وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری بدون ضامن برای این افراد | وام فوری با شرایط فوق العاده برای این دسته افراد + جزئیات و لینک

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به ثبت نام 2300 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای دریافت وام خرید کالای ایرانی از تمدید مهلت ثبت‌نام تا 10 بهمن‌ماه 1401 خبر داد.

وام فوری بدون ضامن برای این افراد | وام فوری با شرایط فوق العاده برای این دسته افراد + جزئیات و لینک
کدخبر : 9104
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

قیمت صدور کارت سوخت اعلام شد.

درحالی که تاکنون هزینه صدور کارت سوخت که در زمان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی، از متقاضیان دریافت می شد، ۱۰ هزار تومان بود، این هزینه اخیرا به ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با وجود آنکه تاکنون بیش از دوبرابر تعداد خودروها و موتورسیکلت‌های کشور کارت سوخت صادر شده، باز هم روزانه درخواست‌های جدید صدور کارت سوخت المثنی در مراکز پلیس 10+ ثبت می‌شود.

افرادی که به هر علت کارت سوخت وسیله نقلیه خود را دراختیار ندارند و یا مفقود شده، می‌توانند تقاضای خود را مبنی بر صدور کارت سوخت المثنی ثبت کنند.

درحالی که تاکنون هزینه صدور کارت سوخت که در زمان ثبت درخواست کارت سوخت المثنی، از متقاضیان دریافت می شد، 10 هزار تومان بود، این هزینه اخیرا به 100 هزار تومان افزایش یافته است.

در وبسایت‌رسمی درگاه خدمات الکترونیک انتظامی در این خصوص آمده : “تعرفه این خدمت (صدور المثنی کارت سوخت) مبلغ 1,000,000 ریال (صدهزارتومان) می‌باشد که از طریق دستگاه‌های کارت خوان موجود در دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی دریافت می‌شود.”

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای ضمن اشاره به ثبت نام 2300 نفر از خبرنگاران و اصحاب رسانه برای دریافت وام خرید کالای ایرانی از تمدید مهلت ثبت‌نام تا 10 بهمن‌ماه 1401 خبر داد.

اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در این اطلاعیه ضمن اشاره به اینکه تا کنون 2300 نفر از خبرنگاران با مراجعه به حساب کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌های کشور نسبت به ثبت درخواست خود برای بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام کرده‌اند، افزوده است: بنا به درخواست شماری از مدیران مسئول و خبرنگاران، مهلت ثبت نام برای دریافت وام خرید کالای ایرانی تا 10 بهمن‌ماه 1401تمدید شد.

بر این اساس، خبرنگارانی که در سامانه جامع رسانه‌­های کشور دارای پرونده خبرنگاری تایید و بروزرسانی شده در 6 ماه اخیر  هستند، تا  10 بهمن‌ماه  فرصت دارند به سامانه مذکور، مراجعه و درخواست خود را ثبت کنند.

شایان ذکر است: وام خرید کالای ایرانی طبق تفاهم‌نامه معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با معاونت تجارت و خدمات وزارت صمت به اصحاب رسانه؛ خبرنگاران، صاحبان امتیاز و مدیران مسئول قابل پرداخت است.

این تسهیلات در مبالغ 30 و 50 میلیون تومانی و برای خرید کالای صرفاً ایرانی با 5 درصد تخفیف به اصحاب رسانه قابل پرداخت است.

بنابر این گزارش، نرخ سود وام با بازپرداخت سه ساله 18 درصد محاسبه خواهد شد.

همچنین تضامین لازم برای وام 30 میلیون تومانی سفته دیجیتال و برای وام 50 میلیونی سفته دیجیتال به‌همراه یک ضامن کارمند (قراردادی، پیمانی و یا رسمی) و یا نامه کسر از حقوق وام‌گیرنده خواهد بود.

فرآیند ثبت نام و تخصیص وام کالا به اصحاب رسانه پس از ارسال فهرست اسامی متقاضیان واجد شرایط به وزارت صمت، طی اطلاعیه بعدی اعلام می­‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان