فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 11 شهریورماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 11 شهریورماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 14291
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 209 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود را به شدت اسیر و گرفتار کرده ای. زندگیت زیر و رو شده و دیگر تاب و تحمل این وضعیت را نداری. اما باز هم او را دوست داری و حاضر نیستی از او دست بکشی. اگر چنین است بهترین تجویز برای تو آن است که سعی کنی بر اعصاب خود مسلط شوی و تا آنجا که می توانی مشکلات را با صبر و حوصله از سر راه برداری.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- شما چیزی را از دست داده اید که از اندیشه و خاطر شما یا خانواده خارج نمی شود و همه از این وضع ناراحت هستید. این امر بر اثر اشتباه پیش آمده است و چاره ای برای آن فعلاً متصور نمی باشد ولی امید را نباید از دست داد. به زودی جبران می شود.

۲- به چیزی و کسی وابسته شده اید که به کرشمه چشم او نیز قانع می باشید و بر سر دو راهی قرار دارید. اینجانب به شما می گویم که اگر می توانید، از این کار دست بردارید زیرا مقدمات آن فراهم نشده است و رقیبان زیادند. اگر نمی توانید به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذری نموده، توکل بر خدا نمایید که گشایش حاصل شود.

۳- حضرت حافظ در بیت ششم تا هشتم می فرماید:

* شاید مانند باد صبا افتان و خیزان و نالان به کوی تو گذر کنم. دیشب کاری جز ناله سحری نداشتم.

* ای آتش هجران، چنان مرا سوختی که مانند شمع جز سوختن و نابودی، چاره ای نداشتم تا شاید از این راه از فنا به مقام برسم.

* رنج حافظ در اندوه هجران تو، نشانه ای از شکنجه جهنم است که به علت واضح بودن، نیازی به بیان ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: زرنگ و ناقلا، بدپیله در عشق و زندگی، طوفانگر، اهل نصیحت، وابسته به فامیل، رفیق باز، بی علاقه به بخت و اقبال، جذاب، ملاحظه کار، اهل رودربایستی، اصیل، فداکار و پرجنب و جوش.

۵- با همسر خود مهربان باشید وگرنه از شما دلسرد می شود. ۴ فرزند در طالع دارید. با همسری مهربان و صمیمی ولی بد اخلاق و نازک نارنجی.

۵- با شوخی و طنز فال نگیرید چون حافظ با کسی شوخی ندارد و ممکن است مورد غضب او واقع شوید. بدان چنین است رسم سرای فریب. گهی بر فراز و گهی بر نشیب.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 126 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی بی عشق تنها زنده بودن است و هر کسی که عشقی در سر ندارد زندگی هم ندارد. از خوشیهای زندگی لذت ببر. به پند و نصایح بزرگان گوش جان بسپار که برایت سودآور و بی ضرر است. فکر زیاده طلبی مال دنیا را از سر بیرون کن که مال هر قدر زیاد هم که باشد، تمام شدنی است. قصه گنج قارون بهترین گواه بر این مدعاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حدود پنج روز دیگر از او نشانی دریافت خواهید کرد و خبر و مژده ای بسیار نیکو به شما می رسد که جای شکر و شادمانی دارد.

۲- با مادر و خواهر درباره این مساله سخن بگو. آنها دل شما را شاد خواهند کرد، زیرا امیدواری آنها مایه دلگرمی است. سه فرزند بدر درخشان داری که طالع آنها سعد و در برج اسد، مرداد می باشد.

۳- زیاد میل به مصرف گرایی داری. دنیا به این همه رنج و درد نمی ارزد. قدری به سلامتی خویش اندیشه کنید زیرا کار همیشه وجود دارد.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: مغرور، قابل احترام، کمال گرا، مخترع، قدر شناس، منطقی، صمیمی، مهربان، دقیق، اهل کشف، جاه طلب، حساس، روشنفکر، آرام و متین، زود رنج و ناز نازی.

۵- به او دل نبند که زیاد مادی است و تمام اسرار خود را با او در میان نگذار، زیرا بعداً آنها را وسیله ای برای شکست شما قرار می دهد. آینده ای درخشان در پیش روی داری. شخصی با موهای حنایی، قدی بلند، میان باریک و با دهانی گشاد به شما عشق می ورزد. از او راهنمایی بخواه چون واقعاً طالب خوشبختی شماست.

۶- با سرعت عمل، دقت و تلاش این فکر عملی است. متاسفانه شما زمان را از دست می دهید که به ضرر شما خواهد بود. قدری با واقعیت ها کنار بیایید. ملاقات مهمی برای یکی از بستگان در این ماه روی خواهد داد که موجب سرافرازی شما خواهد شد. معامله خوب است. تغییر شغل و مکان نافع می باشد. بیمار تفاوتی نخواهد کرد. از سفر کرده خبری خواهد آمد اما در کار هنوز گره هایی وجود دارد.

۷- رنگ قرمز با خلق و خوی پر حرارت و با نشاط شما هماهنگی دارد و تهییج کننده و مشارکت آفرین خواهد بود و برازنده شما است.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 357 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آرزوی زیارت حرم یار را داری، اما بدان خدا به انسان نزدیکتر از آن است که تصور می شود. اکنون که رسیدن به این نیت برایت ممکن نیست، می توانی با دلجویی و مهربانی به بندگان خدا جلوه های روشن نور الهی را در دل خود احساس کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هشتم می فرماید:

* آتش دل، اشک روان، آه سحرگاهی، ناله شبانگاهی، اینها همه بر اثر مهر و محبتی است که شما با این عاشق دارید.

* هر لحظه پرتو نور زیبای تو راهزن اندیشه و فکر من است. با چه کسی این سخن را در میان بگذارم که در پرده عشق، چه عجایب شگفت انگیزی می بینم.

* ای دوستان، بر عشق بازی حافظ خرده نگیرید که من او را از عاشقان زیبایی شما می شناسم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- اوضاع و احوال شما خوب خواهد شد. به شما مژده می دهم که زبانزد همه خانواده می شوید. زیرا دارای قلبی پاک و مهربان هستید و از آنجایی که ناراحتی دیگران را نمی توانید مشاهده کنید، خداوند به شما کمک می کند.

۳- با افراد ناباب و معتاد نشست و برخاست نکن. به فکر آینده باش که زندگی مناسبی دارید. پس موفق خواهید شد و پیشاپیش کامیابی شما را تبریک می گویم.

۴- مسافر حال و کارش خوبست. در معامله ای خانواده شما سود می برد. تغییر شغل و مکان مناسب می باشد. همسر و فرزندان خوبی خواهید داشت.

۵- در ۸ شب آینده خوابی خواهید دید که یکی از بستگان بیمار است و شما به عیادت او رفته اید. نشانه آنست که در وجود او مشکلی وجود دارد و باید مداوا کند. پس او را کمک کنید یا اینکه یکی از بستگان در معامله یا کاری اگر مواظب نباشد، زیان زیادی می بیند.

۵- از طریق موبایل و اینترنت پیشنهادهای زیادی به شما خواهند شد اگر چه در جای خود نیکوست اما باید کاملاً مواظب فریبکاری دیگران باشید.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 219 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

چرا این قدر از احوال خود غافلی؟ کمی به خود بیا و ببین که خداوند تمام امکانات را برای ساختن یک زندگی سعادتمند در اختیار تو نهاده. اکنون که در بهار زندگی به سر می بری از آن بهره فراوان ببر، چرا که مدت استفاده از این امکانات محدود است. مبادا که زمان بگذرد و تو بی بهره بمانی!

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم می فرماید:

* اکنون که گل در چمن از نیستی بوجود آمد، بنفشه در قدم او سر به سجده گذاشت.

* جام باده صبحگاهی را با ناله دف و چنگ نوش کن و پس از آن به آهنگ عود و ناله من گوش بده و زیر گلوی ساقی را ببوس.

* در ایام گل، بدون می و یار زیبا و ساز و طرب و شادی نباش که روزگار گل مانند عمر آدمی هفته ای بیش نیست.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- به شما تبریک می گویم که این نیت عملی می گردد. جای هیچگونه نگرانی نمی باشد. این اضطراب شما بر اثر تردید و عدم اتکای به نفس می باشد. پس به زودی خبر موفقیت آمیز را خواهید شنید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید که کارگشا می باشد. سفر کرده می آید. پیشاپیش بنده موفقیت شما را تبریک می گویم.

۴- ویژگی های شما چنین اسعبارت اند از: فرشته خو، بی گناه، کم شانس، بانمک، مظلوم، وقت شناس، وسواسی، با سلیقه، استثنایی، مشاور عالی، درسخوان، از خود تعریف کن، محتاط، حساس، صمیمی، فداکار، سخاوتمند، منطقی، واقع بین، شیک پوش و اهل گردش.

۵- رنگ مرجانی یا سبز را برایتان پیشنهاد میکنم که طراوت و حیات تازه ای به شما می بخشد و احساسات عمیق شما را جهت می دهد. بر اثر آن سرشار از انرژی و تحرک می شوید و می توانید بهتر تصمیم بگیرید.

۶- در تصمیم گیری قاطعیت ندارید در حالیکه شخصی زیرک مانند شما باید قاطع هم باشد. پرواز اعتماد را با یکدیگر تجربه کنیم وگرنه می شکنیم بال های دوستی مان را !

۷- پدر یا همسر شما مشغول معامله ای بزرگ است. به او بگویید مواظبت و سیاست بیشتری داشته باشد و زیاد عجله نکند.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 131 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سعادت و خوشبختی چون هلال ماه نو به زندگیت سرک خواهد کشید. خداوند برکات و نعمات خود را شامل حالت خواهد نمود. قصد انجام معامله ای را داری. هرچه سریعتر اقدام کن که گرچه بهای سنگینی را در این معامله باید پرداخت کنی اما بدان که حاصل آن سود سرشاری است که نصیب تو خواهد شد. به حرفهای دیگران اعتنا نکن و کار خود را انجام بده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های پنجم و ششم می فرماید:

* قیمت می سرخ رنگ چه چیز است ؟ بهای باده معرفت گوهر عقل است که چون آدمی نوشید، از وسوسه عقل مصلحت اندیش آسوده می شود. بشتاب و این تجارب را بکن. هر که این داد و ستد را کرد، سود برد.

* داد و فغان از چشم افسونگر شیخ شهر که به می گساران قدیمی چپ نگاه می کند و یا به نگاه حقارت و تحقیر می نگرد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از عقل و خرد خود کمک بگیرید و بر احساسات خویش مسلط شوید که بد اندیشان و رقیبان بسیار درکمین شما هستند. پس لازم است با سرعت، دقت و پشتکار اقدام کنید و مواظب باشید که حسودان از جمله شخصی کوتاه قد، سیاه چهره با لب هایی درشت و سینه ای برجسته، سخت مراقب اعمال شما است و حسادت می ورزد. از او برحذر باشید.

۳- هر چه در این نیت بصیرت و بینایی را چراغ راه قرار دهید، لغزش شما کمتر و رسیدن به مقصود سهل تر خواهد بود.

۴- نذری کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید و یا سوره مبارکه العنکبوت از آیه ۴۰ تا آخر را با حضور قلب و معنی بخوانید. انشاالله گشایش حاصل شود.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: با ایمان، دلپذیر، غیر حسود، صمیمی، سخاوتمند، منطقی، متعادل، خوش باطن، صادق، جذاب و دلبریا، موافق، قابل اعتماد، خوش بین، خوشرو، مهربان، مراعات کن، دلسوز، غصه خور و آداب دان.

۶- از موضوعی رنج برده اید. نگران نباشید که تجربه اندوخته اید. کسی به شما خیانت کرده است. این موضوع بر اثر رنجش یکی از نزدیکان بود که خداوند تلاقی کرده است. پس دل او را بدست آورید. با همسری مهربان، صمیمی و زندگی نسبتاً مرفه سروکار دارید. تغییر مکان و شغل در آینده نزدیک عملی است. در خرید و فروش سود فراوانی بدست می آورید. ملاقاتی مهم در پیش دارید.

۷- مسافرت و خرید و فروش را توصیه می کنم. مسافر فعلاً کارش عملی نشده ولی به زودی اصلاح می شود.

۸- از گذشته درس بگیرید و به فکر آینده باشید. زیرا موفقیت همگام شماست. بدانید که هر که آنجا نشیند که خواهد و مرادش بود.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 178 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برعکس آدمهای این دوره که عشق و عاشقی برایشان بازیچه و سرگرمی ای بیش نیست، انسانی عاشق و صادق هستی. تو که بهترین راه را انتخاب کرده ای نباید با دیدن کارهای دیگران در تصمیمات خود متزلزل شوی. داشتن دل پاک و پرمهر بزرگترین سرمایه است که ازلی و ابدی است. پس از این ثروت گرانبها حفاظت کن و به عشق خود پایدار باش که سعادت تو در آن است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: پر تحرک، پر تلاش، پر کار، صمیمی، عاشق خانواده، کمک کن، سخندان و سخنران، اهل کسب، وسواسی، با استعداد، دانا، خردمند، صبور، ناقلا، خوش تیپ، خوش لباس و اهل عطر.

۲- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:

* بجز ما خرقه پوشان، دیگر همگی مست گذشتند اما بدون این که حرفی درباریشان زده شود. فوری از خاطره ها محو و فراموش شدند. لیکن تنها ماییم که داستانمان در هر بازار و کوچه ای بر سر زبانهاست.

* خرقه زهدی داشتم که بر عیب های زیاد خود می کشیدم اما آن نیز به گرو و رهن باده و مزد رامشگر رفت و کمربند عیسوی خود پرستی من بر جای ماند و مرا رسوا کرد.

* هر ساغر لعل فام می که در هنگام وصال از دست بلور مانند یار گرفتیم، در روزگار فراق و هجران به اشک تبدیل شد و در چشم ما به خون آلوده ای مبدل گردید.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- شما سخت خود را گرفتار این نیت نموده اید، در حالی که این نیت باید مقدماتش فراهم گردد و تمام جوانب کارش بررسی و اجرا شود، آنگاه عملی گردد که انشاءالله عملی می شود ولی نیاز به زمان دارد.

۴- دلسرد نشوید. بلکه با سرعت و قدرت اراده و وقت شناسی اقدام کنید زیرا رقیبان زیادی در کمین هستند.

۵- آنچه از دست داده اید، بهتر از آن را به زودی به دست می آوردید. به پدر و مادر توجه خاص داشته باشید، زیرا آینده ای درخشان در انتظار شما می باشد و موفقیت های بی شماری را به دست می آورید.

۶- بیمار شفا می یابد. از سفر کرده خبرهای خوشی می رسد. ۴ فرزند در طالع دارید و از ندگی خوبی برخوردارید که دیگران به شما حسادت می کنند، پس مواظب باشید.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 101 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود را به شدت درگیر مسائل دنیوی کرده ای. فکر می کنی قادری تمام مشکلات زندگی را به تنهایی حل کنی؟ این فکری است باطل. دنیا به هیچ کس وفا نکرده پس از دنیا و روزگار شکایت مکن. در موقعیت فعلی خودت خوشبختی را جستجو کن. کثرت مال و منال خوشبختی نیست. به خود بیا و به سعادت واقعی برس. اگر در سر راهت به سفری که قصد آن را داری مشکلاتی پیش آمده علت این است که در حال حاضر سفر برای تو صلاح نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- دنیا و عوامل آن واقعاً بی پایه و بی بنیاد می باشد که روزگار و چرخش آن و مرگ پادشاهان و دلاوران و عاشقان این موضوع را ثابت کرده است. پس انسان عاقل جهان را بر خود سهل و آسان می گیرد و اندیشه باطل در سر جای نمی دهد. عینک بدبینی را بر می دارد و خوش بینانه اطراف را نظاره می کند و با کسی سر جنگ پیدا نمی کند !

۲- حضرت حافظ در بیت اول، هفتم و هشتم می فرماید:

* می پرسی که نهانی شراب خوردن و مخفیانه از مردم عیش و عشرت کردن چه معنی دارد و کار بی فایده ایست. بنابراین ما هم خود را داخل رندان کردیم و جزو آنها شدیم. هرچه پیش آید خوش آید.

* لاله در پیمان شکنی و به روزگار کاملاً بی پرده است زیرا تا به جهان آمد، از یاد جهان رفت ولی لحظه ای از ساغر گرفتن عاقل نشد.

* به شتاب بیا و به یک لحظه با خوردن شراب معرفت خود پرستی خود را ویران کن شاید وصال محبوب در خراب آباد جهان که آبادی آن مانند ویرانی است، دست یابیم.

۳- ویژگی های شما عبارت اند از: استاد در زیرکی، زرنگ، بانمک، جوشی، حادثه جو، مرموز، عاشق تنوع، رفیق، دوست، با همت، با وجدان، پر سرو صدا، سیاستمدار، با سلیقه، مخترع، بلند پرواز، تشنه دانستن، جذاب و لجباز.

۴- از نصیحت دیگران ناراحت نشو. به پدر و مادر احترام کن. این نیت با صبر و حوصله و سرعت عمل قابل اجراست. مسافر کارش خوب و گرفتار عشقی یا کاری جدید شده است. مسافرتی در پیش دارید. ملاقات و معامله مهمی خواهید نمود. ۳ فرزند در طالع دارید که مبارک است. نذر خود را ادا کنید. او صاحب فرزند و همسری خوب و خانه ای زیبا و اتومبیلی شیک و امکانات عالی خواهد شد، نگران نباشید

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 448 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به لطف خدا دارای موقعیت خوب مالی و اجتماعی هستی و زندگی راحت و خوشبختی داری. به زودی خبری به تو خواهد رسید که موفقیت هایت را دوچندان می کند. اگر می خواهی این پیشرفتها و موفقیتها ادامه پیدا کند، از یاری رساندن به کسانی که محتاج کمک تو هستند، دریغ نکن و کاری کن که دعای خیر آنها بدرقه راهت باشد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:

* تو ارادتمند و غلامی شب زنده دار و زر خرید مانند حافظ داری پس راز و نیاز سحرگاهی حافظ همیشه همدم و یاور جان عزیز تو خواهد بود.

۲- واقعاً حافظ از دل شما سخن گفته است. پس در همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و با خلوص نیت بر آستان مقدس آقا دست ارادت بردارید. دعا کنید. مطمئن باشید بسیار زود گره از کارها باز می شود و شاهد مقصود را در آغوش خواهد گرفت و شما نیز خوشحال می شوید.

۳- این نیت عملی می گردد اما تردید و دودلی شما عامل باز دارنده و دلسرد کننده خواهد بود. قدری سعی و تلاش را همراه با سرعت عمل بکار برید. خواهید دید که موفقیت در دستان شما است.

۴- او را سرزنش نکنید. آخر او راه و رسم اینکار را نمی داند. دل و چشمی نگران همیشه همراه شماست. لطفاً راز دل خود و اسرار خانه را در بیرون فاش نسازید. شخصی قد بلند، چهار شانه، با لب های کلفت و موهای کوتاه به شما حسادت می کند. مواظب باشید.

۵- از آه و ناله کاری ساخته نیست. بیمار را گلاب و نسترن مفید است. مسافرت مهمی در پیش است که بسیار جالب خواهد بود.

۶- سعی دارید دشمنی مردم را به دوستی تبدیل کنید. شما شخصیتی قوی، جذاب و بلند طبع هستید و لازم است دیگران شما را تشویق کنند. در آن هنگام از آجر، جواهر می سازید اما اگر با شما مجادله نمایند، دنیا را خراب می کنید.

۷- در زناشویی خیلی قاطع می باشید و با نفوذ مغناطیسی و قوی، قادر به هر کار می باشید. تفریح و مهمانی را دوست دارید. از آمدن دیگران به خانه شما زیاد لذت نمی برید، بلکه دوست دارید میهمان دیگران باشید.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 196 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

درد و غم خود و حرف دلت را با هر کسی در میان مگذار و به هر کسی اعتماد مکن و بدان که خدا عملی را که در آن ذره ای ریا باشد نخواهد پذیرفت. اکنون که از زندگی و آینده خود ناامید هستی و هیچ امیدی به دوام وصل نداری، صادقانه و بی ریا از خدا مدد بجوی و از افراد حسود و بد نیت دوری کن که خدا تو را یاری خواهد کرد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به زودی عنایت و توجه خاصی به شما خواهد شد و مقام و ثروتی که انتظارش را نداشته اید به دست خواهید آورد.

۲- حضرت حافظ در بیت هشتم می فرماید:

* به کوی میخانه بشتاب. ببین تا گروهی که حضور قلب و جمعیت خاطر دارند، وقت خود را در کار دعا به دولت حسن تو صرف می کنند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- برای سرعت بخشیدن به این نیت به یکی از مشاهد متبرکه برو و زیارتی کن و دعایی بخوان. بسیار بجاست وقتی که حضور قلب داری، سوره مبارکه یوسف از آیه ۵۰ تا ۷۰ را با معنی بخوان که گشایش بسیار است.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: عاشق پیشه، اهل عشق و درس، دوستدار هم نشینی با بزرگسالان، مدیر، باهوش، لایق، خوشگذران، چابک، جنگجو، رک و بی پروا، بی قرار، پرشور و عجول.

۵- بیمار چندان تفاوتی نخواهد کرد. قرض داده می شود. او از ناراحتی رهایی می یابد. نیت شما حتماً با صبر و حوصله عملی است و جایی برای نگرانی وجود ندارد. در امتحان موفق می شوی. معامله سود آور است. تعویض کار و محل خود را با حوصله عملی نمایید. پدر و مادر را تا می توانید احترام کنید و دلشان را به دست آورید.

۶- هر وقت رنگ قرمز می پوشید، احساس می کنید که استواری شما بر ریاست بیشتر است زیرا شما شخصی پیش گام و پیشرو، خلاق، مبتکر و متکی به نفس می باشید.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 443 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در وجودت آشوب هیاهویی برپاست. با تمام وجود بر سرانجام این نیت ایستاده ای، گرچه خود هم می دانی که انجام این نیت آن نتیجه ای را که تو می اندیشی به دنبال نخواهد داشت، با این حال همچنان پافشاری می نمایی و غم و اندوه بسیاری را تحمل می کنی. شتاب بیهوده مکن و منتظر شو تا زمینه مساعد فراهم شود. آنگاه این نیت عملی می گردد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از بی وفایی و بدعهدی و فریب مردم شکایت مکن زیرا همه دارای اخلاق یکنواخت و درستی نمی باشند. مبادا با آنان درباره راز درون سخن بگویی که جز نیرنگ و تمسخر کاری از آنان ساخته نمی باشد. بلکه با استادی با تجربه، راز خویش را در میان گذارید و از او درخواست کمک کنید. در این کار بهتر از همه کس، پدر یا مادر شماست. در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا نمایید که گشایش بسیار حاصل می گردد. دلت را صاف کن و توکل بر خدا داشته باش که موفق می شوی.

۲- ویژگی های شما عبارت اند از: مهربان، با گذشت، صمیمی، آتشین مزاج، کمی عصبی، بخشنده، دل نازک، سخت کوش، آگاه به مسائل، با ایمان، خانواده دوست و یکدنده.

۳- به زودی خبرهای خوش دریافت می کنید بطوری که در زندگی شما اثری نیکو خواهد گذاشت. ملاقات های مهمی در پیش می باشد. مواظب سخنان آنان باشید.

۴- از زندگی خوبی برخوردارید و دو بچه در طالع شماست که اولی متکبر و دومی پولدار می شود. همسری مهربان ولی زود رنج و پدر و مادر مهربان دارید که مرتب به فکر شما هستند. مسافرت سیاحتی و زیارتی در پیش دارید. به زودی ثروتی به دست خانواده می رسد.

۵- عیوب او را کاملاً می دانید اما از بیان آن می ترسید. بهتر است از این کار صرف نظر کنید یا آن را به موقع بهتری موکول نمایید.

۶- از طریق موبایل و اینترنت خبرها و مراوده های زیباتری خواهید داشت.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 455 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عمر گرانبهای خود را صرف هوا و هوسهای بیهوده کردی و فرصت ها را از دست دادی. لیاقت بیش از اینها را داشتی ولی به اندکها بسنده کردی. اکنون نیز قافله عمر در حال گذر است و تو همچنان در خواب غفلت آرمیده ای و صدای زنگهای کاروان به گوشت نمی رسد. ولی حالا وقت آن رسیده که تحولی در خود ایجاد کنی و از بند اسارت در دام دنیا خود را رها کنی و تا به آنجا که لیاقتش را داری پرواز کنی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم و نهم می فرماید:

* برای آنکه مانند عود یک لحظه دستم به دامن محبوب برسد، جان عزیز را به آتش غم نهادیم. به امید اینکه محبوبی بر ما گذر کند.

* حافظ تا کی به عشق تو به هر سو شتابان رود. ای مطلوب من خداوند راه رسیدن مرا به جانب تو آسان کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- تلاش به همراه وقت شناسی و فراست، بهترین عامل پیروزی و کامیابی است و برعکس، غفلت و هوسبازی موجب ناراحتی و عقب ماندگی خواهد بود. سعی کنید در دوستان خود تجدید نظر نموده و در اموری که مربوط به دیگران می باشد، دخالت نکنید که بدخواهان در کمین هستند و حسودان دام برنهاده اند. بنابراین بیش از گذشته مواظب باشید.

۳- به زودی به مسافرتی خواهید رفت. در معامله ای سود سرشاری به دست می آورید و هدیه ای دریافت می کنید ولی باید صدقه بدهید تا از چشم زخم مردم در امان باشید. پس بسیار مناسب می باشد که به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.

۴- سه فرزند در طالع دارید که دومی نابغه می شود ولی نگران اولی خواهید بود و سومی به مسافرت خواهد رفت و پیشرفت می کند.

۵- بیمار شفا می یابد. خرید و فروش هر دو خوبست و این نیت کاملاً مساعد می باشد ولی عجله نکنید. به موقع دقیقاً انجام می گیرد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: قدرتمند، آرام، آتشین مزاج، مهربان، بخشنده و با ایمان.

 فال حافظ ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 354 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از فراز و نشیب و حوادث زندگی خسته و ملول شده ای، اما با این حال حاضری تمام هستی و زندگی خود را در راه عشق قربانی کنی. اکنون که تسلیم راه عشق شده ای به خدا امیدوار باش چرا که او عشاق واقعی را دوست دارد و آنها را یاری و هدایت می کند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم تا هشتم می فرماید:

* اگر دوست به جای من غیری را اختیار کند، حاکم اوست اما حرام باشد اگر من بجای دوست فرد دیگری را اختیار کنم.

* بلبل صبح به خیر گفت ای ساقی کجایی از خواب بیدار شو و باده بیاور. چه خیال های پریشان که در رویای شب گذشته دیده ام. در من هیجانی سخت پدید آمده و در سرم شوری انداخته است.

* اگر هنگام جان دادن مانند شمع در کنار بالین من ایستاده باشی، به فرخندگی دیدار تو همانا در شب کوچ از جهان، از بستر مرگ خوشحال به استقبال ازدواج سیه چشمان فراخ چشم بهشتی می روم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- در فکر و اندیشه بزرگی هستید. در این کار خیری نیست و فعلاً مقدمات و جوانب کامل آن آماده و مهیا نمی باشد. پس بهتر است از آن صرف نظر کنید یا آن را به موقعیت بهتری حواله دهید.

۳- کسی شما را نصیحت کرده یا می کند. به هر صورت به سخنان او توجه کامل داشته باشید که او خیرخواه شما می باشد.

۴- به زودی خواب می بینید که در آفتاب مشغول آفتاب گیری هستید. تعبیرش شادی، خوشبختی، سر زندگی، سود و فایده، مهربانی در امور زندگی و خانواده خواهد بود.

۵- مسافر شما در هفته های آینده خبرهای خوبی خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی خوب همراه با زندگی نسبتاً آرام خواهید داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان