قیمت طلا | قیمت طلا در بازار

افزایش قیمت طلا در بازار امروز همه را شوکه کرد | قیمت طلا در بازار 27 بهمن ماه

قیمت طلا در بازار امروز پنج شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ اعلام شد.

افزایش قیمت طلا در بازار امروز همه را شوکه کرد | قیمت طلا در بازار 27 بهمن ماه
کدخبر : 9962
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

چند روزی بود که قیمت طلا افزایش داشت.نگرانی ها بابت افزایش قیمت طلا وجود دارد چرا که متاثر از آن قیمت کالاهای دیگر نیز افزایش پیدا می کند.قیمت طلا همپای با افزایش دلار بالا می رود و امید است که کاهش قیمت دلار در روز های آینده انجام گیرد تا بازار وضع آرامی به خود ببیند. قیمت طلا از ابتدای سال جدید نوسانات زیادی را داشته است.اما امروز خبرهای دیگری از وضع موجود به گوش می رسد. اخرین اخبار از قیمت طلا را در ادامه بخوانید.

 قیمت  طلا در بازار امروز پنج شنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ در جدول زیر مشخص شد.

۲۷ بهمن ۱۴۰۱

عنوان نرخ

قیمت (ریال)

طلای ۱۸ عیار / ۷۵۰     ۲۱,۶۷۴,۰۰۰

طلای ۲۴ عیار     ۲۸,۸۹۸,۰۰۰

طلای ۱۸ عیار / ۷۴۰     ۲۱,۳۸۵,۰۰۰

طلای دست دوم     ۲۱,۳۸۴,۷۰۰

آبشده کمتر از کیلو     ۹۳,۹۰۰,۰۰۰

مثقال طلا     ۹۳,۸۸۰,۰۰۰

انس طلا     

دیروز قیمت طلا و سکه دوباره سقف‌شکنی کرد و قیمت دلار هم در کانال ۴۰ هزار تومانی یک پله بالاتر رفت. با وجود کاهش قیمت انس جهانی قیمت در بازار فلز زرد افزایش شارپی داشته است.

 قیمت طلا و سکه دیروز سقف‌شکنی کرد. بازار فلز زرد از ابتدای هفته (روز یکشنبه) افزایشی بوده است.

انتظار می‌رفت روند قیمت در بازار فلز زرد به صحبت‌های فرزین واکنش مثبت نشان دهد اما نه تنها دلار به عنوان یکی از فاکتورهای تعیین‌کننده قیمت در بازار طلا و سکه کاهش نداشت، بلکه سکه سقف نیز زد.

دیروز انس جهانی طلا کاهش داشت اما افت ۳۰ دلاری انس جهانی طلا نیز نتوانست بر قیمت طلا و سکه اثر بگذارد. در لحظه نگارش این گزارش انس جهانی طلا ۱۸۳۶.۵۵ دلار شد.

برخی معامله‌گران معتقدند فعالان بازار سکه منابع مالی قوی دارند و در مواقعی که انس جهانی طلا روند کاهشی محسوسی دارد اقدام به خرید دلار می‌کنند تا قیمت سکه کاهش نداشته باشد.

سکه امامی و بهار کانال عوض کردند

گفتنی است چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱، قیمت در تمامی قطعات سکه رشد داشت اما بیشترین افزایش قیمت مربوط به سکه امامی بود. قیمت این قطعه از سکه ۸۰۰ هزار تومان رشد داشت. این مقدار افزایش قیمت باعث شد سکه امامی وارد کانال جدید قیمتی شود. در لحظه نگارش این گزارش این قطعه از سکه با قیمت ۲۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

سکه بهار آزادی ۷۰۰ هزار تومان گران‌ شد و با قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در بازار معامله شد. این قطعه از سکه روز چهارشنبه در کانال ۲۳ میلیون تومانی قرار داشت و این افزایش باعث شد قیمت یک کانال بالاتر برود.

نیم سکه هم ۳۵۰ هزار تومان گران شد و به قیمت ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسید. ربع سکه نیز ۲۵۰ هزار تومان افزایش داشت و با قیمت ۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد. سکه گرمی با افزایش ۲۰۰ هزار تومانی با قیمت پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه به ۶ میلیون تومان نزدیک شد

دیروز قیمت طلا نیز در نهایت روند افزایشی به خود گرفت. هر مثقال طلا با بیش از ۹۰ هزار تومان افزایش قیمت به نرخ حدودی ۹ میلیون و ۳۷۸ هزار تومانی رسید.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲۱ هزار تومان گران‌ شد و با قیمت دو میلیون و ۱۶۴ هزار تومان معامله شد. همچنین قیمت هر گرم طلای دست دوم، دو میلیون و ۱۳۵ هزار تومان شد و ۲۱ هزار تومان افزایش داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان