فال حافظ | فال حافط دقیق و روزانه

فال حافظ شما برای 20 تیرماه | برای خواندن فال نیت کنید

فال حافظ خود را در سایت گشتنی نیوز دنبال کنید.

فال حافظ شما برای 20 تیرماه | برای خواندن فال نیت کنید
کدخبر : 13069
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

فال حافظ یکی از روش‌های غیررسمی پیشگویی است که در بسیاری از کشورها، به خصوص کشورهای شرقی مانند ایران، استفاده می‌شود. این روش با تلفظ صحیح و یادگیری دقیق آیات قرآن و شعرهای حافظ، انجام می‌شود.برای انجام فال حافظ، ابتدا باید یک سؤال مشخص شود و سپس شخصی که می‌خواهد فال بگیرد، با دسته‌بندی حروف الفبا و ترتیب آن‌ها در شعرهای حافظ، یک شعر را به صورت تصادفی انتخاب می‌کند. سپس با توجه به معانی کلمات شعر و نیز تفسیرهایی که در کنار آن‌ها آمده، فالگیر سعی می‌کند به سؤال پرسیده شده پاسخی دهد.با این حال، باید توجه داشت که فال حافظ تنها یک روش غیررسمی پیشگویی است و نباید به عنوان یک روش قطعی برای پیش‌بینی آینده استفاده شود. از طرفی، بسیاری از افراد به دلیل باورهای خاص شخصی، به فال حافظ اعتقاد دارند و از آن برای رسیدن به پاسخ‌هایی درباره زندگی‌شان استفاده می‌کنند.به طور کلی، فال حافظ یکی از تجربیات جذاب و سرگرم‌کننده است که در بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و می‌تواند به عنوان یک روش سرگرمی و تفریحی در محیط‌هایی مانند جشن‌ها و مراسم خانوادگی به کار گرفته شود.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین فروردین

 

جواب فال شما: غزل شماره 385 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مسافری در راه داری که مدتهاست آرزوی دیدارش در وجود توست. برای دستیابی به او به خدا متوسل شو که به زودی خبری از او به تو خواهد رسید و مسافرت از راه خواهد رسید و با رسیدن او زندگی به کام تو خواهد شد، پس تا روز وصال به خدا توکل کن و امید خود را هرگز از دست نده.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های ششم و هفتم می فرماید:

* مطلب این است که ما بی تو زندگی نمی خواهیم. ای قاصد این خبر را بگیر و ببر و جواب یار را برای ما بیاور.

* محبوبی که دیده و چشم حافظ وطن و جایگاه او بود، ای خدا محبوبش را به سلامت به شیراز برگردان.

۲- اقبال و بخت شما در برج سعد قرار دارد و از محبوبیت خاصی برخوردار می باشید. به دنبال چیزی یا کسی یا مقامی و ثروتی هستید. به شما قول می دهم حداکثر تا دو ماه دیگر به دست آورید اما قبل از آن با یکی از خردمندان مشورت کنید. چون ستاره ای بسیار درخشنده دارید. بطوری که شاهین موفقیت در حال لانه کردن بر بام خانه شماست. پس به شکرانه آن به یکی از مشاهد متبرکه بروید و ضمن خواندن سوره مبارکه حج، از آیه ۱۴ تا ۳۴، دعا و نذر خود را ادا کنید.

۳- یکی از نزدیکان مادرتان، سخت به شما نیازمند است. او فردی مهربان و نیکوکار می باشد. برای اینکه دعایش بدرقه راهت باشد، هر چه زودتر به او کمک کنید که خداوند پاداش خیر شما را خواهد داد.

۴- آنکه از خانه اندیشه به کوچه ایمان قدم می گذارد، هرگز با دیوارها و بن بست ها مواجه نمی شود. موفقیت شما را پیشاپیش تبریک می گویم ولی سعی کنید راز دل را با کسی در میان مگذارید و مغرور هم نشوید. کامیابی به شما چشمک می زند. با او یار شوید.

۵- رنگ صورتی یا آبی کمرنگ برازنده چهره زیبای شماست زیرا موجب آرامش و آسایش شما می شود.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اردیبهشت

 

جواب فال شما: غزل شماره 221 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از این لج و لجبازیها درمانده و مستاصل شده ای و در مقابل هر عملی نتیجه ای معکوس می گیری، اما بدان که راه عشق راهی است پر فراز و نشیب و اگر تمایل رسیدن به مقصود را داری باید آهسته و پیوسته بروی و متواضع و فروتن باشی. مشکل تو خودت هستی. کمی عاقلانه تر فکر کن، راه حل مسائل پیدا می شود.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- هرکاری بکنی او ناز و کرشمه می کند و بهانه ای دیگر می آورد. علتش توجه بی اندازه شما به او می باشد. پس قدری خوددار باش و برای مدت یک ماه از محبت خود بکاهید تا ارزش کارهای شما را بداند.

۲- طوری وانمود کنید که دیگر مایل به ملاقات نمی باشید تا او به خود بیاید. شاید اولین دفعه عکس العمل نشان دهد ولی شما جا نزنید و از میدان خارج نشوید و دست خود را رو نسازید.

۳- او آدم عاقل و خیلی باهوشی است. فقط دمدمی مزاج می باشد پس بهترین راه همانست که گفتم، یعنی مدارا کنید تا سرش به سنگ بخورد.

۴- گمشده خود را می یابید. تغییر شغل صلاح نمی باشد. تغییر مکان جایز نیست. خرید خوب است ولی فروش سودمند نمی باشد.

۵- کسی از شما رنجیده، او مستجال الدعوه است. لطفاً دل او را بدست آوریدکه سودمند است.

۶- ویژگی های شما عبارت اند از: جذاب و دلربا، خوشگذران، ناز و ملوس، دوست داشتنی، اصیل، با شخصیت، با سلیقه، منطقی، رفیق باز، گریان، باهوش، سازشکار، زیردست نواز، صلح جو و زود رنج.

۷- بیمار شفا می یابد. از مسافر خبری دریافت می کنید. حتماً موفق می شوید. هدیه ای دریافت می کنید، پس نذر خود را ادا کنید تا مسافر شما به سلامت باشد.

۸- گردنبند عشق و مهر و محبت، بر گردن شماست و می توانید همه را اسیر و برده خویش سازید. پس نگران نباشید و به زندگی درخشان و امید بخش خود لبخند بزنید و نگران نباشید.

۹- رنگ لیمویی علاوه بر برازندگی شما، دارای مفهوم آگاهی و خودآگاهی شماست که از دریچه عقل، سنجش و منطق به زندگی نگاه می کنید. در آینده به زندگی زیاد لبخند خواهید زد.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین خرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 325 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برای رسیدن به نیتی که در سر داری با تمام نیرو در تلاشی و از هیچ گونه تلاشی فروگذار نمی کنی. هیچ کس نخواهد توانست در راه رسیدن تو به مقصودت خللی ایجاد کند. تو در چند قدمی پیروزی ایستاده ای و به امید خدا به زودی آنچه را که خواهان آن هستی، بدست خواهی آورد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- در اندیشه ای هستید که دست برداشتن از آن برایتان مشکل است. حال که چنین اصرار دارید حافظ نیز با شما هم عقیده است.

۲- حضرت حافظ در بیت های سوم، هفتم و هشتم می فرماید:

* اگر پروانه آن جانان در طلب جان من باشد، مانند شمع در یک لحظه آن را تقدیمش می کنم.

* اگر محبوب برای قلب ناخالص من مقدار و ارزش معین کند، من از اشک چشم را در راهش می گذرام.

* از من خاکی و خاکسار که حتی پس از مرگ من، باد هم قادر نخواهد بود که من را از درگاه تو بیرون برد.

۲- این نیت نیاز به زمان، صبر و شکیبایی دارد. باید مقدمات آن از هر جهت فراهم گردد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا و نذر خود را ادا کنید. ضمناً با درایت و کیاست، با یکی از نزدیکان صمیمی مشورت نموده و اقدام نمایید. زیرا خامی و ناپختگی، کارها را پیچیده تر می کند. بنابراین از لجبازی و خودخواهی دست بردارید و با مساعدت دیگران، با فعالیت، تلاش، دقت و توکل بر خداوند اقدام کنید تا موفق شوید.

۳- یکی از اعضای خانواده که مستجاب الدعوه می باشد، سخت از شما ناراحت است. لطفاً هر چه زودتر، دل او را به دست آورید.

۴- اگر از کار دیگران ناراحت شدید، با قلب پاک خود آن ناراحتی را از خود دور کن. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. تغییر شغل به صلاح نمی باشد. ملاقات مهم و عدیده ای در پیش است. به زودی مسافرتی سود آور خواهید داشت.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین تیر

 

جواب فال شما: غزل شماره 280 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به دنبال سنگ صبوری می گردی که دل خود را سبک کنی و از رنجها و بی قراری های خود برایش بگویی. بهترین رازدار برای تو خداست. با او درددل کن و از او یاری بخواه، اما همت تو نیز شرط لازم این کار است. به زودی خبرهای خوبی از او به دستت خواهد رسید که تو را شادمان می گرداند.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اندیشه و فکر این نیت آرام و قرار ندارید. تلاش می کنید که از ذهن خارج سازید ولی نمی شود. به همین جهت به دنبال کسی هستید تا کاملاً برایش تعرف کنید. نگران نباشید به زودی گره از این مشکل گشوده می شود و کسی به شما کمک و مساعدت ویژه خواهد کرد.

۲- حادثه ای در زندگی شما تاثیر گذاشته و اندیشه شما را تصاحب کرده است ولی بنده به شما مژده می دهم که زندگی شما مانند زندگی حضرت یوسف (ع) رو به ترقی و تعالی است. با توکل بر خداوند، به زودی درهای خوشبختی به روی زندگی شما باز می شود و جای نگرانی وجود ندارد و کبوتر خوشبختی بر بام خانه شما خواهد نشست. موفق باشید.

۳- حضرت حافظ در بیت های سوم، چهارم و ششم می فرماید:

* نامه وفا را که قاصد صبح به دوست رسانید، مهر عنوان نامه مذکور از خون دیده ما بود.

* روزگار از برگ گل همانند صورت زیبای تو آراست و نقش بندی کرد ولی گل از شرمساری، اوراق ناچیز خود را در غنچه پنهان کرد. زیرا دریافت که گل با همه زیبایی، نمودار چهره تو نتواند بود.

* همانا زیبایی دیدار کعبه عذرخواه و عامل تحرک سالکان می شود. پس بلاها و رنج هایی که در راه رسیدن به او می کشند، تلافی میکند زیرا جان روشن ضمیران در بیابانش از آتش بلای سفر گداخته می شود.

۴- سفر کرده کار و حالش خوبست و مشکلاتش رو به آسانی است. بیمار شفا می یابد. اگر می خواهید او یا خودتان پیروز شوید، در ۵ شب متوالی با حضور قلب سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۲۵ تا ۱۳۰ را با معنی و حضور قلب بخوانید.

۵- سفری زیارتی در پیش دارید. موفقیت او حتمی است، صبر کنید. مژده می رسد.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مرداد

 

جواب فال شما: غزل شماره 212 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی سرشار از اتفاقات خوب و بد است و به زودی در زندگی تو اتفاقاتی روی می دهد که تو را به آنچه تاکنون خواهان آن بودی ولی به دلایل مختلف به آن دست نیافتی، می رساند. تنها چیزی که تو به آن احتیاج داری صبر و تحمل است، پس صبور باش که پیروزی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: تودار، محرک، خلاق، با استعداد، رک گو، صمیمی، با ادب، عاشق خانواده، پول دوست، عاشق زرق و برق زندگی، کاری، فعال، زرنگ، دوست پرور و مهربان.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول، پنجم، ششم و هشتم می فرماید:

* از اتفاق خوب دیروز هنگام صبح زود یکی دو پیمانه به دستم رسید و از لب شیرین ساقی باده در کامم ریخته شد.

* تصور می کردم که از آن چشم مست، کناره گیری کنم ولی کمان ابروی او تاب و توان را از من گرفت.

* ای خوابگزار، با تعبیر خود به من مژده بده زیرا دیشب در رویای شیرین بامدادی دیدم که خورشید با من هم خانه شده است.

* حافظ آن ساعت که این غزلیات را می نوشت، مرغ اندیشه اش به دام اشتیاق جانان افتاده بود و مشتاق و عاشق شده بود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- او را دوست دارید اما نمی توانید با او ملاقات کنید و مرتبا به دنبال خبری از او هستید. حاضرید در برابر خبری از وی مژده خوبی هدیه کنید. به شما مژده می دهم که به زودی خبرهای خوبی از او دریافت می کنید به شرط آنکه همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید. در یکی از شب ها، سوره مبارکه یوسف از آیه ۱ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار حاصل می شود.

۴- مسافر گره از کارش باز شده و به زودی مژده آن را خواهد داد. همسری مهربان و فرزندانی شایسته با زندگی نسبتاً آرام و راحت دارید یا خواهید داشت. پس وسواس و لجبازی را رها سازید و به پدر و مادر توجه کنید و نذر خود را ادا سازید. زندگی بر مراد شما خواهد بود. نگران نباشید و از طریق موبایل و اینترنت تحولی در زندگی شما روی می دهد و مژده ها دریافت می کنید.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین شهریور

 

جواب فال شما: غزل شماره 163 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی که دلش تنهاست حتی اگر تمام زیباییهای دنیا را در اختیار داشته باشد باز هم شاد و سرخوش نیست. هر زیبایی زمانی واقعا زیباست که با دوستان و یاران همدل تقسیم گردد. پس به دنبال دوستان و یاران صمیمی و همدل باش که دنیای صداقت و رفاقت زیباترین دنیاست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی های شما عبارت اند از: حساس، با محبت، صادق، فداکار، اصیل، کنجکاو، با شرف، فرشته خو، بدون خطر، مواظب، راستگو، قابل اعتماد، محتاط، متین و مودب.

۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا چهارم می فرماید:

* گل بدون چهره محبوب خوش نمی باشد و بهار نیز بدون شراب نوشی لذت بخش نیست.

* گردش کنار چمن و هوای باغ و تماشای آن بدون محبوب لاله گون، خوش آیند نیست.

* رقاصی و چمیدن سرو و لطافت گل بدون نغمه بلبل خوش نمی باشد.

* یار محبوب شیرین لب که بدنش مانند گل لطیف است، در یک جا بودن، بدون بوسه فایده ای ندارد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- درباره این نیت ابداً نگران نباشید که همای سعادت به زودی بر بام خانه شما خواهد نشست. دوران رنج و انتظار سپری گردید و زمان شادی و موفقیت فرا رسید. این موفقیت را به شما تبریک می گویم، به شرط اینکه به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. پیشاپیش به شما و خانواده یتان تبریک می گویم.

۴- به زودی ملاقات مهمی در پیش دارید. از نظر مادی ات پیشرفت می کنید و سودی کلان نصیب همسر یا پدر و مادر شما می شود.

۵- خرید را توصیه می کنم و برای فروش زمان مناسب است. بیمار تا یک هفته دیگر بهبود می یابد. قرض ادا می شود. خانه یا اسباب خریداری می شود.

۶- از همسرتان راضی باشید که او شما را دوست دارد. به پدر و مادرتان احترام ویژه بگذارید. مسافر شما موفق شد. به شما تبریک می گویم. ۴ فرزند در طالع دارید که آخری شما را نگران می کند اما موفق تر است. به هر صورت این نیت حتماً عملی می گردد و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. در سکوت با یکدیگر پیوند داشتن، همدلی صادقانه، وفاداری ریشه دار اعتماد کن. دنیای شما خیلی وسیع است، به وسعت دشت و دمن و صحرا و چمن. قلب شما پر بار است، به اندازه گل ها و میوه های یک باغ پر گل و درخت.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین مهر

 

جواب فال شما: غزل شماره 490 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی متعهد و وفادار به عهد خود هستی و چون در راهی پا گذاشته ای هرگز به بی راهه نمی روی. دلت پیش دلداری است که تمام زیباییها و لذتهای زندگی را با او می خواهی. دیگران پیشنهاداتی به تو می کنند که تو حتی حاضر به شنیدن آن هم نیستی. بدان که این ثبات قدم پایداری تو را به مقصود خواهد رساند. منتظر فرداهای بهتر باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اجرای این نیت با تمام علاقه و پشتکاری که شما دارید به این زودی میسر نمی شود زیرا:

اولاً رقبای زیادی داری.

ثانیاً امکانات لازم فراهم نمی باشد.

ثالثاً شما با تردید عمل می کنید.

رابعاً با شدت و کیاست و علاقه تام و تمام به دنبال آن نمی باشید وگرنه می توانید موفق شوید.

۲- توصیه می کنم اجرای این نیت را به زمان بهتری محول کنید. در فکر پیدا کردن مقدمات کار باشید. در هر حال از استاد و استادانی باتجربه کمک بگیرید و از هر کس و هر جا بهره مند نشوید که وقت تلف کردن است. چون کار هر کسی نمی باشد.

۳- به زودی خبرهای خوشحال کننده ای دریافت می کنید. همسر یا پدرتان در کاری سود فراوان به دست می آورد ولی کسی او را از طریق طرح دوستی فریب می دهد. بیمارتان فعلاً به همان حال باقی خواهد ماند. سفری زیارتی و سیاحتی خواهید رفت.

۴- ویژگی های شما عبارت اند از: توانا، زرنگ، شیک، وظیفه شناس،مهربان، با ایمان و با صداقت.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آبان

 

جواب فال شما: غزل شماره 338 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

استعدادها و تواناییهای خود را به خوبی شناخته ای ولی امکانات لازم برای استفاده از آنها را نداری. در راه رسیدن به هدف، پایداری به خرج بده که بزودی امکانات لازم مهیا خواهد شد و تو با دست خالی به موفقیتهای بزرگ مالی و اجتماعی دست خواهی یافت و آرزوی دیرینه ات برآورده خواهد شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های دوم و آخر می فرماید:

* در عاشقی از سوز و سازش چاره ای نمی باشد زیرا برای عاشق، در عشق و محبت، سوختن و شکیبایی عشق ضروری است. همین است که من مانند شمع برای سوختن کاملاً آماده ام.

* ای حافظ عروس طبع من آرزوی جلوه دارد و آرزو می کند که عرض جمال کند اما من جهت زیور و آرایش سخن خود آینه ندارم. از آن جهت آه می کشم و آینه از آه تیره می شود.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- نباید کسی بداند در آرزوی چیزی یا کسی هستید و چشم به دنبال او می باشید. پس بهتر است راز خود را آشکار نسازید زیرا به زودی امکانات انجام آن فراهم می شود ولی اگر آشکار گردد، حسودان کار را خراب می کنند.

۳- آینه ای درخشان در انتظار شماست بطوری که هر روز شاهد موفقیت بیشتری خواهید بود اما سعی کنید حق شناس باشید.

۴- با موفقیت فاصله چندانی ندارید اما نیاز به زمان و حوصله می باشد. به زودی امکانات بسیاری در اختیار خواهید داشت.

۵- نگران او و کارش نباشید چون جدیداً تحولات تازه ای رخ داده که او نیز بهره مند می شود و به هدفش می رسد. اگر علاقه مند به علم حساب باشید، متوجه می شوید در جهان چقدر حساب و کتاب دقیق و منظم است. این برای شما درس بزرگی است.

۶- خرید و فروش خوبست. مسافرت فعلاً صلاح نمی باشد، چون مسافرت مهمی در آینده در پیش است. ازدواج عملی می شود و طلاق نیز انجام می گیرد. فرزندتان یا برادرتان موفق می شود. نگران نباشید.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین آذر

 

جواب فال شما: غزل شماره 274 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی فرصت کوتاهی است که در اختیار تو قرار گرفته است. اما تو نباید تمام مدت عمر خود را مصروف مال اندوزی کنی. کمی هم برای خود زندگی کن و اگر می خواهی به اسرار غیب دست یابی، دل خود را صاف کن و در انتخاب دوستانت دقت نما و تا آنجا که می توانی گره از کار خلق خدا بگشا تا خدا گره از کارهای فروبسته تو بگشاید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود. بویژه وقتی به کسی کمک می کند. شاد و خندان می باشد. پس اگر برای کسی کاری می کنید، خالص و بی ریا باشید. تو مشکل مردم را بر طرف کن، اگر دیگران ارزش و قدر شما را نمی دانند، اشکالی ندارد زیرا خداوند متعال بر همه چیز آگاه و بصیر است.

۲- حضرت حافظ در بیت های دوم، چهارم و ششم می فرماید:

* من به تو نگفتم که سراسر سال باده نوشی کن و می پرست باش بلکه می گویم سه ماه شراب بنوش و نه ماه پرهیزکاری کن و عابد باش.

* اگر آرزو داری و می خواهی که مانند جمشید از رازهای پنهان جهان آگاه شوی، بشتاب و از مصاحبت جام جهان بین ضمیر آگاه مرشد کامل بهره برگیر.

* درست پیمانی از کسی چشم دارد و طلب نکن و اگر حرف مرا قبول نداری، بیهوده به جستجوی عنقا و اکسیر نباش که نیافتنی است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- برای اجرای این نیت نیاز به صبر و حوصله می باشد زیرا مقدمات آن کامل فراهم نشده. پس ضروری است که با سرعت عمل اما دقت و فعالیت به دنبال آن باشید. زیرا رقبای فراوانی دارید ولی اگر تلاش کنید، فتح و پیروزی از آن شما خواهد بود.

۴- انسان مهربانی هستید. به همین جهت خداوند در همه حال به شما کمک می کند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش تفاوتی ندارد. اگر میخواهید تهمتی را که زده اند، خنثی کنید و نادرست درآید، در ۶ شب متوالی، سوره مبارکه توبه از آیه ۶ تا ۱۴ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین دی

 

جواب فال شما: غزل شماره 249 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر رسیدن پیامی از کسی هستی که دوستش داری. به زودی این پیام به دستت خواهد رسید، اما تو انسان بسیار ساده دلی هستی. اگر می خواهی در عشق موفق باشی، بیش از این باید حواس خود را جمع کنی. خیالت از بابت رقیب آسوده باشد. او تو را ترجیح می دهد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به زودی خبرهای خوشی دریافت می کنید. ملاقات مهمی و تغییر شغل یا مکان در پیش دارید که موجب گشایش بسیار می شود. سفری بسیار پر برکت برای شما در پیش است. از یار خبرهای خوشی دریافت می کنی و به مرادتان می رسید.

۲- حضرت حافظ در بیت های ششم، نهم و دهم می فرماید:

* راه و رسم عاشقان ناپختگی و سادگی نمی باشد. برای ما خبری از محبوب چالاک در دل ربایی و تصاحب دل ها بیاور.

* سال ها سپری گردید که دل من روی شاهد مراد را ندیده است. ای ساقی، آن ساغر روشن روان و آینه مانند را بیاور تا چهره مقصود را در آن مشاهده کنم.

* لباس فرسوده حافظ ارزشی ندارد. آن را با شراب آغشته کن و حافظ را مست و بیهوش بگردان و پس از آن راوی را با سرمستی و مدهوشی از میان بازار برگردان.

۳- برای نیت شما جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد زیرا به زودی شاهد مقصود را در آغوش خواهید گرفت. کارها بر وفق مرادتان خواهد بود، به شرط آنکه نذر خود را ادا کنید. بدون تردید، نیت شما عملی می گردد. بر خداوند بزرگ توکل کنید.

۴- بیمار شفا می یابد. سفر را توصیه می کنم. از مسافر خبرهای خوشی می رسد. ۲ فرزند خواهید داشت. از زندگی خوبی برخوردارید و طالع شما در برج سعد می باشد و آینده ای روشن و درخشان خواهد داشت. مبارک است. اگر می خواهید خداوند فرزندی پارسا و خوب به شما بدهد، سوره مبارکه الاسراء از آیه ۱۵ تا ۳۰ را با حضور قلب و معنی بخوانید.

امام علی (ع) می فرمایند: "بزرگترین اسرار مرگ، بزرگترین افتخار ایمان و بزگترین سود فرزند نیک است."

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین بهمن

 

جواب فال شما: غزل شماره 407 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی و جهان نشانه کوچکی از عظمت الهی است و عمر فرصتی است کوتاه که خدا در اختیار انسان ها قرار داده است. به فکر عاقبت خود نیز باش و توشه ای برای زمان محاسبه فراهم بیاور. گرچه کمی دیر شده ولی از رحمت و عفو الهی نومید مشو و به جهان و زر و زیور فانی آن تکیه مکن تا خداوند یاری ات فرماید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم و ششم می فرماید:

* بر ستاره اقبال که شب هنگام دزدی می کند، اعتماد نداشته باش که این درد، زیر دست، ماهر تاج کاووس و کمربند شاهی کیخسرو را ربوده است و زندگی آنها را در هم پیچید.

* چشم بد از خال سیاه و زیبای تو دور باشد که در میدان شطرنج، زیبا با پیاده بازی کردی و بر ماه و خورشید که شهسواران آسمان می باشند، پیشی گرفتی و مسابقه را بردی.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- باید این حقیقت را بپذیرد که از ناامیدی و نق زدن کاری ساخته نیست. خداوند چنان شما را خلق کرده که هر عضو شما، میلون ها ارزش دارد، پس آنها بیهوده نیستند و شما از جهت وجودی، ثروت بزرگی دارید. تنها اراده و تلاش می خواهد تا از مواهب خداوند بهره بگیرید. پس بر خداوند بزرگ توکل کنید.

۳- شما گوهری ناشناخته هستید که بسیار ارزشمند است. پس خود را چون روباه شل ندانید. تمام چشم ها منتظر اقدامات مهم شماست.

۴- این نیت با کوشش، علاقه و اراده انجام می گیرد. مقدمات کار را فراهم سازید و از امکانات استفاده کنید تا موفق شوید.

۵- بر سه فرد رحم کنید: عزیزی که خوار شده، ثروتمندی که فقیر گشته و دانشمندی که میان جاهلان گمنام مانده است.

۶- از نق زدن های او ناراحت نشوید زیرا این در سرشت اوست. ضمناً خلق و خوی بچگانه دارد. شما باید وی را تحمل کنید. چاره ای نیست. به قول معروف از ماست که بر ماست.

۷- به موبایل، اینترنت و گردش علاقه دارید. به زودی پیک خوش خبری مژده ای از طریق اینترنت خواهد داد.

فال حافظ ۲۰ تیر ۱۴۰۲ برای متولدین اسفند

 

جواب فال شما: غزل شماره 243 از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از آنجا که شما انسانی هستید که نسبت به همه اطرافیان رفتاری شایسته و به جا دارید، از دیگران نیز توقعی مشابه دارید، اما بدان که کار نیک کردن برای پاسخ نیک گرفتن نیست. تو با انجام کارهای نیک وجدان خود و خدای خود را راضی می کنی، پس غصه عکس العمل های دیگران را مخور و در بند رفتار آنها نباش که اجر نیکوکاران با خداست.

 

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت ششم می فرماید:

* باده نوشی امروزی ما پنهانی نمی باشد. صد بار به گوش پیر می فروش، این سرگذشت رسیده است.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- این نیت با اندکی حوصله، دقت، وقت شناسی و سرعت عمل در کار حتماً عملی است. باید مواظب رقیبان باشید که در کمین نشسته اند و با توکل بر خداوند و خواندن سوره مبارکه القصص از آیه ۴۰ تا ۷۰ گشایش فراوان است.

۳- این روزگار دوام و بقایی ندارد. پس لازم نیست اینقدر خود خوری و حرص و طمع داشته باشی و بخواهی زود به مقام و ثروت برسی. بلکه سعی کن با بهره گیری از اندیشه و مشورت با دیگران گام برداری. به زودی زندگی شما تغییر کلی پیدا می کند.

۴- در خرید و فروش سود خواهید برد. تغییر شغل خوبست. ازدواج عملی می شود. مسافر به سلامت می آید و کار او انجام می گیرد. شما یا همسرتان به زودی پول و مقامی به دست می آورید ولی راز دلتان را به کسی نگوید. نذر خود را ادا کنید.

۵- ویژگی های شما عبارت اند از: رفیق پرور، موفق، اجتماعی، می داند چه کند، بی آزار، کاردان، صلح جو، کمیاب، با وفا، پشتکاردار، قدرشناس، معتدل، مسلط به نفس، سخاوتمند، کامل گرا و حامی همسر.

۶- کسی را رنجانده اید. سعی کنید دل او را به دست آورید که دعای او مستجاب می شود. گمشده می آید و شغل یا خواسته جدید عملی می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت گشتنی نیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد