فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز 25 مردادماه | فال شمع 25 مردادماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 13915
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره  در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی برای تعبیر فال شمع  نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. فال شمع تنها یک بهانه است همه  اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. فال شمع روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال شمع روزانه متولدین فروردین

به یک مسافرت داخلی خواهید رفت / ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد / اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.به دیگران متکی نباشید / به ارتباطی بسیار خوشایند و دوستانه با شخصی که دارای موقعیت ویژه ای از نظر اجتماعی و شغلی است دست خواهید یافت. / تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید ، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد / سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت / شخصی ممکن است در یکی از کار هایی که شما انجام می دهید ، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید.زیرا این موضوع به نفع شما خواهد بود، نه ضرر و زیان شما.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد / دیدار و روبوسی با یک یا چند نفر از بستگان یا دوستان نزدیک خواهید داشت / پیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت / بشارت و شادی به یکباره و دور از انتظار در مورد نیت قلبی تان به شما خواهد رسید / به هدف و مقصودی که دارید ، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک تر خواهید شد / هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود / مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید

فال شمع روزانه متولدین خرداد

دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی ، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت / درباره آنچه نیت شماست و هدفی که دارید ، علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد ، شما با مقاومت به پیش خواهید برد / تغییر منزل دارید یا تغییر دکوراسیون یا تعمیرات در منزل خود خواهید داشت / از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت. / به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد / در یک شادی و خنده فراوان قرار خواهید گرفت.

فال شمع روزانه متولدین تیر

آنچه نیت شماست و هدفی که دارید ، علیرغم مخالفتی که ممکن است باشد ، شما با مقاومت به پیش خواهید برد / شما شخص بسیار حساسی هستید و از قلب پاکی برخوردارید. / دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد / تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی ، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید. / از یک توانایی بالا در خودتان در آینده ای نزدیک بسیار بهره مند خواهید شد.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است.این دوری به زودی تمام خواهد شد / در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید / در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد / آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود ، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / تعصب یا قهر یا کینه توزی نسبت به شخصی پیدا کرده یا می کنید ، اما این موضوع به خوبی برطرف خواهد شد / از مساله ای که باعث ترس و واهمه شما شده یا می شود نگرانی به خودتان راه ندهید چون این مساله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید ، برطرف خواهد شد. / در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید ، بی احتیاط عمل نکنید . خداوند از شما حمایت خواهد کرد.

 

فال شمع روزانه متولدین شهریور

ارتباط خود را با خداوند محکمتر کنید / یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود / شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد / از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم و غضب خود را کنترل کنید / دوری و بی خبر ماندن از کسی شما را آزار می دهد و باعث غم و غصه شما شده است.این دوری به زودی تمام خواهد شد / اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.به دیگران متکی نباشید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

نگران پولی از دست رفته هستید . نگران نباشید این پول به شما خواهد رسید / مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد / پیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت / کودک یا بچه ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست ، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد / روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت / نزد شخصی مقام دار و کاردان به کار مشغول خواهید شد که با موفقیت و پیروزی فراوانی همراه خواهد بود / به یک تولد ، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد.

فال شمع روزانه متولدین آبان

تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید. / در یک مراسم عزاداری شرکت خواهید کرد که مقداری متاثر و اندوهگین خواهید شد / از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید ، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد / عشق شما نسبت به یک شخص ، روابط دوستانه و پیمان محبت را میان شما و او محکم تر خواهد ساخت / از عشق های مجازی و شرارت های آن بر حذر باشید / یک نفر به شدت به محبت و مهربانی شما نیاز مند است . محبت خود را از او دریغ نکنید / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است.

فال شمع روزانه متولدین آذر

 شخصی ممکن است در یکی از کار هایی که شما انجام می دهید ، ایراد یا انتقادی نسبت به کار شما داشته باشد که باید به راحتی آن را پذیرا باشید.زیرا این موضوع به نفع شما خواهد بود، نه ضرر و زیان شما. / مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید. / در کاری که در پیش گرفته اید ، افراط و تفریط نداشته باشید با کمی صبر و حوصله موفق خواهید شد / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است / از شخصی که بسیار او را دوست می دارید سخنی می شنوید که بسیار منتظر آن هستید / در مسایل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید / جایی می خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید ،با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد.

فال شمع روزانه متولدین دی

امیدواری شما نسبت به زندگی خود و مسایل اطرافتان بیشتر خواهد شد / اقبال شما هرچه در زندگی جلو تر می روید بلند تر و به روشنی بیشتری دست یافته و خوشبخت تر خواهید بود / یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید / یک هدیه بزرگ و گران قیمت برای شرکت در یک ضیافت یا مهمانی مجلل خواهید خرید / دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی ، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت / در یک شادی قرار خواهید گرفت ، شرکت در جشن یا شادی که شما زیاد بدان تمایل ندارید.رفتن یا نرفتن به این جشن ، به رای و نظر خودتان بستگی دارد / موفقیت شما بواسطه تلاش و کوشش خودتان حتمی و صد درصد خواهد بود.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهید رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد / دیدار با شخصی از نظر احساسی و عشقی شما را بسیار تحت تاثیر قرار خواهد داد / بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه ای عالی همراه است.تردید به خود راه ندهید. / یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد / شما شهرت و معروفیت بزرگی در آینده کسب خواهید کرد / یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد / پیشرفت و ترقی فوق العاده ای درباره هدف خود خواهید داشت / خبر و پیغامی به شما می رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می شوید. / ک بسته محتوی سوغات و یا هدیه از دست یکی از دوستان و یا نزدیکان خود دریافت خواهید کرد / یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود / نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید ، هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان