قیمت خودرو | قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو به پرواز در آمد | قیمت خودرو در بازار امروز 9 اسفندماه

روند صعودی قیمت خودروهای داخلی ادامه دارد. قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس با افزایش ۱۰ میلیونی نسبت به روز گذشته به ۹۰۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت این خودرو نسبت هفته گذشته ۱۱۰ میلیون افزایش داشته است.

قیمت خودرو به پرواز در آمد | قیمت خودرو در بازار امروز 9 اسفندماه
کدخبر : 10347
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قیمت خودرو همواره دچاره نوسان و افزایش قیمت است. قیمت خودرو با تعیین تکلیف واردات خودرو دچار تغییرات و شاید به ثبات برسد. قیمت خودرو امروز نسبت به روز قبل کاهش نداشته است  و هیچ اتفاق تازه ای در بازار و قیمت خودرو رخ نداده است. در ادامه قیمت خودرو امروز را میخوانید.

روند صعودی قیمت خودروهای داخلی ادامه دارد. قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس با افزایش ۱۰ میلیونی نسبت به روز گذشته به ۹۰۵ میلیون تومان رسیده است. قیمت این خودرو نسبت هفته گذشته ۱۱۰ میلیون افزایش داشته است.

با اینکه نرخ دلار  روز گذشته وارد روند نزولی شد، اما بررسی نمودار قیمت خودروهای داخلی نشان می‌دهد که هیچ کدام از محصولات پرفروش داخلی ارزان نشدند و همچنان مسیر صعودی خود را طی می‌کنند.

پژو ۲۰۷ دستی پانوراما تنها در دو روز گذشته ۵۰ میلیون گران شد و به ۸۱۰ میلیون رسید. دنا اتوماتیک توربو پلاس هم طی یک هفته ۱۱۰ میلیون گران شده است و حالا ۹۰۵ میلیونی رسد، همچنین به نظر می‌رسد تا پایان ماه به یک میلیارد تومان هم نزدیک شود.

با اینکه روز گذشته نمایندگان مجلس در تذکر به وزیر صمت بر لزوم کنترل افزایش قیمت‌ها در بازار خودرو تاکید کردند اما طبق گفته کارشناسان هیچ سیگنال مثبتی برای کاهش قیمت‌ها دریافت نمی‌شود و به نظر می‌رسد روند صعودی در صورت تدام وضعیت آشفته بازار ارز همچنان ادامه داشته باشد.

در ادامه قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییرات آنها نسبت به روز و دوشنبه هفته گذشته (۱ الی ۸ اسفندماه ۱۴۰۱) را می‌خوانید؛

قیمت ایران خودرو

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به ۵۷۵میلیون رسیده است و نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. این خودرو نسبت به دوشنبه هفته گذشته ۴۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵  به ۵۸۵ میلیون رسید که طی روز گذشته ثابت مانده است اما نسبت به هفته  گذشته ۳۵میلیون گران است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی پانوراما ۸۱۰ میلیونی شد که به معنای افزایش ۲۰ میلیونی طی یک روز است. این خودرو یکشنبه هفته گذشته ۸۰میلیون ارزان تر بود.

قیمت سمند EF۷ حوالی ۵۵۵ میلیون تومان است که  5میلیون گران شده است و طی یک هفته ۶0 میلیون گران شده است.

قیمت تارا دنده ای حوالی ۷۴۰ میلیون تومان شده است که به ۲۰میلیونی طی یک روز گران شده است. این خودرو هفته گذشته ۸۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس با افزایش ۱۰ میلیونی به حوالی ۹۰۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به هفته گذشته ۱۱۰  میلیون گران شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس به ۶۲۰ میلیون تومان رسید که به معنای افزایش ۲۰ میلیونی است است با این حال رانا هم طی یک هفته افزایش ۹۰ میلیونی را به ثبت رسانده است.

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۱۱ به ۳۲۰ میلیون تومان رسید. اگرچه قیمت این خودرو طی روز گذشته تغییر نکرده با این حال نسبت به  هفته گذشته ۲۰ میلیون گران تر است. 

قیمت پراید ۱۳۱ هم ۳۱۰ میلیون تومانی ماند. این خودرو  طی یک هفته ۲۰ میلیون گران شده است.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی ۳۶۵ میلیون است که به معنای  افزاشی ۵ میلیونی است. گفتنی است این خودرو  طی یک هفته گذشته ۴۰میلیون گران شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ حوالی ۳۹۵ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته  ۱۵ میلیون گران شده است. این خودرو دوشنبه هفته گذشته  ۵۵ میلیون ارزان تر بود.

قیمت کوییک دنده ای R حوالی ۳۹۰ میلیون رسید که نسبت روز گذشته ۵ میلیون گران شده است. با این حال کوییک طی یک هفته ۵۰میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

قیمت شاهین سایپا ۶۵۰ میلیون است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون و هفته گذشته ۶۰ میلیون افزایش را به ثبت رسانده است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان