قیمت خودرو | قیمت خودرو در بازار

قیمت خودرو سقوط کرد! | قیمت خودرو در بازار امروز 16 بهمن ماه

قیمت خودرو در بازار همچنان با نوسان همراه است. اما در میان این نوسانات قیمتی، سایه رکود همچنان بر سر بازار دیده می‌شود و سطح معاملات پایین است.

قیمت خودرو سقوط کرد! | قیمت خودرو در بازار امروز 16 بهمن ماه
کدخبر : 9590
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

قیمت خودرو همواره دچاره نوسان و افزایش قیمت است. قیمت خودرو با تعیین تکلیف واردات خودرو دچار تغییرات و شاید به ثبات برسد. قیمت خودرو امروز نسبت به روز قبل کاهش نداشته است  و هیچ اتفاق تازه ای در بازار و قیمت خودرو رخ نداده است. در ادامه قیمت خودرو امروز را میخوانید.

قیمت خودرو در بازار همچنان با نوسان همراه است. اما در میان این نوسانات قیمتی، سایه رکود همچنان بر سر بازار دیده می‌شود و سطح معاملات پایین است.

قیمت خودرو صفر داخلی روز یکشنبه، 16 بهمن ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد در روزهای گذشته قیمت خودرو در سایت‌های اینترنتی و مراکز خرید و فروش خودرو، روند نوسانی را در پیش گرفته است.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح است:

پراید 111 که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه 300 میلیون تومانی شد. صبح امروز مجدداً به کانال قبلی بازگشت و به قیمت 295 میلیون تومان رسید.

پراید 131 نیز امروز با نرخ 285 میلیون تومان عرضه می‌شود. گفتنی است اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. این خودرو در کمتر از یک سال 100 میلیون تومان گران شده است.

تارا اتوماتیک هم که این روزها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز با نرخ 790 میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

در میان نوسانات بازار پژو ۲۰۷ اتومات امروز در محدوده ۷۹۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دنا معمولی هم امروز در نرخ ۶۲۸ میلیون تومان ثابت ماند.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز به نرخ  ۶۰۵ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

حالا این پرسش مطرح است که خودروهای پرطرفدار ایرانی امروز با چه قیمتی معامله شدند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار است، صبح امروز، یکشنبه، در محدوده 316 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روزهای گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، امروز با نرخ 464 میلیون تومان به فروش می‌رسد. تیپ ۵ این مدل پژو نیز مجددا وارد کانال پایین‌تر شد و به 495 میلیون تومان رسید.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به 312 میلیون تومان رسید.

در این میان، شاهین G که در ماه‌های گذشته به مرز 600 میلیون تومان نیز رسیده بود، امروز با قیمت 516 میلیون تومان عرضه شد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو تهران، در گفتگو با تجارت‌نیوز گفت: اگر تورم و قیمت دلار کنترل شود، بازار به همین روند فعلی خود ادامه می‌دهد.

او افزود: البته اگر میزان عرضه خودرو به بازار بالا رود و خودروهای وارداتی نیز به بازار کشور برسند، پیش‌بینی می‌شود قیمت‌ خودرو در بازار تا حدودی به تعادل برسد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان