سهام عدالت | جاماندگان سهام عدالت

خبر خوش برای کسانی که تا به حال سهام عدالت نگرفته اند | واریز سود سهام عدالت به حساب بازماندگان

خبر خوش برای جاماندگان سهام عدالت/ این افراد صاحب سهام می شوند

خبر خوش برای کسانی که تا به حال سهام عدالت نگرفته اند | واریز سود سهام عدالت به حساب بازماندگان
کدخبر : 9971
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

سهام عدالت در دولت نهم به برخی از افراد داده شده است. این ثبت نام فقط مخصوص افراد تحت پوشش کمیته بود. اما باز هم افرادی هستند که مشمول سهام عدالت می شوند، اما هنوز سهامی دریافت نکرده اند. در خرداد و تیر 1401 خبری بر مبنی ثبت نام جاماندگان سهام عدالت منتشر شد. قرار بود در سال جدید جاماندگان سهام عدالت هم بتوانند ثبت نام کنند.با این حال هنوز هم خبری برای جاماندگان سهام عدالت منتشر می شود. آخرین اخبار مربوط به سهام عدالت را ادامه بخوانید.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق جاماندگان از دریافت سهام عدالت که واجد شرایط مندرج در قانون هستند سال آینده باید سهام دریافت کنند.

 

حسینعلی حاجی دلیگانی عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امشب کمیسیون تلفیق بودجه گفت: با مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق مقرر شد تا جاماندگان از دریافت سهام عدالت که واجد شرایط مندرج در قانون هستند سال آینده سهام دریافت کنند و طبق این مصوبه دولت باید شرایط را برای ثبت نام و دریافت سهام عدالت برای این افراد را فراهم کند.

وی افزود: همچنین اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگری به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا اجازه دادند تا به منظور انجام و تکمیل پروژه های عمرانی خود ۱۰ هزار میلیارد تومان اوراق منتشر کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: همچنین بر اساس مصوبه اعضای کمیسیون تلفیق ۷ درصد از سود شرکتهای زیر مجموعه وزارت نیرو در اختیار این وزارتخانه قرار می‌گیرد تا برای اجرای پروژه‌های دارای فوریت و اضطرار هزینه شود.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: اعضای کمیسیون تلفیق در مصوبه دیگر خود نحوه انتخاب مدیران عامل بانک های مسکن و صنعت و معدن را مشخص کردند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس اظهار داشت: بر اساس این مصوبه مدیر عامل بانک مسکن با توافق و پیشنهاد وزرای راه و شهرسازی و امور اقتصادی و دارایی و تصویب مجمع عمومی بانک و مدیر عامل بانک صنعت و معدن با توافق و پیشنهاد وزرای صنعت معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی و تصویب و تایید مجمع عمومی بانک تعیین می شوند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان