روانشناسی | تست روانشناسی

روانشناسی | این تست رو جواب بدید تتا بگم چقد آدرم رمانتیکی هستید و چطوری عاشق میشید

با انجام این تست ببینید چقدر آدم رمانتیکی هستید.

روانشناسی | این تست رو جواب بدید تتا بگم چقد آدرم رمانتیکی هستید و چطوری عاشق میشید
کدخبر : 9277
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

شماره 1

در زمینه ابراز عشق چندان ماهر نیستید. نهایت کاری که می‌توانید بکنید فرستادن یک نامه به همراه کادویی کوچک برای محبوبتان است. دوست دارید اطرافیان بدانند که شما نگران آنهایید ولی برای این منظور قدمی برنمی‌دارید.

شماره 2

شما جز آن دسته آدم‌هایی هستید که دوست دارید کسی دنبالتان تا فرودگاه بیاید و به شما بگوید که تنهایش نگذارید و با او ازدواج کنید. از سوی دیگر ممکن است شب عروسی همسرتان را قال بگذارید و بگویید نمی‌توانید مسئولیت‌پذیر باشید!

شماره 3

شما به دنبال آزادی هستید. دوست دارید به شما فضا داده شود تا راهی را که دوست دارید انتخاب کنید. فردی مستقل هستید و از رقابت بیزارید. دوست ندارید تحت فشار باشید و ترجیح می‌دهید از وقتی که دارید لذت ببرید و عجله‌ای در کارها نداشته باشید.

شماره 4

شما فقط در حریم خصوصی خود رفتاری عاشقانه دارید. از نظر شما عشق چیزی سرگرم‌کننده، هیجان‌انگیز و البته خصوصی است! شما فردی عاشق هستید به شرطی که زمان و مکان آن مهیا باشد.

شماره 5

شما اصلا فرد رمانتیکی نیستید. از نظر شما قرارهای عاشقانه وقت تلف کردن است. ترجیح می‌دهید بجای حرف زدن با عملتان به کسی اثبات کنید که می‌توانید همسر مناسبی برای او باشید.

شماره 6

اگر فرد مناسبی را برای زندگی بیابید می‌توانید فرد رمانتیکی باشید اما برای افرادی که ارتباط با آنها تنها جنبه خوشگذرانی دارد فرد رمانتیک و عاشقی نیستید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان