فال شمع | فال شمع امروز

فال شمع امروز 24 مردادماه | فال شمع 24 مردادماه شما چه چیزی نشان میدهد؟

فال شمع روزانه خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

کدخبر : 13886
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال شمع هم مانند فال های دیگر مثل فال تاروت کبیر و غیره  در جامعه امروز ما رواج پیدا کرده‌است. فال شمع از طریق اشکالی که اشک‌های شمع در آب ایجاد می‌کند توسط شخصی خاص و با تجربه در این زمینه تعبیر می‌شود. برخی برای تعبیر فال شمع  نیز اشکالی که موقع آب شدن شمع ایجاد می‌شود و یا رنگ نور شمع را به موضاعات خاصی ارتباط داده‌اند. فال شمع تنها یک بهانه است همه  اتفاقات خوب و بد فقط در نظر ایزد توانا مشهود است و این نعمتی است تا نظم طبیعت پابرجا و زیبا بماند. فال شمع روزانه خود را میتوانید در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

فال شمع روزانه متولدین فروردین

یک تلفن یا پیغام یا نامه بسیار خوشحال کننده از شخصی که به او علاقه مندید خواهید داشت و بسیار شاد می شوید. / در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد / یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از موفقیت عاطفی فراوانی بر خوردار خواهید شد / یک کادو دریافت می کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد / یک عشق والا و شایسته به شما کمک خواهد کرد تا از برخی حالت های نا مساعد روحی خارج شوید و دلگرمی شما را نسبت به زندگی تان بیشتر خواهد کرد / دوران سالخوردگی شما به خوبی و سلامتی و تندرستی طی خواهد شد. / راه دوری را برای انجام یا رسیدن به هدف باید طی کنید.

فال شمع روزانه متولدین اردیبهشت

رسیدن به سرمایه ای بزرگ که باید آن را برای انجام کار یا هدف مورد نظر بکار ببرید. / اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.به دیگران متکی نباشید / تغییر منزل دارید یا تغییر دکوراسیون یا تعمیرات در منزل خود خواهید داشت / به آموختن حرفه ای جدید خواهید پرداخت / خبر و پیغامی به شما می رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می شوید. / یک پیشنهاد عشقی به شما خواهد شد، پاسخ بدان به رای و نظر خودتان بستگی دارد / شما در زندگی فردی و اجتماعی خود در مسیر روشنی قرار خواهید گرفت.

فال شمع روزانه متولدین خرداد

کودک یا بچه ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست ، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد / روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت / در برخورد با مشکلی در حال حاضر دارید ، بی احتیاط عمل نکنید . خداوند از شما حمایت خواهد کرد / آرامشی را که در انتظار دارید در زندگیتان حاکم شود ، این آرامش را بزودی در اوضاع و شرایط زندگی خود شاهد خواهید بود / سخت دلی عشقتان شما را می آزارد ، اما او پشیمان خواهد شد و به سوی شما باز خواهد گشت / شادی زندگی ، هیجان و احساسات فراوان و با شکوه برای شماست. بهترین کارت برای هر نیت که دارید صد درصد به تحقق نزدیک خواهد گشت / شادی های قلبی شما ، از عشق خودتان روزبروز بیشتر و بیشتر خواهد شد.

فال شمع روزانه متولدین تیر

بسیاری از کار های عقب آفتاده شما انجام خواهد شد ، نگران کار های عقب افتاده خود نباشید / در یک مسابقه یا امتحان ، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود / در ارتباط با نیت خود شادی زیادی خواهیدداشت و رسیدن به این نیت یا خواسته زندگی فردی یا اجتماعی شما را بطوری کلی به سمتی مثبت دگرگون خواهد کرد / داوری و قضاوت نادرست و غیر عادلانه ای در باره شخص شما می شود، اما فورا از شما دلجویی خواهد شد / زندگی و آینده فرزند یا فرزندان شما بسیار درخشان خواهد بود و به سعادت و خوشبختی مورد نظر خواهید رسید / کار نیمه تمامی را خیلی زود به اتمام خواهید رساند که از نظر مادی و معنوی سود فراوانی نصیب شما خواهد شد / یک پیشنهاد عشقی به شما خواهد شد، پاسخ بدان به رای و نظر خودتان بستگی دارد.

فال شمع روزانه متولدین مرداد

کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن ، مثبت و عالی همراه است.این کار از دیده خودتان سرچشمه می گیرد / به مدت یک یا دو هفته شما بسیار سرخوش و شادمان خواهید بود / به یک تولد ، عروسی یا مهمانی با شکوه دعوت خواهید شد. / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد / تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال ، بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد / سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود / از مساله ای که باعث ترس و واهمه شما شده یا می شود نگرانی به خودتان راه ندهید چون این مساله یا این موضوع خیلی زودتر از آنچه تصور می کنید ، برطرف خواهد شد.

فال شمع روزانه متولدین شهریور

اقدام به خریدن خانه ، ملک ، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد. / به یک سفر سیاحتی یا زیارتی و یا یک سفر توریستی به خارج از کشور خواهید رفت / سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود / یک پیشنهاد شغلی به شما خواهد شد که توام با موفقیت و سود مالی بسیاری خواهد بود / از شخصی که بسیار او را دوست می دارید سخنی می شنوید که بسیار منتظر آن هستید / تنوعی در زندگی شما ایجاد خواهد شد به گونه ای که سمت و سوی زندگی شما رو به بهبودی خواهد رفت.و زندگی را با طعمی بسیار شسرین تر از قبل خواهید چشید. / پیغام یا خبری شاد کننده و مثبت به شما خواهد رسید که شما را به اندازه یک عروسی خوشحال خواهد کرد.

فال شمع روزانه متولدین مهر

/ اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.به دیگران متکی نباشید / مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را ازسر راهتان بردارید و به مقصود خود نایل شوید. / در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید / گرما و صمیمیت میان افراد و اعضای خانواده تان بیشتر از گذشته خواهد شد / فردی حسود ، خود خواه و بد خواه یک حق شما یک بدی و نا مهربانی می کند.اما کاری از پیش نخواهد برد / خواسته و حاجتی از خداوند دارید که براورده خواهد شد و شما به مراد و مقصود خود خواهید رسید.مطمین باشید. / هفته آینده برای شما بسیار خوب و شادی آفرین خواهد بود.

فال شمع روزانه متولدین آبان

/ بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه ای عالی همراه است.تردید به خود راه ندهید. / در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت / دوران سالخوردگی شما به خوبی و سلامتی و تندرستی طی خواهد شد. / از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت. / به آموختن حرفه ای جدید خواهید پرداخت / کارت مراد. شما صد درصد به انچه در نیت دارید خواهید رسید / دیدار و روبوسی با یک یا چند نفر از بستگان یا دوستان نزدیک خواهید داشت.

فال شمع روزانه متولدین آذر

/ یک هدیه بزرگ و گران قیمت برای شرکت در یک ضیافت یا مهمانی مجلل خواهید خرید / در یک مجلس غم و اندوه مقداری در زحمت خواهید افتاد اما چندان مهم نیست / از شکست عاطفی که در گذشته داشته اید ، جبران آن در زندگی آینده تان ازفردی دیگر خواهد شد / اقدام به خریدن خانه ، ملک ، ماشین یا یک وسیله ضروری گران قیمت برای زندگی خود خواهید کرد. / ورود به محیطی جدید اینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد / یک دوره شادی و شادمانی بزرگ در پیش رو خواهید داشت که مربوط به شخص خودتان است / یک کادو دریافت می کنید. ممکن است عطر یا ادکلون باشد.

فال شمع روزانه متولدین دی

/ تحت تاثیر یک سازش یا آشتی دوستانه پس از یک قهر و جدایی عاطفی ، به آرامش بسیار دست خواهید یافت / در کاری که مربوط به شخص شما نیست مداخله و خود را وارد ماجرا نکنید. / بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه ای عالی همراه است.تردید به خود راه ندهید. / از یک توانایی بالا در خودتان در آینده ای نزدیک بسیار بهره مند خواهید شد / در مسایل عشقی با دقت و مراقبت بیشتری عمل کنید تا نتیجه مطلوب و دلخواه را بدست آورید / از شخصی که بسیار او را دوست می دارید سخنی می شنوید که بسیار منتظر آن هستید / روابط عاشقانه و احساسی خواهید داشت.

فال شمع روزانه متولدین بهمن

/ بزودی مسیری را در زندگی انتخاب خواهید کرد که مثبت و روشن است و با نتیجه ای عالی همراه است.تردید به خود راه ندهید. / از عشق خود پیروزی و موفقیت و شادی نصیبتان خواهد شد / با یک فرد جدید دوست و آشنا می شوید و روابط دوستانه خود را گسترش خواهید داد. آن را به فال نیک بگیرید / در یک شادی و خنده فراوان قرار خواهید گرفت / کارت عشق دارید ، بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت. / صحبت هایی راجع به شخص شما خواهد شد که موجب خشنودی و رضایت قلبی شما خواهد شد / کاری را انجام خواهید داد که با نتیجه روشن ، مثبت و عالی همراه است.این کار از دیده خودتان سرچشمه می گیرد.

فال شمع روزانه متولدین اسفند

/ شخصی در حق شما بدی و شرارتی خواهد کرد . اما شما او را مورد عفو و بزرگواری خود قرار خواهید داد / دور همی یا مهمانی و شادی های خانوادگی ، فامیلی یا دوستانه در پیش خواهیدداشت / در آینده مدتی را در خارج از کشور اقامت خواهید داشت / به هدف و مقصودی که دارید ، روز به روز و لحظه به لحظه نزدیک تر خواهید شد / میان دو یا چند نفر از نزدیکان ، که با یکدیگر قهر بوده اند ، آشتی ، صلح و سازش دوستانه خواهد شد / یک پروژه بزرگ کاری را با موفقیت عالی به اتمام خواهید رساند / نسبت به مشکلی حاد امیدواری بسیاری برای شما وجود خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان