قیمت خودرو | قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو امروز کولاک کرد | قیمت خودرو در بازار امروز 11 اسفندماه

نمودار قیمتی اکثر خودروهای داخلی صعودی ماند.

قیمت خودرو امروز کولاک کرد | قیمت خودرو در بازار امروز 11 اسفندماه
کدخبر : 10448
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قیمت خودرو همواره دچاره نوسان و افزایش قیمت است. قیمت خودرو با تعیین تکلیف واردات خودرو دچار تغییرات و شاید به ثبات برسد. قیمت خودرو امروز نسبت به روز قبل کاهش نداشته است  و هیچ اتفاق تازه ای در بازار و قیمت خودرو رخ نداده است. در ادامه قیمت خودرو امروز را میخوانید.

در آخرین روز معاملاتی رسمی این هفته، قیمت خودروهای پرفروش داخلی دوباره گران شد. قیمت اکثر محصولات ایران خودرو نسبت به روز گذشته با افزایش ۱۰ میلیونی به‌روزرسانی شد.

روز گذشته  وزارت صمت اعلام کرد که تا پایان سال قرعه‌کشی خودرو حذف می‌شود و پس از آن حدود ۵۰۰ هزار خودرو به متقاضیان عرضه خواهد شد با توجه به جلوگیری از تداخل ثبت‌نام خودروهای داخلی و وارداتی اطلاعیه شرایط ثبت نام خودروهای داخلی به هفته آینده موکول شده است و ثبت نام خودروهای داخلی نیز از هفته آینده آغاز می‌شود..

طبق پیش بینی کارشناسان این اتفاق قیمت خودرو را کاهش نخواهد داد و تنها سرمایه‌های سرگردان را روانه بازار خودرو خواهد کرد.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز و پنجشنبه هفته گذشته (۴ الی ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۱) را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۶۱۰میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. این خودرو نسبت به پنجشنبه هفته گذشته ۹۰ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵  به ۶۵۰ میلیون رسید که طی روز گذشته ۱۵ میلیون گران شده است و نسبت به هفته  گذشته ۶۰میلیون گران است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۸۴۰ میلیونی شد که به معنای ثبات نسبت به روزگذشته است. این خودرو پنجشنبه هفته گذشته ۱۰۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت سمند EF۷ حوالی ۵۶۰ میلیون تومان است که تغییر نکرده است. با این حال این مدل سمند طی یک هفته ۶۵ میلیون گران شده است.

قیمت تارا دنده ای حوالی ۷۹۰ میلیون تومان شده است که به ۱۰میلیونی طی یک روز گران شده است. این خودرو هفته گذشته ۱۳۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس بدون تغییر به حوالی ۹۳۰ میلیون تومان رسیده است و نسبت به هفته گذشته ۱۳۰میلیون گران شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس به ۶۶۰ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۱۰ میلیونی است است با این حال رانا هم طی یک هفته افزایش ۱۳۰میلیونی را به ثبت رسانده است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی هم ۶۳۰ میلیونی شده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت وانت آریسان هم به ۴۳۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس به ۳۱۵ میلیون تومان رسید که به معنای ثبات طی روز گذشته است.  این خودرو پنجشنبه هفته گذشته ۴۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت پراید ۱۵۱ SE  با اینکه حوالی ۳۱۰ میلیون تومان ثابت ماند اما طبق بررسی نمودار تغییر قیمت ها این خودرو چهارشنبه هفته گذشته ۴۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۸۰ میلیون است که به معنای  ثبات است. گفتنی است این خودرو  طی یک هفته گذشته ۶۵میلیون گران شده است.

قیمت تیبا هاچ بک پلاس هم به ۳۸۵ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ حوالی ۴۰۰میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته  ثابت مانده است. این خودرو پنجشنبه هفته گذشته  ۶۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده ای R حوالی ۴۰۰میلیون رسید که نسبت روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. با این حال کوییک طی یک هفته ۶۰میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

قیمت کوییک دنده ای S هم بدون تغییر ۴۱۰ میلیونی ماند.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک هم به ۵۰۰ میلیون تومان رسید که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است.

قیمت شاهین سایپا ۶۸۰ میلیون است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون و هفته گذشته ۹۰میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان