فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز 22 مردادماه | فال شمع 22 مردادماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 13825
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره  در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی برای تعبیر فال شمع  نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. فال شمع تنها یک بهانه است همه  اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. فال شمع روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال شمع روزانه متولدین فروردین

فال شمع روزانه فروردین

رنگ شمع شما: آبی

رنگ آبی در فال شمع روزانه به معنی صلح، آرامش، خرد و شفا است.

توصیه روزانه برای متولدین فروردین

شما امروز از نظر احساسی در آرامش کامل به سر می‌برید! شاید قبلا به اندازه کافی نگران بوده‌اید و الان وقت این است که ناراحتی‌هایتان را فراموش کنید. حتی اگر به طور کامل آماده نیستید که به راه خود ادامه بدهید، ولی هنوز هم بهترین کار این است که نگرانیهایتان را پیش خود نگه دارید. درهرصورت افراد دیگر نگاه بیتفاوتی به شما دارند و این موضوع می‌تواند تواناییهای معنوی شما را بالاتر ببرد.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رنگ شمع شما: طلایی

رنگ طلایی در فال شمع روزانه به معنی ثروت، رفاه، قدرت و اعتماد به نفس است.

تفسیر تاج در فال شمع روزانه:

به‌زودی به بیماری ناخوشی دچار خواهید شد. مراقب خود باشید.

توصیه روزانه برای متولدین اردیبهشت

اگر شما مدتی از نظر سطح انرژی در سطح بالای بوده باشید، امروز به نقطه اوج می‌رسید، اگرچه ممکن است بعدها کنترل آن از دستتان خارج شود. به خاطر حفظ کردن ظاهر شما باید سعی کنید به خاطر عدم تحرک خود دست به کار شده و با خوش رویی و خوش بینی فوق العاده شروع به صحبت کنید. اما اگر گزافه گویی کنید، چاله‌ای خواهید کند که درنهایت خودتان هم به داخلش می‌افتید!! پس سعی نکنید قولی که نمی‌توانید از عهده اش بربیایید به کسی بدهید.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

فال شمع روزانه خرداد

رنگ شمع شما: نقره ای

رنگ نقره ای در فال شمع روزانه به معنی تجلی آرزو و رویا است.

تفسیر ماهی در فال شمع روزانه:

کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید و به‌زودی مورد تحسین قرار خواهید گرفت.

توصیه روزانه برای متولدین خرداد

امروز به هیچ وجه مایل نیستید که در فعالیت های اجتماعی شرکت نمایید اما اینکه بخواهید به طور کلی ساکت بوده و از جمع های دوستانه نیز فاصله بگیرید، امری امکان ناپذیر است. هرچند که دوست ندارید صحبت کنید اما باید به اتفاقاتی که رخ می دهد توجه کرده و برروی آنها تمرکز داشته باشید. سعی کنید با شخصی که به او اعتماد دارید صحبت کنید.

فال شمع روزانه متولدین تیر

فال شمع روزانه تیر

رنگ شمع شما: سفید

رنگ سفید در فال شمع روزانه به معنی آرامش و تعادل است.

تفسیر حلقه در فال شمع روزانه:

دشمنی و کدورتی داشتید که به‌زودی به آشتی تبدیل می‌شود.

توصیه روزانه برای متولدین تیر

امروز ماه در نشان شماست اما شما احساس می کنید که به گل نشسته اید؛ این احساس شما از آنجا ناشی می‌شود که قبلا درباره کاری قول داده بودید و الان نمی دانید بایددر رابطه با آن چکار کنید و به این خاطر احساس پریشانی می کنید. خوشبختانه شما امی‌دتان را از دست نمی دهید برای اینکه رفتار و حالت مثبت داشتن می‌تواند شما را به هدف تان رهنمون کند و این واضعیت محرکی می‌شود که بیشتر و سخت تر کار کنید. موفقیت از آن شماست اگر بتوانید بر باورهای محدود کننده خود غلبه کنید.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

رنگ شمع شما: نارنجی

رنگ نارنجی در فال شمع روزانه به معنی خلاقیت، اشتیاق، غرور، شکوفایی و فراوانی است.

تفسیر توپ در فال شمع روزانه:

مشکلی دارید که در آینده نزدیک حل خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین مرداد

امروز باید خیلی حواستان جمع باشد، برای اینکه اعتماد به نفس بیش از اندازه‌ای که دارید باعث می‌شود که فرصت خیلی پیش پا افتاده‌ای که زیاد هم مهم نیست به نظر شما خیلی عالی بیاید. خلاق بودن و سازنده بودن صفات خوبی هستند، اما نباید تلاشهای گذشته‌تان را ضایع کنید.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

رنگ شمع شما: صورتی

رنگ صورتی در فال شمع روزانه به معنی عشق و شفقت است.

تفسیر آفتاب در فال شمع روزانه:

به‌زودی خوشبخت و سعادتمند خواهید شد.

توصیه روزانه برای متولدین شهریور

در حالی که اورانوس با ما در مورد بیتفاوت بودن صحبت می‌کند، ونوس یعنی سیاره بخت شما می‌تواند خواسته‌ها و علایق شما را نشان دهد. شما امروز به فرد یا چیزی در محل کارتان خیلی وابسته شده‌اید، البته این نشانه عشقی رمانتیک نیست، چرا که شما می‌خواهید تمام آزادیهای خود را داشته باشید. در حالیکه سعی می‌کنید میانه روی را پیشه خود سازید به سمت منازعه و کشمکش نروید.

فال شمع روزانه متولدین مهر

رنگ شمع شما: بنفش

رنگ بنفش در فال شمع روزانه به معنی دانش، قدرت و سلامتی است

تفسیر پر در فال شمع روزانه:

خوشحال باشید زیرا مشکلات شما به زودی حل خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین مهر

ماه کامل برج عقرب در پنجمین خانه شما قرار دارد و شما را تشویق می‌کند که احساسهایتان را ابزار کنید. به دلیل اینکه احساسات شما راحت و واضح نیستند شاید احساس شکست خوردگی داشته باشید. اما امیدواری که ناگهان ظاهر می‌شود شما را قادر می‌سازد که تا حد لازم خوش بین باشید و بتوانید تشخیص بدهید که چه چیزی لازم است. از رابطه برقرار کردن با دیگران دوری نکن؛ این ارتباط برقرار کردن با دیگران در نهایت به شما کمک خواهد کرد.

فال شمع روزانه متولدین آبان

فال شمع روزانه آبان

رنگ شمع شما: سبز

رنگ سبز در فال شمع روزانه به معنی پول، رفاه و خوش شانسی است.

تفسیر گربه سیاه در فال شمع روزانه:

دوست و رفیق نابابی دارید که بهتر است از او دوری کنید.

توصیه روزانه برای متولدین آبان

شما این روزها اعتماد به نفس زیادی یپد کرده اید و این موضوع همان قدر که می‌تواند خوب باشد می‌تواند شما به دردسر نیز بیندازد. طبیعتاً یکی از بزرگترین تواناییهای شما این است که می‌توانید قبل از دست به عمل زدن تا رسیدن به موقعیت درست صبر کنید. باوجود اینکه صبرکردن و تأمل می‌تواند جلوی بعضی از کارهای اشتباه را بگیرد، همچنین می‌تواند باعث شود شما بعضی از فرصتهای خیلی خوب را از دست بدهید. ولی امروز اینگونه نیست. شما وسوسه شده اید که کاری جدید را شروع کنید وخیلی سریع آن را تمام کنید. فرامش نکنید که کمی احتیاط هم شرط عقل خواهد بود.

فال شمع روزانه متولدین آذر

فال شمع روزانه آذر

رنگ شمع شما: سیاه

رنگ سیاه در فال شمع روزانه به معنی پاکسازی چرخه های منفی است.

تفسیر جادوگر در فال شمع روزانه:

احتمال وقوع خطری وجود دارد که خنثی خواهد شد.

توصیه روزانه برای متولدین آذر

شما درصدد ایجاد یک رابطه جدید در خانه و بین اعضای خانواده تان هستید از آنجا که ونوس مهربان وارد خانه چهارم روابط شما شده است. اما این به معنای این نیست که تصمیم گرفته اید بقیه عمرتان را در خانه بگذرانید. بلکه درباره این است که همینطور که در کار و نقش اجتماعی تان موفقیت کسب می‌کنید،‌ در اوقاتی که زمان فراغت تان محسوب می‌شوند و مربوط به خودتان است در کنار خانواده از آن لذت ببرید.

فال شمع روزانه متولدین دی

فال شمع روزانه دی

رنگ شمع شما: زرد

رنگ زرد در فال شمع روزانه به معنی دوستی، شادی و عزت نفس است.

تفسیر حلقه نامزدی در فال شمع روزانه:

در آینده‌ای نزدیک خود یا یکی از نزدیکانتان ازدواج خواهید کرد.

توصیه روزانه برای متولدین دی

باوجود اینکه شا خیلی تحت تاثیر دیگران قرار نمی‌گیرید، اما ظاهرا امروز کسی هست که بیشتر از قبل روی شما تسلط دارد. حقیقت این است که اطرافیان شما امروز ادعاهای زیادی دارند و از همین راه نیز به نان و نوایی می‌رسند! به جای اینکه خودتان را وارد کشمکش‌ها و جنجال‌ها کنید، نیت و مقصود خود را برای رسیدن به هدفتان تعیین کنید و برای رسیدن به آن اقدام کنید. اصلا مهم نیست که دیگران چه می‌گویند!!

فال شمع روزانه متولدین بهمن

فال شمع روزانه بهمن

رنگ شمع شما: قرمز

رنگ قرمز در فال شمع روزانه به معنی جذابیت و اشتیاق است.

تفسیر ماه در فال شمع روزانه:

در آینده‌ای نزدیک، خوش اقبالی و پول زیاد به زندگی شما وارد می‌شود.

توصیه روزانه برای متولدین بهمن

امروز اتفاقات زیادی میافتد و با وجود اینکه شما تلاش می‌کنید نمی‌توانید بر همه چیز کنترل داشته باشید. شما می‌توانید زمان معینی را از روزتان را به تمرکز روی کارتان اختصاص داده و اجازه دهید تا دیگران راه خودشان را بروند اما احتمالا راه شان درست و مطمئن  نیست. احتمالا امروز اتفاق مهمی میافتد که تمرکز را از شما گرفته و شما را از کاری که در حال انجامش بودید باز می‌دارد. انعطاف پذیری ذاتی شما باعث می‌شود تا بتوانید بر این ماجرا غلبه کنید اما با این وجود مهم است که وظایف خود را به خوبی انجام دهید مخصوصا زمانیکه دیگران روی شما حساب می‌کنند.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

فال شمع روزانه اسفند

رنگ شمع شما: قهوه ای

رنگ قهوه ای در فال شمع روزانه به معنی صلح و بی طرفی است.

تفسیر نردبان در فال شمع روزانه:

بهتر است نگرش خود را نسبت به یکی از دوستان نزدیک خود تغییر دهید.

توصیه روزانه برای متولدین اسفند

شاید این روزها شما دوست داشته باشید که رابطه نزدیکتری با افراد خانواده تان داشته باشید. ممکن است شما فکر کنید که در تصمیم گیریهایتان شکست خورده‌اید، برای اینکه زندگی طبق انتظارات شما پیش نمی‌رود. اما مقایسه کردن آرزوهای قبلی تان با واقعیت حاضر کار اشتباهی است؛ این دو مقوله کاملاً با هم متفاوتند. زندگی کردن در زمان حال بهتر از سفر کردن در گذشته است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان