روانشناسی | شخصیت شناسی

روانشناسی | چه مدلی دست به سینه وایستادن شما شخصیت منفی شما رو به بقیه لو میده

یکی از تصاویر را انتخاب کنید و شخصیت خودتان را بهتر بشناسید.

روانشناسی | چه مدلی دست به سینه وایستادن شما شخصیت منفی شما رو به بقیه لو میده
کدخبر : 9281
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

تصویر شماره 1

اگر گزینه 1 را انتخاب کردید و بهتر بگوییم، تصویر اول زبان بدن شماست، پس فردی هستید که در هنگام تصمیم گیری عقلانیت او مشخص می شود. در عشق بهتر است کمی آسان بگیرید و از سخت گیری زیاد دوری کنید، زیرا می توانید به راحتی دیگران را تفسیر کنید بدون اینکه نیازی به بیان صریح چیزهایی به شما داشته باشند، و با تفسیر نادرست با ترس از صدمه زدن به دیگران در بلاتکلیفی می مانید.

در عشق، شما بسیار فهمیده و بخشنده هستید. شما مسئولیت پذیری عاطفی زیادی دارید و همیشه به دنبال نشان دادن وفاداری هستید، حتی زمانی که شرایط متشنج است. در عشق و ابراز علاقه، به سادگی و خیلی راحت از ادامه مسیر و رسیدن به هدف خود دست برنمیدارید و هر بار راهی پیدا می کنید که به فرد مورد علاقه تان نشان دهید که او را دوست دارید.

تصویر شماره 2

آیا گزینه 2 را انتخاب کردید؟ خوب، این بدان معنی است که شما فردی هستید که به دلیل برخی جزئیات خاص رفتاری، متمایز از دیگران هستید. از طرفی شما بسیار احساساتی هستید و در شرایطی که باید از احساسات خود استفاده کنید، به دلیل هوش و مهربانی بالای خود در این زمینه به خوبی عمل میکنید و نیاز نیست نگران مسائل احساسی باشید. به خاطر داشته باشید که در صورت بروز مشکل باید بسیار مراقب باشید تا تصمیم شما بر اساس عقل باشد نه احساس، پس هرگز حس ششم خود را از دست ندهید و مدام برای تقویت آن تلاش کنید.

تصویر شماره 3

در نهایت، اگر گزینه سه را انتخاب کردید، می توان گفت شما فردی باشید که امنیت و اطمینان زیادی از خود نشان می دهد و همین باور، موجب اعتماد بنفس مناسب در شما می شود. خانواده شما مهمترین چیزی است که دارید و می توانید همه چیز را برای آنها بدهید به دلیل همین ویژگی است که در عشق جزو بهترین ها محسوب می شوید. مهم نیست که چه اتفاقی در دنیای بیرون برایتان بیفتد، درهر صورت تلاش می کنید که درون خود را به فوق‌العاده ترین شکل ممکن هدایت و رشد دهید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان