فروش فوق العاده ایران خودرو | فروش فوق العاده ایران خودرو جدید | فروش فوق العادع ایران خودرو بازار

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی | شرایط استثنایی ثبت نام برای فروش فوق العاده ایران خودرو

پس از برگزاری دو مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه بنابر خبرهای منتشر شده مرحله سوم به زودی برگزار خواهد شد؛ وزارت صمت دو مرحله گذشته را در اردیبهشت و تیر ماه امسال برگزار کرده بود.

آغاز فروش فوق العاده ایران خودرو بدون قرعه کشی | شرایط استثنایی ثبت نام برای فروش فوق العاده ایران خودرو
کدخبر : 3950
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فروش فوق العاده ایران خودرو استقبال بالایی از سمت متقاضیان خودرو داشت. فروش فوق العاده ایران خودرو توسط شرکت های بزرگ خودروسازی سایپا و ایران خودرو در هر دوره برگزار می شود و استقبال بالایی هم دارد. زمان تحویل خودرو در فروش فوق العاده ایران خودرو در هر دوره متفاوت خواهد بود و عموما تحویل 90 روزه خواهد داشت. خودروهایی که در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو برای فروش گذاشته می شوند در دوره های مختلف متفات هستند. جزئیات جدیدترین طرح فروش فوق العاده ایران خودرو را در ادامه بخوانید.

مرحله سوم فروش فوق العاده خودرو در سامانه یکپارچه

پس از برگزاری دو مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه بنابر خبرهای منتشر شده مرحله سوم به زودی برگزار خواهد شد؛ وزارت صمت دو مرحله گذشته را در اردیبهشت و تیر ماه امسال برگزار کرده بود.

مرحله سوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه مشخص شد

 برخی اخبار منتشر شده حاکی از این است که وزارت صمت در تلاش است تا با هماهنگی خودروسازان دور بعدی فروش خودرو در سامانه جامع یکپارچه فروش خودرو را اوایل شهریور ماه و با ظرفیت بیش از ۶۰ هزار خودرو برای شرایط فروش فوق العاده، پیش فروش و مشارکت در‌تولید با قرعه کشی و برای برخی محصولات بدون فرآیند قرعه کشی اجرایی نماید.

زمان ثبت نام فروش فوق العاده ایران خودرو در سامانه یکپارچه فروش

براساس برخی شنیده‌ها احتمالا برگزاری مرحله سوم ثبت نام قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو و سایر خودروسازان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اواخر مرداد یا هفته اول شهریورماه اجرا می‌شود.

بر اساس شنیده‌ها احتمالا برگزاری مرحله سوم قرعه کشی خودرو در سامانه یکپارچه هفته اول شهریورماه برگزار خواهد شد.

تاریخ دقیق بر اساس عرضه محصول از سوی خودروسازان تعیین و توسط سامانه یکپارچه تخصیص خودرو انجام خواهد شد.

شرایط ثبت‌نام در سومین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو، همانند دو مرحله قبل سهمیه خودروی طرح جوانی جمعیت نیز اعمال می‌شود.

در مرحله سوم ثبت نام در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خودروهایی که تقاضای بالاتر از عرضه دارند با مکانیزم قرعه‌کشی عرضه خواند شد.

شایان ذکر است، در مرحله دوم فروش خودرو در سامانه یکپارچه نظیر جک S۵ ، کوییک معمولی، کوییک S، کوییک R، ساینا S، شاهین و محصولات مدیران‌خودرو وکرمان‌موتور در قالب فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش یکساله، مشارکت در تولید و طرح‌های جوانی جمعیت بدون قرعه‌کشی عرضه شده‌اند.

فروش فوق العاده ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار، با برگزاری طرح‌های ثبت نام پیش فروش یکساله و ۹۰ روزه از طریق قرعه کشی محصولات خود برای عرضه خودروها اقدام می‌کند.

اجرای قرعه کشی‌های متعدد گروه خودروسازی ایران خودرو و سایپا طی دو سال گذشته به حذف واسطه‌گری و متعادل شدن قیمت خودرو در بازار کمک کرده است. افراد می توانند با دراطلاع از قیمت روز محصولات ایران خودرو و در نظر گرفتن بودجه مورد نظر جهت خرید خودرو اقدام کنند.

طرح فروش کشنده فوتون

شرکت ایران خودرو دیزل مرحله جدید فروش محصولات خودر را از سه‌شنبه ۱۱ مردادماه ۱۴۰۱ آغاز می‌کند.

    این طرح بدون محدودیت زمانی است و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

    قیمت فروش قطعی است.

    افرادی که در یک سال گذشته یکی از انواع کامیون‌ها را از شرکت ایران خودرو دیزل خریداری کرده‌اند، مجاز به ثبت‌نام در این طرح نیستند.

    هر فرد بالای ۱۸ سال با کد ملی مشخص، تنها می‌تواند برای یک دستگاه ثبت‌نام کند.

نوع خودرو

    موعد تحویل     قیمت نهایی (تومان)

کشنده فوتون – یورو ۴     آذر و دی ۱۴۰۱     

۲.۸۲۷.۵۳۹.۳۰۰

بدیل آسان خودرو کارکرده به صفر

فروش خودرو کارکرده و دریافت وجه نقد به صورت آنی، راهکار مناسبی برای تبدیل ماشین دست دوم به خودرو صفر داخلی و خارجی است. بدین گونه که متقاضی خرید خودرو صفر می‌تواند با فروش فوری و نقدی ماشین دست دوم خود سریعا و به راحتی به وجه نقد مورد نیاز و یا پیش پرداخت خودروهای موجود در طرح‌های پیش فروش ایران خودرو و یا طرح ثبت‌نام سایپا دست یابد.

به نظر می‌رسد در بازار پر نوسان خودرو، این روش فروش ماشین کارکرده، مناسب افرادی باشد که قصد تبدیل خودرو کارکرده به صفر را دارند، اما در مقابل از فروش خودرویشان در بازار دلالی و سنتی گریزانند.

در همین راستا، خودرو45 بستر امن و آسانی برای فروش سریع خودروهای کارکرده بازار فراهم کرده است تا متقاضیان فروش خودروهای دست دوم بتوانند خودرویشان را به صورت رایگان کارشناسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن وجه نقد خودرو را دریافت کنند.

در روش فروش فوری خودرو کارکرده توسط خودرو45 و حضور فعالان معتبر بازار، می‌توان به راحتی نسبت به خرید خودرو در طرح‌های پیش فروش شرکت کرد و نگرانی بابت پرداخت به موقع وجه نقد پس از برنده شدن در قرعه کشی نداشت.

شرایط پیش فروش

    شماره تلفن همراه باید به نام متقاضی باشد

    لزوم نداشتن پلاک انتظامی فعال

    عدم امکان ثبت نام برای مشتریان حقوقی

    لزوم گذشت حداقل ۴۸ ماه از آخرین خرید

    عدم امکان صلح، نقل و انتقال خودرو

    لزوم داشتن شماره شبا هنگام ثبت نام

    هر کد ملی، یک دستگاه خودرو

    ارائه اصل و تصویر گواهینامه رانندگی

    عدم امکان ثبت‌نام همزمان در دو قرعه کشی

    ابطال گارانتی خودرو پس از ۵ ماه از زمان تحویل

    لزوم داشتن حساب بانکی معتبر و فعال جهت واریز وجه

    ممنوعیت انتقال حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه کشی به اشخاص ثالث

    لزوم انطباق کد نمایندگی در مرحله دوم و در زمان واریز وجه با آدرس و کد پستی

 

مدارک مورد نیاز

 

    تصویر گواهینامه رانندگی

    شماره شبا متقاضی

    مدارک شناسایی خریدار

 

استاندارد عابر پیاده برای رانا پلاس

 

رانا پلاس موفق شد آزمون ایمنی عابر پیاده را با موفقیت پشت سر بگذارد. این آزمون بر اساس استاندارد اروپایی ECE R127 انجام می‌شود و تصادف خودرو با عابر پیاده را در سرعت ۴۰ کیلومتر بر ساعت شبیه‌سازی می‌کند. در تست ایمنی تصادف نقاط برخورد سر عابر پیاده با کاپوت و برخورد پای عابر با سپر اندازه‌گیری شده و اگر امتیازهای خودرویی در حد مجاز باشد، استاندارد عابر پیاده را دریافت می‌کند. استاندارد ایمنی عابر پیاده علاوه بر اینکه یکی از استانداردهای روز جهانی خودرو است، جزو فهرست استانداردهای ۸۵ گانه داخلی هم قرار دارد و به جز رانا پلاس، تارا نیز توانسته در این آزمون قبول شود.

ممنوعیت خرید و فروش حواله

ایکوپرس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد:

    پس از اعلام نتایج دومین مرحله قرعه کشی، برخی از سایت‌های خرید و فروش خودرو اقدام به درج آگهی فروش حواله خودرو کرده‌اند.

    پیش‌تر درباره ممنوعیت این موضوع در بخشنامه‌های مختلف ایران خودرو اطلاع‌رسانی شده بود.

    تمامی مدارک و اسناد در آخر به نام مشتری نهایی خواهد بود.

    گروه صنعتی ایران خودرو هیچ مسئولیتی در قبال عواقب ناشی از فروش حواله خودرو و معامله ندارد.

 

جدیدترین طرح تبدیل ایران خودرو ویژه مرداد آغاز شده و تا پایان مرداد ۱۴۰۱ یا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

فروش بلوکی سهام ایران خودرو

در راستای خصوصی‌سازی کامل شرکت‌های خودروسازی و واگذاری سهام دولت در آنها، روز یکشنبه ۲ مردادماه ۱۴۰۱، شرکت ایران خودرو آگهی فروش بلوکی ۱۳.۷۷ درصد از سهام خود را منتشر کرد. متقاضیان برای احراز صلاحیت عمومی و تخصصی می‌توانند تا تاریخ ۱۷ مرداد ماه ۱۴۰۱ به معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی ایران خودرو واقع در کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص کرج مراجعه کنند.

۳۰ خرداد ۱۴۰۱ کامیون کشنده آتامان، جدیدترین محصول ایران خودرو دیزل، رونمایی شد.

    تیراژ این محصول در سال ۱۴۰۱ حدود ۵۰۰ دستگاه خواهد بود.

    محدوده قیمت آن حدود ۲.۵ میلیارد تومان است.

    ایران خودرو دیزل قصد دارد آتامان ۱۹۴۳ را به بازار روسیه صادر کند.

قیمت و زمان عرضه TF21 ایران خودرو

خطیبی، مدیرعامل ایران خودرو در حاشیه مراسمی که برای رونمایی کشنده آتامان ایران خودرو دیزل در ۳۰ خرداد برگزار شد، اطلاعات جدیدی را درباره قیمت و زمان عرضه ماشین TF21 ایران خودرو اعلام کرد. طبق اظهارات خطیبی، محصول جدید ایران خودرو در سال ۱۴۰۲ با قیمت ۱۸۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان عرضه می‌شود. پیش از این، منطقی، معاون وزارت صمت، قیمت این خودرو را ۲۰۰ میلیون تومان اعلام کرده بود.

البته این قیمت با شرایط اقتصادی فعلی تعیین شده و احتمالا در زمان عرضه با قیمت بیشتری به بازار خواهد آمد.

ایران خودرو (با نام تجاری آیکو، IKCO) یک شرکت خودروسازی ایرانی است که دفتر مرکزی آن در تهران قرار دارد و در مرداد ۱۳۴۱ دو برادر به‌نام‌های احمد و محمود خیامی آن را بنیان نهادند. این شرکت نخست ایران ناسیونال نام داشت و نخستین گروه تولیدات آن، گونه‌ای اتوبوس بود.  در سال ۱۳۴۵، با قراردادی با شرکت روتس انگلستان، ایران ناسیونال برنامه‌ریزی تولید پیکان را انجام داد و از ۲۴ اردیبهشت ۱۳۴۶ کارخانهٔ ویژهٔ آن گشایش یافت و ساخت انبوه آن کلید خورد. از سال ۱۳۴۶ تا ۱۳۵۷ پیکان در مدل‌های کار، لوکس، جوانان، استیشن و وانت ساخته شد. انواع کامیون، اتوبوس، مینی‌بوس و آمبولانس نیز در این سال‌ها با همکاری دایملربنز در این شرکت تولید می‌شد. در سال ۱۳۵۲، شرکت هدف‌گذاری کرد که به خودکفایی برسد و محصولاتی تمام ایرانی به فروش برساند. در این راستا، چندین کارخانه و شرکت تامین‌کننده در سراسر ایران تأسیس شد. شرکت در سال ۱۳۵۶ دارای قصد جدی برای تولید جایگزین پیکان بود که با وقوع انقلاب ۱۳۵۷ و جنگ ایران و عراق، پروژه برهم زده‌شد و پس از جنگ، این شرکت با پژو فرانسه و شریک‌های خارجی برای تولید خودروهای تازه در ایران به توافق رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان