قیمت دلار | قیمت دلار در بازار

ریزش قیمت دلار در بازار | قیمت دلار چقدر شد؟

یک مقام سابق سازمان سیا از زمان احتمالی سقوط ارزش پول این کشور درس سطح بین‌المللی گفت.

ریزش قیمت دلار در بازار | قیمت دلار چقدر شد؟
کدخبر : 12335
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

امید است که با کاهش قیمت دلار، قیمت سکه نیز به وضع بهتری برسد و قیمت مناسب تری پیدا کند.قیمت دلار در روز های اخیر روند صعودی بدی را در پیش گرفته است. پیش بینی های عجیبی از قیمت دلار انجام گرفته و نشان از این دارد که قیمت دلار مرز 29 هزار تومان را طی کند. در راستای افزایش قیمت دلار، قیمت سکه و طلا نیز بالا می رود. قیمت دلار چند روزی است که روال صعودی خود را در پیش گرفته و روز به روز گران تر می شود. خبر ها حاکی از آن است که قیمت دلار  امروز افزایش یافت.

یک مقام سابق سازمان سیا پیش‌بینی کرد با توجه به عزم کشورهای عضو گروه بریکس ارز جهانی جدیدی به زودی جایگزین دلار خواهد شد.تاس گزارش داد، «جیمز ریکاردز» مشاور سابق سازمان سیا و وزارت دفاع آمریکا اعلام کرد که تلاش گروه بریکس برای ایجاد تجارت و ارز ذخیره جدید، که می تواند جایگزینی برای دلار باشد، احتمال دارد در کمتر از سه ماه آینده به هژمونی دلار پایان دهد.

این مقام سابق سیا گفت که در ۲۲ اوت یعنی حدود دو ماه و نیم از امروز، مهم ترین پیشرفت در امور مالی بین المللی از سال ۱۹۷۱ رونمایی خواهد شد. اشاره این مقام سابق سیا به برگزاری کنفرانس سران بریکس در آفریقای جنوبی در این تاریخ بود.ریکاردز تاکید کرد که این تحول می تواند همراه با معرفی یک ارز بزرگ جدید باشد که نقش دلار در پرداخت‌های جهانی را تضعیف کند و در نهایت بتواند ظرف چند سال جایگزین دلار آمریکا به عنوان ارز اصلی پرداخت و ارز بین المللی شود.

قیمت ارز

دلار تا سقف دو هزار یورو با کارت ملی

۴۲۰,۸۷۰ ریال

دلار آزاد

۴۹۷,۵۰۰ ریال

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان