فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 18 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 18 مردادماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13747
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره 228 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی یک واقعیت است و یک تجربه بی بازگشت که باید از آن نهایت استفاده را برد. زندگی با اگرها و آرزوهای دور و دراز حاصلی جز گذران بیهوده عمر نیست. سکوت دیگران مبنی بر رضایت آنان از اعمال تو نیست، آنها منتظرند تا خود تصمیم بگیری. پس فرصت را از دست نده که پشیمان خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های اول و دوم می فرماید:

* اگر من از جمال تو یک بوسه بگیرم، چه می شود و چه نقصانی روی می دهد. اگر با نور و درخشش تو جلوی پای خود را ببینم، چه می شود.

* عجبا من سوخته دل اگر ساعتی در پناه سایه آن سرو بلند بنشینم و آرام گیرم، چه می شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- انجام این نیت را از خداوند طلب کن. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید و شبی سوره مبارکه المجادله را بخوانید به شرط آنکه با حضور قلب و معنی باشد. تا گشایش حاصل شود. برای اجرای این نیت نباید بی تابی و بی حوصلگی کنید زیرا مصلحت شما در این است که ابتدا مقدمات آن فراهم شود. پس با توکل به خدا با ایمان قوی اقدام کن.

۳- او قدری فریبکاری می کند. شما باید کاملاً مواظب و هوشیار و زیرک باشید که فریب چرب زبانی هایش را نخورید.

۴- مسافر شما شتاب دارد. به او بگویی کارش انجام می گیرد اما وقت لازم است.

۵- وسواس را کنار بگذارید و با همسرخود مهربان باشید. زیرا او گرفتار ناراحتی شده که نمی تواند به شما بگوید. در معامله ای هم ضرر کرده ولی به زودی جبران می شود. بیمار حالش تغییر نمی کند. از ریسک کردن، تغییر شغل و مکان منصرف شوید. مرا نیز دعا کنید.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: خیرخواه، کمک رسان، قابل احترام، با وفا، کله دار، کمال گرا، مخترع، مشاور خوب، فرشته خو، کمیاب، خوب، رویایی، بی ریا، با حس ششم قوی، خوش رو، اهل کشف، روشنفکر، زیرک، خوش باطن و با ایمان.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره 190 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خیر رساندن به دیگران، کمک کردن به محتاجان و حکم کردن به عدل و عدالت و نیز شاد کردن دلهای شکسته در پیشگاه حضرت حق بسیار با ارزش تر از سالها زهد و طاعت محض پروردگار است. پس از هر آنچه که از دستت می آید دریغ مکن. نیت سفری در سر داری ولی در آن تردید داری. تردیدت بی مورد است و انجام این سفر به خیر و صلاح توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در مورد این نیت بیش از اندازه صبر و شکیبایی بخرج داده اید که انجام گیرد ولی با تمام این رنج ها، هنوز مقدمات کامل آن فراهم نشده. پس لازم است یا از این نیت صرف نظر کنید و یا اینکه نذری نموده و به یکی از مشاهد متبرکه رفته و سوره مبارک لقمان را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش حاصل می شود.

۲- کلید موفقیت شما در سفر یا در مسافری که برای شما خواهد آمد، می باشد زیرا با حضور او، کارها انجام می گیرد. ملاقاتی در پیش دارید که بسیار سودمند و تجارت پر منفعتی در پیش دارید.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* امتحان کن و ملاحظه کن. اگر از دست رفته ای را مانند من، مهر و لطف تو به سامان برساند و ویران دلی را عمارت کند، به پاداش آن، گنج های مقصود را برایش خواهند بخشید.

پروردگارا به شهر یار شیرین کار کشور زیبایی، الهام فرما که ببخشایش و مهربانی بر بالین عاشق از جان گذشته خود فرهاد گذری بکند.

ارزش یک ساعت از زندگانی پادشاه که به عدل بگذرد، با یکصد سال عبادت کردن پارسایی برابر است.

۴- اینکار را به آینده بهتری محول سازید. پنجره دل را آب کنید تا هوای خوب زیستن و رضایت قلب شما را روشن و تازه گرداند. زیرا از در بسته، هوا خوب داخل نمی شود.

۵- خود را از وسوسه به دورسازید تا موفقیت همراه شما باشد. در جایی که هر مرگ اشارتی است به حیاتی دیگر، وسوسه دیو، نفس می باشد.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، نظر بلند، پرفکر، سخاوتمند، ناکام، سرکش، جنگجو، با اعتماد به نفس، پول دوست، جنجالی، حادثه جو، جدی، اهل رقابت و مسابقه، متنفر از دروغ، نیرومند و با هدف.

۷- رنگ صورتی یا فیروزه ای را برایتان پیشنهاد میکنم که مقبولیت عام پیدا می کنید و بر عقلانیت شما افزوده می شود. می توانید بهتر تصمیم بگیرید و اتکای به نفس شما بیشتر خواهد شد.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره 319 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سالهاست در تهذیب نفس کوشایی و بر حرص و طمع خود لگام زده ای، اما بدان برای رسیدن به مراتب عالی باید مرحله به مرحله پیش بروی. تا شاگردی نکنی استاد نخواهی شد. از تجربیات افراد دانا در این راه استفاده کن. به خدا توکل کن تا اجر تلاشهای خود را ببینی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- نتیجه این فال را به شما تبریک می گویم. قدم در مسیری گذاشته اید که نیاز به سرعت عمل، دقت، مهارت و فکر دارد و سرانجامی نیکو و عالی هم خواهد داشت. حرکت در این راه بر شما مبارک باد. به شرط آنکه از استادانی کار آزموده بهره بگیرید و راهنمایی شوید.

۲- اگر این مسیر را با اراده ای قوی طی کنید و ادامه دهید، در آینده از چنان محبوبیت و شهرتی برخوردار می شوید که همه آرزوی دیدار و ملاقات شما را خواهند داشت و اگر این نیت را برای کسی دیگر گرفته اید، این سخنان را به او بگویید که با تصمیمی قوی ادامه دهد و دلسرد نشود که سختی های راه به شیرینی آن می ارزد.

۳- به شما مژده می دهم که زندگی بسیار خوبی در انتظار شماست. آینده ای درخشان دارید. مسافرت صلاح نمی باشد. خرید و فروش عالی است. شغل و مقام مهمی به شما پیشنهاد خواهد شد. تغییرات کلی روی می دهد. ازدواج عملی است ولی طلاق راهی طولانی دارد. مسافرت مهمی در پیش دارید و ملاقات خوبی دست می دهد.

۴- در ۶ شب آینده خوابی خواهید دید که به مسافرت میروید. نشانه آنست که به سوی حقایق نوین درونی و اندیشه های تازه حرکت می کنید، بطوری که درهای خوشبختی به روی شما باز می شود.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره 353 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

افراد بسیاری در زندگیت وجود دارند که سعی می کنند تو را وادار کنند از عشقی که در دل داری صرف نظر کنی، اما تو راضی به ترک عشق خود نمی شوی. از مال دنیا و موقعیت های اجتماعی خود در راه این عشق گذشته ای و مصمم و پابرجا ایستاده ای. بدان که بزودی لطف خدا از هر نظر شامل حال تو می گردد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه به خانواده خود نهایت علاقه را دارید و در تمام احوال مراقب آنها می باشید، خداوند نیز در عوض به شما عنایت و توجه دارد. بطوری که چندین بار شما را از ورطه هولناک رهایی بخشیده. پس به این کار حتماً ادامه دهید که سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد و برای شما بسیار مفید است.

۲- از اینکه حاضر نمی باشی از این نیت و راه و کار دست بردارید و تمام تلاشتان آنست که در این راه موفق شوید، جای بسی خرسندی و خوشحالی است اما باید از نصایح افراد با تجربه و استادان نیکو حتماً بهره مند شوید تا مسیر را اشتباهی طی نکنید.

۳- موفقیت در چند قدمی شماست. با دقت، سرعت عمل وکوشش بیشتر حرکت کنید. کامیابی در دستان او و شماست. اندکی صبر، شکیبایی، توکل بر خداوند متعال و دعای پدر و مادر مشکل را حل می کند. مسافرت را فعلاً صلاح نمی دانم زیرا در آینده ای نزدیک مسافرتی مهم در پیش دارید. موج التماس دریا به آسمان است پس دریاهای بزرگ موج های بزرگتر دارند.

۴- دیگران به زندگی شما حسادت می ورزند. مواظب باشید. ضمناً همسر و فرزندانی لایق خواهید داشت و از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار خواهید شد. به مقامات بالا دست پیدا می کنید و زندگی شما چنان رونق می گیرد که همه را شیفته خود می سازید.

۵- به زودی تغییرات عمده و کلی در اوضاع حاصل می شود. بطوری که منافع شما تامین می گردد و او از اسب سرکش غرور، پایین خواهد آمد و مطیع می گردد.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره 288 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همه امکانات برای تو فراهم است تا بتوانی از زندگی خود لذت ببری. زندگی بسیار زیبا و خوشی به تو روی خواهد آورد به شرط آن که به مدد عقل بهترین راهها را برای زندگی انتخاب کنی. فرصتها را غنیمت شمری که لحظه ای غفلت باعث پشیمانی و شکست است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هرچه زودتر این نیت را عملی کنید و قدم پیش بگذارید زیرا زمان کاملاً مساعد می باشد. اگر در این راه به ناملایماتی برخورد کردید، بگویید نترسد. زیرا کارهای بزرگ با خطر همراه هستند ولی موفقیت متعلق به شما و همراه اوست. با همت، اراده، سرعت عمل همراه با دقت بر رقیبان پیروز می شوید.

۲- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردار هستید و خوشبختانه روزگار بر وفق مراد شما حرکت می کند. طالع شما در برج سعد می باشد. پس بر خدا توکل کنید و دست به اقدام بزنید و هراسی به دل راه ندهید که موفقیت در چند قدمی شماست.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:

* کسی که از عشق دلبر یار، غم در خاطر دارد و به عشق مبتلا شده است، بگو حالی که داری، سبب حسادت و رشک دیگران است. پس برای مصون ماندن از چشم زخم، برای خود اسپند دود کن که کار و باری خوب داری.

* عروس طبع و سرشت را از فکر و خالص زینت می بندم و معانی خالص پیدا می کنم زیرا در نقش بازی زمانه، نگاری زیبا به چنگ آوردم.

* شب صحبت را غنیمت شمار. داد خوشدلی را بگیر که روزگار بر وفق مراد است زیرا جویبار زیبا و مهتابی که به دل ذوق می بخشد، هر دو موجود است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- این نیت بسیار خوبست و عملی می گردد. پس به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. پس مبارک باشد. اگر قصد تجارت دارید و می خواهید در معامله سودی ببرید، با حضور قلب و معنی سوره مبارکه الحجر آیه ۲۰ تا ۲۸ و سوره اعراف آیه ۱۰ تا ۱۸ را بخوانید. مسافر شما حال و کارش خوبست. بیمار شفا می یابد. شغل و ثرونی به دست می آورید و به مقامی مهم می رسید. مسافرتی مهم و خوب در پیش دارید که مبارک است.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره 454 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

اکنون که فرصت آن را داری که از زیباییهای زندگی لذت ببری چرا با بیش از اندازه دل بستن به مال دنیا خود را در تنگنا قرار می دهی؟ زراندوزی و جمع مال در جایی که انسان باید این دنیا را ترک کند، کاری بیهوده است. پس از زندگی خود لذت ببر، مسافرت و گردش کن و از زیبایی های زندگی بهره بگیر که فرصت انسان بسیار محدود است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:

* شرابی دارم به پاکی جان. پس درویش بر آن عیب مگیر. الهی کسی گرفتار طالع ناموافق نشود.

* اگر می خواهی مراد تو را بدهند، خواهش های نفسانی را رها کن. ارج بزرگی در آنست که کلاهت را از طرف دیگری بدوزی. هر بخش کلاه تو نماینده بخشی از ترک هوای نفسانی باشد.

* نمی دانم گریه و ناله شباویز در کنار جوی برای چیست؟ مگر او هم مانند من شب و روز غم می خورد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما که زندگی نسبتاً خوب و مرفهی داری، چرا اینقدر حرص مال و جاه را می خوری و خود را در ورطه نگرانی می اندازی. کاش به اطراف خود نگاه می کردی تا بدانی چه بسیار کسانی که حسرت زندگی شما را می خورند. بنابراین هر چه زودتر تغییر عقیده بده و با مردم باش. به داد دل آنها برس و از زیاده خواهی دست بردار وگرنه عمر کوتاه خواهی داشت.

۳- این هفته پدر یا همسرتان معامله ای خواهد کرد که بسیار سود آور است. مقامی به یکی از آنها پیشنهاد می شود که پذیرفتن آن موجب پیشرفت خواهد شد. در هفته آینده چیزی از دست خواهید داد. علتش ندادن صدقه می باشد. پس نذر خود را ادا کنید. مسافرتی مهم در پیش است. از مهلکه ای نجات یافته اید. به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و سروه مبارکه کهف را بخوانید.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: وسواسی، منظم، با سلیقه، لطیف و مهربان.

۵- رنگ مناسب و برازنده شما صورتی، آبی نفتی و سفید است که شما را جذاب و با وقار می کند و به شما شور و نشاط می بخشد.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره 286 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی هستی به شدت حساس و سختگیر ولی بدان که امور دنیوی را هرچه سخت تر بگیری، سخت تر می گذرد. غصه دنیا را مخور و در مقابل مشکلات زندگی از خود پایداری نشان بده و از ناله و فغان بپرهیز. در سخن گفتن دقت بسیار داشته باش و اگر از چیزی اطلاع کامل نداری سکوت اختیار کن تا زندگی به آسانی به کام تو درآید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- بر سر هر موضوع کوچک و بی اهمیتی، غم و غصه می خوردی. دنیا ارزش این همه ناراحتی برای کم و زیاد را ندارد. دست از لجبازی، بداخلاقی و تند مزاجی بردارید و چشم به زیبایی های دنیا و اطراف خود داشته باشید تا راحت زندگی کنید.

۲- از منطق و عقل که خوشبختانه شما دارا هستید، همیشه بهره بگیرید. گاهی با کوهی از ناراحتی ها، لبخند می زنید و زمانی از کاهی، کوهی می سازید. لطفا به هر کس اعتماد نکنید و راز دل خود را فاش نسازید. زیرا همه مردم راز دار نیستند.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم و هفتم می فرماید:

* آن کاردان و عاقل، جامی به من داد که از فروغ و درخشندگی آن، زهره در آسمان به رقص آمد و ساز زنان گفت خوش نوش.

* پیرامون آستان عشق جای بحث نمی باشد. زیارت در آن حرم مقدس باید با تمام اعضا و جوارح نگاه کرد و شنید.

* در پیشگاه عارفان و حکیمان، خودنمای و فضل فروشی خلاف رسم و ادب می باشد. یا عاقلانه یا عالمانه حرف بزن یا لب از سخن باز نکن.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- به زودی ملاقاتی روی خواهد داد که از این ملاقات سودها خواهید برد. مسافرتی در پیش دارید که سود آور است. در معامله ای زیان شده ولی به زودی جبران می شود. کسی به شما نارو زده، به زودی جبران خواهد شد. کار مسافر فعلاً طول می کشد.

۵- این نیت را به وقت دیگری موکول کنید چون مقدمات آن را فراهم نساخته اید.

۶- اگر می خواهید دشمنی و خصومت به صلح و آشتی باز آید، در ۴ شب متوالی با حضور قلب، سوره مبارکه بقره آیه ۱۸۲ تا ۱۸۸ را با معنی بخوانید.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره 275 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

شما انسانی باشعور و با کمالات هستید. این تعصبات خشک و خشن در شأن شما نمی باشد. باید این اخلاقیات را قبل از آنکه تو را از چشم دیگران بیندازد، کنار بگذاری. از خدای بزرگ و بخشنده درخواست عفو و بخشش کن و از گناه دیگران نیز درگذر تا سعادت و کامیابی به تو روی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم، پنجم و هفتم می فرماید:

* ای سر حلقه ارادتمندان، امیر عاشقان شراب سرخ دزد دلم شد و اسرار عشق مرا آشکار کرد. تو را به چاه زنخدان و چانه محبوب مرا عفو کن و از کشتنم صرف نظر کن.

پروردگارا در موسم بهار و گل از خطای بند خود که شراب می نوشد، صرف نظر کن و این ماجرا به سرو کنار جوی ببخشای.

* ای زاهد متعصب، به شکرانه آن که روی نیکو رویان را ندیدی تا عاشق شوی ببخشایش و به مهربانی خداوند بر ما رحمت آور که دل از دست داده ایم.

و در بیت آخر می فرماید:

ای ساقی، چون شهریار شراب صبحگاهی بنوشد، بگو که ساغر زرین به حافظ عطا کند که هر شب تا بامداد در کار دعا گویی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- زمان برای اجرای این نیت زود می باشد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید.

۳- چون به مردم کمک می کنید و قلبی مهربان دارید، خداوند نیز به شما یاری می کند. بهتر است کمی درنگ کنید و آن را به زمان دیگر موکول سازید. چون اسباب و لوازم ضروری آن فراهم نمی باشد.

۴- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. حسودان در کمین زندگی شما هستند. همسری مهربان و با وفا دارید و فکر می کنید بد عمل می کند در حالی که تمام اندیشه اش شما می باشید. اگر گمشده ای دارید در ۱۰ شب متوالی سوره مبارکه الحجر آیه ۱۴ تا ۲۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است. یکی از اقوام سخت به شما نیازمند است. به او کمک کنید که مستجاب الدعوه می باشد.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره 182 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

فرصت های بسیاری را در زندگی از دست داده ای. به امید رسیدن به کمال مطلق، اهداف کوچکتر را از دست داده ای ولی تو باید از کوچکترین فرصت زندگی برای لذت بردن از عمر خود استفاده کنی. در مورد هرکس هم محاسن او را ببین و هم معایبش را و به جز خدا به کس دیگری چشم امید نداشته باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت چهارم و پنجم می فرماید:

* شربت گلاب علاج درد ما نمی باشد بلکه چاره این درد، چند بوسه آتشین شیرین تو می باشد.

* از کوچه قلندران وارسته با احتیاط عبورکن و بیرون برو تا معاشرت با چند رسوای عشق حال تو را از بین نبرد و آبرویت را نبرد.

۲- او شخصی مهربان و خوش برخورد است. اگر چه دمدمی مزاج بوده و زود عصبانی می شود، بالاخره هرکسی عیب و حسنی مخصوص به خود دارد که جنبه های خوب او بیشتر است. شما نیز از این دریچه به او نگاه کنید.

۳- این نیت با اندکی توجه، وقت شناسی، همکاری با استادی آگاه و با تجربه و داشتن سرعت عمل انجام می گیرد. از شخص آگاهی مشورت بخواه تا او شما را راهنمایی کند. بسیار سودمند است. این نیت حتماً قابل اجراست. به قول امرسون: "ترس همیشه از نادانی سرچشمه می گیرد."

۴- پدر و مادر دعایشان مستجاب می شود ولی یکی از بستگان از شما ناراحت است. دل او را بدست آورید. گمشده پیدا می شود. سفر کرده خبری می دهد. در این هفته مژده ای دریافت می کنید و ملاقات مهمی در پیش است.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: مصمم، بزرگوار، شیک پوش، خوشگذران، سخاوتمند، خوش تیپ، جسور و مهاجم، عاشق عطر، قابل احترام و تو دل برو.

۶- از تغییر و تحول انجام شده استقبال کنید و آنرا به فال نیک بگیرید. مواظب سلامتی پدر یا همسر خود باشید که دچار نگرانی نشوند.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره 255 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

سختی ها و رنجهای بسیاری در زندگی خود کشیده ای اما ناامید مشو. چه بسیار بلاهایی که درواقع نعمت هستند و ما از مصلحت آن بی خبریم. اگر به خدای بزرگ اعتقاد و توکل داشته باشی نباید غصه هیچ چیز دیگری را بخوری. به زودی اتفاقاتی در زندگیت روی خواهد داد که پایانی است بر همه دردهای تو. پس ثابت قدم باش و از سرزنشهای دیگران مرنج که خدا با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های هشتم تا دهم می فرماید:

* اگر چه منزل جانان بسیار ترسناک و مقصدمان ناپیداست، اما هیچ راهی نمی باشد که پایانی نداشته باشد. پس غم مخور.

* ما حال خود را در جدایی و هجران محبوب و زحمت و مشقتی که رقیب همیشه برایمان ایجاد می کند، نشانه ای از تقدیر الهی می دانیم، پس جای غم و نگرانی نیست.

* ای حافظ، در زاویه درویش و تنهایی و شب های تاریک تا ذکر تو دعا و خواندن قرآن کریم باشد، جای اندوه و نگرانی نمی باشد.

۲- به شما مژده میدهم که این نیت حداکثر تا ۱۵ روز دیگر بخوبی بر وفق مراد شما خواهد شد. شما به دولت و اقبال رسیده اید.

۳- راه های دور و دراز و پرخطری را در زندگی طی کرده اید اما در هر حال، خداوند یار و یاور شما بوده. چون دارای قلبی پاک و مهربان هستید. پس به شما تبریک می گویم. این نیت خیر است و از رنج خلاصی می یابید.

۴- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. یکی از بستگان سخت به شما نیاز دارد. هر چه زودتر به او کمک کنید که مستجاب الدعوه می باشد.

۵- بیمار شما تا یک ماه دیگر کاملاً بهبود می یابد. ازدواج عملی و راه طلاق آسان تر و همواره تر می شود. خبر خوشی و ملاقات سودمندی در پی دارید. در معامله ای سود بدست می آورید ولی به شما یا همسر یا پدر شما فرد دیگری نارو می زند ولی در هر حال موفقیت از آن آنهاست.

۶- اگر می خواهید این حاجت زود برآورده شود، در هفت شب متوالی، سوره مبارکه ابراهیم از آیه ۱۱ تا ۲۱ را با معنی و حضور قلب بخوانید که گشایش بسیار است.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره 238 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

همیشه بدست آوردن چیزهای گرانبها و پر ارزش با سعی و تلاش بسیار و رنج فراوان میسر می شود. برای آنچه گرانبهاست باید بهای گزاف پرداخت، پس تو نیز اگر می خواهی به آن گوهر گرانبها دست یابی باید بهای سنگینی پرداخت کنی و هرگز ناامید نشوی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- آن یار و محبوب نیز چون شما بسیار نگران و آشفته است. پس باید بدانی که عشق راهی پرخطر دارد ولی رنج و ناراحتی آن بی نهایت شیرین و دلپذیر است. به همین جهت عشق قبل و قال ندارد بلکه حال و معانی و شور دارد.

۲- با صبر و شکیبایی میتوانی شاهد مقصود را درآغوش گیری و با توکل برخداوند، بر پله های پیروزی پا گذاری. اما اگر بیش از اندازه وسواس و تردید داشته باشی، موفق نخواهی شد. بنابراین نباید حوصله را از دست بدهی بلکه بال های امید خود را در سرزمین مقصود آماده سفر سازی.

۳- این نیت پسندیده است و شما انسانی مهربان ولی زود رنج هستید. با زخم زبان دیگران را آزار می دهید. سعی کنید گاو نه من شیرده نباشید. بلکه به همه عشق بورزید به ویژه به همسر مهربان و پدرو مادر عزیز، محبت داشته باشید.

۴- سفر کرده می آید. سفری در پیش دارید. سودی بدست می آورید. مقامی در نظر دارید. خرید و فروش هر دو خوب است اما مواظب حیله دیگران باشید. آگاه باش تقلید مرگ، خلاقیت است.

۵- مدتها در انتظار تغییر شغل یا مکان می باشید. تا دو ماه دیگر گشایش پیش می آید و آنگاه اقدام کنید. چون بدون مطالعه ضرر خواهید کرد.

۶- سختگیری بی جهت موجب آزار دیگران می شود. پس قدری مهربان و با گذشت باشید تا خود و دیگران راحت زندگی کنید. شما آینده ای بسیار درخشان و روشن در پیش دارید.

۷- حضرت حافظ در بیت های سوم، پنجم و ششم می فرماید:

* مانند نسیم هنگام صبح از چمن گذشت که گل به سبب بوی تو چون صبح، جامه پاره کرد و باز شد.

* بیا غم و غصه دل را به تو بگویم زیرا تو که نباشی، مجال گفت و شنیدن ندارم.

* اگر بهای دیدار تو، جان من باد، من این متاع ناقابل را تقدیم می کنم زیرا وصال تو با ارزش تر از جان من است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

فال حافظ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره 194 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

یک نفس دیدار او در دل تو بذر نهال عشق را کاشت و تو به شدت پابند و علاقمند به او شدی. گرچه تو در این مورد سکوت کرده ای، ولی او راز دلت را در چشمانت می خواند و اگر می بینی از تو روی می گرداند حکایت کهن ناز یار است که تو باید به بهترین روش آن را تحمل کنی. به خدا توکل کن که به مراد دل خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب، هوشیار، اهل سوال، اسرار آمیز، مغرور، مخترع، زیرک، ناقلا، با وفا، رفیق باز، حساس، کمال گرا، با حس ششم قوی، اهل رقابت و مهربان.

۲- انسان ساده دل و مهربانی می باشید و به حرف دیگران زود اعتماد می کنید. بعضی اوقات در درونتان نبردی سخت آغاز می شود تا جایی که هر کس شما را می بیند، به حالت ویژه شما پی می برد. شما از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید و دیگران غبطه شما را می خورند، پس جای گله و غصه وجود ندارد و این رنج ها و ناراحتی ها و مریضی ها زود گذر است. مردم بدبختی هایی دارند که شما از آن غافل می باشید. بر خدا توکل کنید.

۳- اگر کسی با شما یکدل و یکرنگ نیست، اشتباه می کند ولی شما باید ارزش واقعی و شخصیت خانوادگی خود را بدانید و با افراد ناباب و بیهوده گو، نشست و برخاست نکنید. از سیگاری ها و افراد معتاد جداً دوری کنید زیرا روزهای بس سعادتمندی در انتظار شما می باشد.

۴- این نیت با صبر و حوصله عملی است. بیماری اهمیتی ندارد. قرض را همه دارند و ادا می شود. از مسافر خود دل تنگ نباشید که حال و اوضاع او خوبست. ۴ فرزند در طالع شما می باشد که آخری موجب دردسر شما می شود. چیزی گم کرده اید. نزد یکی از دوستان و آشنایان است. به زودی پیدا می شود. به مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا سازید و سوره مبارکه النازعات را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش حاصل می شود.

۵- رنگ سبز برازنده شما است زیرا نشانگر آزادگی، وارستگی، احساس و امید است و احساس بی عدالتی که در درون شماس، از بین می برد و آسیب پذیری شما را کمتر می کند. شما را ترغیب به کارهای مهم ساخته و حس ریسک کردن شما را تقویت می کند.

۶- اتکاء به نفس خود را از دست داده اید و در درون شما فریادی است که ابهام برانگیز می باشد. درحالیکه این غوغا کاملاً بی منطق و بی جهت می باشد و شما خود به آن دامن می زنید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان