قیمت سکه | قیمت سکه امروز

سردرگمی قیمت سکه در بازار | نوسان شدید قیمت سکه

بازار سکه در دو روز گذشته شاهد الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال ۱۴ و ۱۵ میلیون تومان بوده است و دلار صرافی نیز با ۲۶ هزار و ۴۰ تومان معامله شد.

سردرگمی قیمت سکه در بازار | نوسان شدید قیمت سکه
کدخبر : 1653
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قیمت سکه از ابتدای سال جدید روند صعودی را در پیش گرفته است. قیمت سکه در پی قیمت دلار و طلا روند صعودی خود را در پیش گرفته بود و خریداران سکه مدتی بود که از خرید آن امتناع کرده بودند. قیمت سکه کاملا متناوب با قیمت دلار روند صعودی و نزولی خواهد داشت و نظر تحلیل گران این است که اگر قیمت دلار به مرز 28 هزار تومان برسد سکه نیز افزایش قیمت شدیدی را دنبال خواهد کرد. با توجه به گرانی های اخیر قیمت سکه نیز چند روزی است روال صعودی را طی می کند. در ادامه می توانید پشت پرده گرانی قیمت سکه را بخوانید.

 از نظر تحلیلگران بازار در صورتی که اسکناس آمریکایی در بازار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد و فلز زرد داخلی بتواند بالای ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت بدهد این امر می تواند موج جدیدی از خریداران را وارد بازار سکه کند و احتمال جهش سکه به سمت کانال ۱۶ میلیون تومان وجود خواهد داشت.

بازار سکه روز قبل بار دیگر  به جنب و جوش افتاد  تا فلز گران بهای داخلی به سمت کانال ۱۵ میلیون تومان حرکت کند.  سکه بازان روز گذشته با سیگنال صعودی اسکناس آمریکا خوشبین وارد بازار سکه شدند.

قیمت هر قطعه سکه امامی عصر دیروز با ۱۵ میلیون  و ۶۰ هزار تومان معامله شد . این نرخ در مقایسه با قیمت سه شنبه ۶۰ هزار تومان افزایش را نشان می دهد.  ارزش ذاتی سکه  ۱۳ میلیون و ۵۸۴ تومان بود که نسبت به قیمت بازار  ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان فاصله را نشان می دهد. 

پیام شبانه بازار دلار به قیمت سکه

قیمت سکه در بازار پشت خطی شب گذشته با پیام افزایشی اسکناس آمریکایی بار دیگر به پرواز درآمد و تا محدوده ۱۵ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان بالا رفت. از نظر فعالان بازار این امر می تواند نشان دهنده روند صعودی سکه در بازار امروز باشد. 

موج جدید خریداران در بازار  سکه

از نظر تحلیلگران بازار در صورتی که اسکناس آمریکایی در بازار امروز آرایش صعودی به خود بگیرد و فلز زرد داخلی بتواند بالای ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان تثبیت بدهد این امر می تواند موج جدیدی از خریداران را وارد بازار سکه کند  و احتمال جهش سکه به سمت کانال ۱۶ میلیون تومان وجود خواهد داشت. 

قیمت سکه

از طرفی عده ای دیگر از فعالان بازار معتقد بودند با توجه به تعطیلات پیش  در پی برجسته کردن احتمال اصلاح در بازار بودند. 

 قیمت دلار در صرافی ملی دیروز چهارشنبه ۱۱ خرداد ماه وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد. نرخ فروش اسکناس آمریکایی در شروع معاملات نقدی دیروز با ۲۵ هزار و ۹۶۵ تومان معامله شد . دلار صرافی قبل از ظهر وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و در نیمه ظهر با ۲۶ هزار و ۲۹ تومان معامله شد. این قیمت نسبت به  روز سه‌شنبه ۵۰ تومان بالاتر  بود. در پایان کار صرافی ملی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۴۰ تومان بود که  در مقایسه با روز گذشته ۶۱ تومان رشد کرده بود.

نرخ دلار  در بازار متشکل ارزی در ابتدای معاملات با ۲۵ هزار و ۸۲۹ تومان معامله شد و در نیمه ظهر امروز به ۲۵ هزار و ۹۰۵ تومان رسید. این قیمت نسبت به دیروز ۵۵ تومان رشد کرده بود نرخ دلار متشکل عصر امروز ۲۵ هزار و ۹۱۰ تومان بود.

 الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال

قیمت طلای جهانی عصر دیروز نزدیک به ۱۴ دلار کاهش را تجربه کرد. قیمت اونس طلا امروز با ۱۸۲۹ دلار معامله شد. در بازار داخلی ایران هم دو فلز زرد رنگ تحت تاثیر افزایش نرخ دلار  به علت احتمال صدور قطعنامه علیه ایران و توقف مذاکرات برجام  افزایش را تجربه کردند.

قیمت طلا ۱۸ عیار در مقایسه با روز قبل از آن ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان بالا تر بود و در محدوده ۱ میلیون  و ۴۳۹ هزار تومان  مبادله شد.

بازار سکه هم در دو روز اخیر شاهد الاکلنگ قیمت سکه بین دو کانال ۱۴ و ۱۵ میلیون تومان بود. فلز زرد رنگ داخلی روز سه‌شنبه برای ساعاتی در کانال ۱۵ میلیون تومان معامله شد اما در انتهای معاملات به کانال ۱۴ میلیون تومان برگشت.

سکه بازان در بازار دیروز دوباره با قدرت  وارد کانال ۱۵ میلیون تومان شدند. قیمت هر قطعه سکه امامی عصر دیروز با ۱۵ میلیون و ۶۰ هزار تومان مبادله  شد. این قیمت در مقایسه با روز قبل ۱۵۵ هزار تومان افزایش را نشان می دهد. ارزش ذاتی سکه  ۱۳ میلیون و ۵۸۴ هزار تومان بود  که نسبت به قیمت بازار ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تومان فاصله را نشان می دهد. (اقتصادنیوز)

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان