فروش فوق العاده ایران خودرو | فروش فوق العاده ایران خودرو جدید | فروش فوق العاده ایران خودرو بازار

ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی | روش فروش فوق العاده برخی خودرو ها تغییر کرد | حراج بزرگ ایران خودرو

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، از برگزاری سومین نوبت فروش یکپارچه خودروها در نیمه نخست شهریور ماه خبر داد.

 ثبت نام  فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی | روش فروش فوق العاده برخی خودرو ها تغییر کرد | حراج بزرگ ایران خودرو
کدخبر : 4045
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

  فروش فوق العاده ایران خودرو استقبال بالایی از سمت متقاضیان خودرو داشت. فروش فوق العاده ایران خودرو توسط شرکت های بزرگ خودروسازی سایپا و ایران خودرو در هر دوره برگزار می شود و استقبال بالایی هم دارد. زمان تحویل خودرو در فروش فوق العاده ایران خودرو در هر دوره متفاوت خواهد بود و عموما تحویل 90 روزه خواهد داشت. خودروهایی که در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای فروش گذاشته می شوند در دوره های مختلف متفات هستند. جزئیات جدیدترین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو را در ادامه بخوانید.

فروش فوق العاده ایران خودرو

امید قالیباف از برگزاری سومین مرحله فروش خودروها در نیمه نخست سال شهریور ماه خبر داد و اظهار کرد: تاکنون ۱۱ خودرو از شمول قرعه‌کشی خارج شده‌اند. در گروه صنعتی سایپا جز کوییک S و ساینا S که همچنان به روش قرعه‌کشی عرضه خواهند شد، سایر محصولات این شرکت از چرخه قرعه‌کشی خارج شده‌اند. 

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: حذف قرعه‌کشی‌ها برای خودروها به‌تدریج در حال انجام است. در گروه صنعتی ایران خودرو نیز چهار خودرو تارا در دو مدل دستی و اتوماتیک و دناپلاس توربوشارژر در دو مدل دستی و اتوماتیک خارج از فرآیند قرعه‌کشی عرضه می‌شوند.  وی ادامه داد: با اجرای طرح فروش و قرعه‌کشی یکپارچه، ثبات در بازار برقرار شد و از رفتارهای هیجانی و تقاضاهای کاذب کاسته شد. عرضه پژو ۲۰۶ و پژو پارس در بورس کالا، پیشنهاد ایران‌خودرو است  قالیباف خاطر نشان کرد: گروه صنعتی ایران‌خودرو پیشنهاد کرده است که در گام بعدی، دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس وارد بورس شوند. این موضوع باید مورد بررسی و موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد؛ بنابراین این موضوع فعلاً تنها پیشنهاد گروه صنعتی ایران‌خودرو است.  به گزارش ایمنا، مرحله دوم فروش محصولات خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو و به روش قرعه‌کشی در آستانه عید سعید غدیر خم، از ۲۵ تیرماه آغاز اجرایی شد و سه روز ادامه داشت. طی سه روز مهلت ثبت‌نام دومین مرحله از فروش خودرو به صورت یکپارچه، بالغ بر شش میلیون و ۵۷ هزار نفر ثبت‌نام کردند که نسبت به مرحله اول ۵۰ درصد رشد ثبت‌نام دیده شد؛ در نهایت قرعه‌کشی اولین روز از مرداد ماه انجام و نتایج دوم مردادماه اعلام شد.

فروش فوق العاده ایران خودرو

زمان قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو

بر اساس شنیده‌ها احتمالا برگزاری مرحله سوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه هفته اول شهریورماه برگزار خواهد شد.  تاریخ دقیق بر اساس عرضه محصول از سوی خودروسازان تعیین و توسط سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام خواهد شد.  شرایط ثبت‌نام در سومین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو، همانند دو مرحله قبل سهمیه خودروی طرح جوانی جمعیت نیز اعمال می‌شود. 

در مرحله سوم ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خودروهایی که تقاضای بالاتر از عرضه دارند با مکانیزم قرعه‌کشی عرضه خواند شد.  شایان ذکر است، در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه نظیر جک S۵ ، کوییک معمولی، کوییک S، کوییک R، ساینا S، شاهین و محصولات مدیران‌خودرو وکرمان‌موتور در قالب فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله، مشارکت در تولید و طرح‌های جوانی جمعیت بدون قرعه‌کشی عرضه شده‌اند.

فروش خودرو کارکرده و دریافت وجه نقد به صورت آنی، راهکار مناسبی برای تبدیل ماشین دست دوم به خودرو صفر داخلی و خارجی است. بدین گونه که متقاضی خرید خودرو صفر می‌تواند با فروش فوری و نقدی ماشین دست دوم خود سریعا و به راحتی به وجه نقد مورد نیاز و یا پیش پرداخت خودروهای موجود در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و یا طرح ثبت‌نام سایپا دست یابد.  به نظر می‌رسد در بازار پر نوسان خودرو، این روش فروش ماشین کارکرده، مناسب افرادی باشد که قصد تبدیل خودرو کارکرده به صفر را دارند، اما در مقابل از فروش خودرویشان در بازار دلالی و سنتی گریزانند.  در همین راستا، خودرو45 بستر امن و آسانی برای فروش سریع خودروهای کارکرده بازار فراهم کرده است تا متقاضیان فروش خودروهای دست دوم بتوانند خودرویشان را به صورت رایگان کارشناسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجه نقد خودرو را دریافت کنند.  در روش فروش فوری خودرو کارکرده توسط خودرو45 و حضور فعالان معتبر بازار، می‌توان به راحتی نسبت به خرید خودرو در طرح‌های پیش فروش شرکت کرد و نگرانی بابت پرداخت به موقع وجه نقد پس از برنده شدن در قرعه کشی نداشت. 

شرایط پیش فروش     

شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی باشد     

لزوم نداشتن پلاک انتظامی فعال     

عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی     

لزوم گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین خرید     

عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو     

لزوم داشتن شماره شبا هنگام ثبت نام     

هر کد ملی، یک دستگاه خودرو     

ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی     

عدم امکان ثبت‌نام همزمان در دو قرعه کشی     

ابطال گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل     

لزوم داشتن حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه     

ممنوعیت انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث     

لزوم انطباق کد نمایندگی در مرحله دوم و در زمان واریز وجه با آدرس و کد پستی    

مدارک مورد نیاز        

تصویر گواهینامه رانندگی     

شماره شبا متقاضی     

مدارک شناسایی خریدار

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان