاقلانه سرمایه گذاری کرده و برای سال های پیشرفته خود با دقت برنامه ریزی می کنید.

بهمن

هیچ وقت برای شروع برنامه ریزی دیر نیست. با برنامه ریزی خود را در حال اجرای صحیح برنامه ها خواهید دید.

در حال حاضر مسائل بهداشتی برای شما بسیار نگران کننده است. اجازه دهید شهودتان شما را راهنمایی کند تا تصمیم بگیرید بهترین برنامه تناسب اندام برای شما چیست!

به نظر می رسد ارتباط با شریک زندگی شما به دلیل فشارهای کاری در حال محو شدن است. اما شما می توانید برای حفظ روابط معنادار به خوبی مبارزه کنید.

شما این قدرت را دارید که هر کاری را که می خواهید انجام دهید! به آنچه دیگران در مورد شما فکر می کنند توجه نکنید.

اسفند

سعی کنید از امروز به بهترین شکل ممکن استفاده کنید زیرا هر کاری که امروز انجام می دهید، موفق و مثمر ثمر خواهد بود.

باید بدانید که سلامتی ذهن ضروری است و تلاش فقط برای آمادگی جسمانی احتمالا شما را با نارضایتی رها می کند. تمرینات تنفسی و تکنیک‌ های تمدد اعصاب را امتحان کنید آن ها به شما کمک می کنند تا با مشکلات کم خوابی مقابله کنید.

به احتمال زیاد امروز با فردی آشنا خواهید شد که برای واقعی بودن بیش از حد عالی به نظر می رسد. به شانس خود اعتماد کنید زیرا ممکن است جفت روح خود را ملاقات کرده باشید.

شما با موفقیت پیش می روید اما ممکن است پیشرفت شما متوقف شود. اگر ابزاری یا هر چیز خلاقانه ای تولید کرده اید هر چه زودتر آن را ثبت اختراع کنید.

منبع: کوکا
آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان