فروش فوق العاده ایران خودرو | فروش فوق العاده ایران خودرو جدید | فروش فوق العاده ایران خودرو بازار

فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی | فروش فوق العاده ایران خودرو با تحویل 30 روزه

شرکت ایران خودرو طرح فروش نقدی فوری خانواده هایما (بدون قرعه کشی) با موعد تحویل ۳۰ روزه را با شرایط جدول ذیل ارائه می نماید:

فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی | فروش فوق العاده ایران خودرو با تحویل 30 روزه
کدخبر : 4089
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

 فروش فوق العاده ایران خودرو استقبال بالایی از سمت متقاضیان خودرو داشت. فروش فوق العاده ایران خودرو توسط شرکت های بزرگ خودروسازی سایپا و ایران خودرو در هر دوره برگزار می شود و استقبال بالایی هم دارد. زمان تحویل خودرو در فروش فوق العاده ایران خودرو در هر دوره متفاوت خواهد بود و عموما تحویل 90 روزه خواهد داشت. خودروهایی که در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای فروش گذاشته می شوند در دوره های مختلف متفات هستند. جزئیات جدیدترین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو را در ادامه بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی

زمان شروع این طرح از ساعت ۹ صبح روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۲۹ بوده و تا تکمیل ظرفیت و حداکثر تا مورخ ۱۴۰۱/۰۵/۳۱ ادامه خواهد داشت.

  به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق میگیرد.

    ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

    سند خودروهای واگذاری شده از طریق این بخشنامه در رهن نمیباشد.

    برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است شماره تلفن و شماره شبای معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

    بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی میباشد .

    حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایر خودروسازان ۴۸ ماه میباشد.

    ثبت نام برای متقاضیان دارای پلاک انتظامی فعال (نصب بر روی خودروهای سواری با کاربری شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضای تاریخ اعتبار) الزامی میباشد.

فروش فوق العاده ایران خودرو

شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه:

۱- به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد.

۲- ثبت نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود.

۳- سند خودروهای واگاار شده از طریق این بخشنامه در رهن نمی باشد.

نکته ۱ : در این طرح قیمت خودرو قطعی می باشد ولیکن در صورت افزایش بیمه، مالیات و سایر الزامات قانونی، مشتری متعهدد بده درداخدت مابده

التفاوت می باشد.

نکته ۲ : نمایندگان محترم می بایست این بخشنامه را برای اطلاع بیشتر در محل رویت مشتریان قرار دهند.

مراحل ثبت نام و واریز وجه:

مرحله اول : متقاضی با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به آدرس sale.iranecar.com نسبت به انتخاب محصول مورد نظر خود اقدام نموده وسپس به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir انتقال داده می شود .

نکته ۱ : برای دریافت کد کاربری و کلمه عبور، لازم است متقاضی شماره شبا و تلفن همراه صحیح مربوط به خود را معرفی نماید. بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی می باشد.

نکته ۲ : متقاضیان می توانند قبل از انتخاب خودرو نیز نسبت به ایجاد دروفایل در سایت esale.ikco.ir اقدام نمایند.

مرحله دوم: دس از انتخاب نوع خودروی مورد نظر توسط متقاضی، در صورتی که فرد قبلآ در سایت دروفایل ایجاد نکرده باشد به مرحله ثبت اطلاعات هویتی هدایت شده و می تواند نسبت به ایجاد / ویرایش دروفایل اقدام نماید .

مرحله سوم: در دایان فرآیند ثبت نام، متقاضی جهت درداخت وجه خودروی انتخابی، به درگاه درداخت اینترنتی هدایت شده و اقدام به واریز وجه می نماید ، به وجوه واریزی از طریق غیر سایت ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir ، ترتیب اثری داده نمی شود.

مرحله چهارم: متقاضی می بایست دس از مرحله واریز وجه، نسبت به انتخاب کد نمایندگی مطابق با استان محل سکونت )آدرس و کددستی( و شرکت بیمه گر از طریق دنل کاربری در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام نماید. در غیر این صورت ، مسئولیت تاخیر در تخصیص خودرو بر عهده مشتری خواهد بود.

نکته ۱ : امکان واریز وجه در یک تراکنش از طریق کلیه کارتهای بانکی دارای قابلیت درداخت مبلغ این خودرو، میسر می باشد و لیکن با توجه به احتمال محدودیت سقف درداخت در برخی از کارتهای بانکی، لازم است متقاضیان محترم تا دیش از اقدام به ثبت نام از افزایش سقف درداخت کارت بانکی خود اطمینان حاصل نمایند.

نکته ۲ : در این بخشنامه از زمان واریز وجه تا تحویل خودرو سود مشارکت و انصراف درداخت نخواهد شد.

همچنین بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی، ‌ایران خودور به صورت جداگانه نسبت به ظرفیت عمومی فروش محصولات هایما برای مادران دارای دو فرزند اقدام کرده است. در این طرح مادرانی که تاریخ تولد فرزند دوم آن ها پس از ۱۹ آبان ۱۴۰۰ است می‌توانند شرکت کنند.

 

متقاضیان می‌توانند برای خرید محصولات ایران خودرو از روز شنبه مورخ 1401/05/29 تا پایان روز دوشنبه مورخ 1401/05/31 به صورت اینترنتی و از طریق سایت http://sale.iranecar.com ضمن ایجاد پروفایل کاربری ثبت نام کنند.

1. به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق‌ می‌گیرد.

2. ثبت نام برا‌ی مشتریان حقوق‌ی میسر نخواهد بود.

3. سند خودروها‌ی واگذاری شده از طریق این بخشنامه در رهن نمی‌باشد.

4. برا‌ی دریافت کد کاربر‌ی و کلمه عبور، لازم است شماره تلفن و شماره شبا‌ی معرفی شده باید به نام فرد متقاضی باشد.

5. بدیهی است تبعات ناشی از عدم اعلام شماره شبا و تلفن همراه صحیح، بر عهده متقاضی می‌باشد .

6. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌ها‌ی ایران خودرو و سایر خودروسازان 48 ماه می‌باشد.

7. ثبت نام برا‌ی متقاضیان دارا‌ی پلاک انتظامی فعال (نصب بر رو‌ی خودروها‌ی سوار‌ی با کاربر‌ی شخصی) ممنوع بوده، همچنین ارائه گواهینامه رانندگی حداقل پایه سوم معتبر (عدم انقضا‌ی تاریخ اعتبار) الزامی می‌باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان