روانشناسی | تست روانشناسی

روانشناسی | نوع انداختن کیفت شخصیتتو لو میده + تفسیر هر نوع

شما چطور کیف خود را حمل می کنید: آن را مثل کوله پشتی حمل می کنید تا کاملا دست هایتان آزاد، باشد و یا مثل کیف سامسونت در دست می گیرید؟ در زیر با یک تست شخصیت شناسی از روی انداختن کیف آشنا، خواهید شد که می تواند برخی از خصوصیات اخلاقی و فکری شما را از روی نوع حمل کیف افشا کند.

روانشناسی | نوع انداختن کیفت شخصیتتو لو میده + تفسیر هر نوع
کدخبر : 9485
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

شماره ۱: حمل کیف در پشت (کوله پشتی)

در شخصیت شناسی از روی انداختن کیف ، اگر کیف خود را به شکل کوله پشتی در پشت خود حمل کنید یعنی فردی ماجراجو و مستقل هستید. در هر زمان آماده سفر بوده و برای هر موقعیتی آمادگی دارید. شما توجه زیادی به اینکه دیگران، درمورد شما چه فکری می کنند، ندارید چرا که تمرکزتان روی راحتی، استایل و سبک بال بودن است. مردم شما را تحسین می کنند چرا که شخصی خودکفا و قابل اعتماد هستید.

بگو گوشیتو چه جوری نگه میداری تا چیزایی ازت بگم که خودتم خبر نداشتی

شماره ۲: حمل کیف در دست

این نوع حمل کیف شباهت زیادی به در دست گرفتن کیف سامسونت دارد ولی یکی از گزینه های، خوب حمل کیف در صورت کوچک بودن کیف است. در دست گرفتن کیف نشانه این است که شما، کسی هستید می خواهید همه چیز را در کنترل خود داشته باشید و زندگی حرفه ای خود را روی ، نظم نگه دارید.

همیشه می خواهید در مورد همه چیز و هر کسی اطلاعات به روز داشته باشید تا اگر موقعیتی ایجاب، کرد بتوانید حقیقت واقعی آنها را به خودشان بگویید. می توان گفت شخص قابل اتکایی هستید که، دیگران در زمان کمک می توانند روی کمک شما حساب باز کنند. مردم به جذب تان می شوند، چرا که فردی مدرن، با اعتماد به نفس، مستقل، هدف محور و کارآمد هستید.

شماره ۳: حمل کیف روی شانه

در شخصیت شناسی از روی انداختن کیف ، اگر کیف خود را روی شانه حمل می کنید پس خواننده، خوب و فردی با تدبیر هستید. همچنین این مدل، حمل کیف یعنی شخصی راحت و آزاد اندیش، با، اعتماد به نفس و از خود مطمئن هستید. همچنین به گزارش پرشین وی فردی هستید که کارآمدی، را بر چیزهای نمایشی و ظاهری ترجیح می دهید.

شماره ۴: حمل کیف به سبک پستچی

حمل کیف به شکل مورب روی شانه و به نحوی که کیف در جلو قرار می گیرد یکی از بهترین روش ها، برای محافظت از وسایل ارزشمند داخل کیف و همچنین لذت بردن از آزادی عمل دست هاست. این مدل حمل کیف یکی از آسان ترین و مطمئن ترین روشهاست و بیشتر مناسب کسانی است که زیاد، سفر می روند. همچنین نشانه شخصی مستقل است. شما مثل فردی که دارایی اش را به رخ می کشد، به نظر می رسید ولی بسیار سخاوتمند و دست و دلباز هستید. علاوه بر این حمل کیف به شکل مورب ، نشانه فردی با شخصیت آرام و خونسرد است که کنترل افکار خود را در دست دارد.

شماره ۵: حمل کیف روی شکم

در شخصیت شناسی از روی انداختن کیف ، کسانی که کیف خود را روی شکم حمل می کنند بسیار، سریع راه می روند و معمولا رفتارهایشان عجیب، و غریب و خارج از عرف معمول به نظر می رسد. آیا شما در این دسته افراد قرار دارید؟ پس سریع الفکر، با تخیلات روشن و شفاف هستید و همین امر، شما را تبدیل به فردی بسیار جالب برای مصاحبت و همنشینی می کند. ولی اگر کیف را محکم می چسبید، و به بدن فشار می دهید، نشانه احساس نگرانی و عدم امنیت است.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان