قیمت سکه | قیمت سکه کاهش

قیمت سکه امروز (16 فروردین) اعلام شد

در چهارمین روز هفته سکه امامی از مرز حساس ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد.

قیمت سکه امروز (16 فروردین)  اعلام شد
کدخبر : 15
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

در حالی که در روزهای ابتدایی سال ۱۴۰۱، سکه امامی جذابیت زیادی برای سرمایه گذاری نشان نمی داد، روز دوشنبه دو اتفاق مهم رخ داد که می تواند زمینه ساز تغییر فضای انتظاری در بازار فلز گران بهای داخلی شود.

 این اتفاق برای بازیگران فنی اهمیت زیادی داشت و زمینه ساز تقویت انتظارات افزایشی این دسته شد. از نگاه بازیگران فنی در صورتی که فلز گران بهای  داخلی بالای سطح ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی باقی بماند،‌ شرایط حتی برای صعود تا محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان فراهم خواهد شد. سکه امامی در صورت عبور از محدوده ۱۲میلیون و ۸۰۰ هزار تومان می تواند خود را آماده ورود به کانال ۱۳ میلیون تومانی کند. کف قیمت سکه نیز از نگاه تحلیل گران فنی در شرایط فعلی در محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد.

در کنار مرز شکنی سکه، ارزش ذاتی فلز گران بهای داخلی در روز دوشنبه بالا رفت و این دومین اتفاقی بود که از احتمال بهبود شرایط سرمایه گذاری در بازار سکه خبر می داد. روز گذشته ارزش ذاتی سکه به بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان صعود کرد و موجب شد که حباب سکه تا محدوده یک درصدی کاهش پیدا کند. به طور سنتی کاهش حباب سکه می تواند زمینه ساز ورود معامله گران بلند مدت به بازار شود.

با توجه به شرایط یاد شده به نظر  می رسد که سکه امروز از توان لازم برای رشد قیمت برخوردار باشد. با این حال سودگیری معامله گران می تواند کار را برای افزایشی های بازار دشوار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان