روانشناسی | شخصیت شناسی

روانشناسی | اولین چیزی که در تصویر نظر شما جلب کنه ترس و خلا وجود شما رو آشکار میکنه

اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند ترس پنهان شما را نشان می دهد.

روانشناسی | اولین چیزی که در تصویر نظر شما جلب کنه ترس و خلا وجود شما رو آشکار میکنه
کدخبر : 9488
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

دختربچه

بیش ترین ترس شما از دوران بچگی تان ریشه می گیرد، ترس شما می تواند از هر چیزی باشد اما مهم این است که بدانید ترس های پنهان شده در ضمیر ناخودآگاه تان مربوط به دوران کودکی شما می باشد، از آن جایی که تاثیر دوران کودکی در زندگی تقریبا همیشگی است، به احتمال زیاد در دوران کودکی در موقعیت هایی قرار گرفته اید که احساس اضطراب و خجالت را تجربه کرده اید. اگر غالبا احساس ترس دارید ولی علت آن را نمی دانید باید در کودکی خود به دنبال ریشه آن بگردید.

پروانه

پروانه به این معنی است که شما همیشه فرصت های جدیدی را کشف می کنید. پروانه نماد شروع دوباره و استفاده از فرصت های جدید است. پس بزرگ ترس شما ترس از دست دادن است.

در عصر فن آوری « از دست دادن» واژه متداولی است که در رابطه با اضطراب استفاده می شود. ببینید چه چیزی باعث شده که این میزان ترس را تجربه کنید به هر حال هرچیزی در زندگی موقتی می باشد و مهم این است گه از لحظات آن به بهترین شکل استفاده کنید.

توت فرنگی

توت فرنگی در تست شخصیت شناسی تصویری، به دلیل شکل قلب گونه نماد عشق است. شما یا می ترسید که کسی را که دوست دارید از دست بدهید یا می ترسید که عشق واقعی زندگی را به دست نیاورده و تنها بمانید.

عنکبوت

خیلی به جزئیات توجه می کنید. وقتی در چنین تصویر بزرگی متوجه عنکبوت می شوید، یعنی که برای غرایز خود برای ادامه حیات وابسته هستید. به همین دلیل شما احساس امنیت پیدا نمی کنید و مدام سلامت جسمانی و روحی خود را بررسی می کنید تا بتوانید چیزی را که سلامت شما را در خطر انداخته پیدا کنید. با پیدا کردن آن مطمئنا راه حل ساده ای نیز برای برطرف کردنش پیدا می کنید.

درخت

درخت نماد عقل و سن است. اگر در نگاه اول درخت را دیده اید، شما از پیر و ضعیف شدن می ترسید و دوست ندارید که کسی سن حقیقی شما را بداند. نگران نباشید در هر سنی راه های مناسبی برای لذت بردن از زندگی، فعال و مفید بودن هست. زندگی خود را هدفمند کنید تا تغذیه و فعالیت مناسبی داشته و طولانی تر و سالم تر عمر کنید.

خرس عروسکی

نشان می دهد که شما برای دوستی و ارتباط های خود ارزش زیادی قائل هستید و اصلی ترین ترس شما از دست دادن دوستانتان می باشد. احتمالا در دوران کودکی عروسکی مشابه همین داشته اید که به شما احساس آرامش و امنیت داده است و حال که بزرگ شده اید می خواهید دوستانتان به شما آرامش دهند و می ترسید که آن ها را از دست بدهید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان