وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 200 میلیونی بدون ضامن با اقساط بلند مدت | وام فوری با سود 2 درصد + لینک و جزئیات

در طرح پارسا بانک گردشگری می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۴-۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۲و ۴ درصد دریافت کنید.

وام فوری 200 میلیونی بدون ضامن با اقساط بلند مدت | وام فوری با سود 2 درصد + لینک و جزئیات
کدخبر : 9038
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است.در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

در طرح  پارسا بانک گردشگری می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۴-۱۲ ماه تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات با کارمزد ۲و ۴ درصد دریافت کنید.

در این طرح می‌توانید با ایجاد میانگین حساب ۴ تا ۱۲ ماه تا ۳۰۰ درصد سپرده خود تسهیلات قرض‌الحسنه ۲ و ۴ درصدی تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان دریافت کنید. برای این وام نیاز به ضامن رسمی است و نباید به بانک بدهکار یا در لیست سیاه بانک مرکزی باشید. همچنین حداکثر دوره بازپرداخت این تسهیلات ۳۶ ماه است.

شرکت

بانک گردشگری

نام وام

پارسا

سود

2 %

این وام قرض‌‌الحسنه است و فقط کارمزد ۲ و ۴ درصد دارد.

سقف وام

200 میلیون تومان

نوع ضمانت

ضامن رسمی

برای این تسهیلات نیاز به ایجاد میانگین ۴-۱۲ ماه است

حساب سپرده لازم

قرض الحسنه

مدت زمان خواب سپرده

4 ماه

حداقل مدت زمان خواب سپرده ۴ و حداکثر ۱۲ ماه است

مسدودی سپرده

نسبت مبلغ وام به میزان سپرده

300

حداکثر زمان بازپرداخت

36 ماه

قسط وام

5,555,550 تومان

مجموع رقم وام و سود

200,099,800 تومان

سپرده جداگانه

-

هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

شرایط و مقررات

وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از پرداخت ۵ هزار وام کم‌بهره به کارکنان شهرداری تهران در گام نخست اجرای بسته خرسند ساز خبر داد.

محمد بنی‌حسن؛ مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر لزوم ارتقاء سطح رفاه و معیشت کارکنان، شهرداری تهران را یکی از مهمترین و بزرگترین سازمان‌ها در ارائه خدمات به مردم عنوان و اظهار کرد: بی شک خدمت‌رسانی صحیح و اثربخشی حداکثری در پاسخگویی به مطالبات شهروندان جز با توجه حداکثری به کارکنان و فراهم‌سازی رضایتمندی آنان از طریق ایجاد فضای سالم و مملو از عدالت در بهره‌مندی از منابع و فرصت‌ها ممکن نخواهد بود و از این حیث توجه به رفاه نیروی انسانی به عنوان ارزشمندترین منابع سازمانی از مهمترین ضرورت‌هاست.

وی با تاکید بر اینکه برقراری حداقل‌های معیشتی ویژه کارکنان خدوم و زحمتکش نه‌تنها در شهرداری بلکه در هر سازمان و دستگاهی ضمن ارتقاء روحیه نشاط و افزایش میل به خدمتگزاری، کاهش فساد اداری را به دنبال خواهد داشت، افزود: اگرچه از نقطه مطلوب فاصله داریم اما بسته خرسندساز نشانه عزم جدی مدیریت شهری در راستای خدمت‌رسانی به کارکنان و رفع نیاز آنهاست که ان‌شاءالله با درنظر گرفتن اعتبار مناسب در بودجه سال آینده آن را کیفی‌تر و اثر بخش‌تر خواهیم ساخت.

مدیر کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران هدف از تخصیص تسهیلات حمایتی به کارکنان شهرداری تهران در قالب بسته خرسندساز را ارتقاء سطح رفاه و معیشت آنان ذکر کرد و افزود: پس از رونمایی این بسته در آبان ماه سال جاری اولویت‌های دریافت وام کم بهره، تشرف به مشهد مقدس و بهره‌مندی از خدمات تفریحی و گردشگری برج میلاد مشخص شدند که این سه محور تاکنون با رضایت حداکثری جامعه هدف توام بوده است.

وی اعلام 24 هزار اولویت دریافت وام پس از برگزاری مراسم قرعه‌کشی محور اعتبار در منطقه 2 را یادآور شد و تصریح کرد: اعطای 5000 وام کم بهره به اولویت‌های اول تا دهم هم‌اکنون در حال انجام است و بخش قابل توجهی از آن واریز شده است.

به گفته مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران 48 اولویت برای پرداخت وام مشخص شده و ان‌شاءالله تا پایان سال 20 اولویت اول وام خود را دریافت خواهند کرد.

بنی‌حسن افزود: بر‌اساس توافق صورت گرفته با بانک شهر این تسهیلات بر اساس اولویت‌های اعلامی در قالب مرابحه با کارمزد 8 درصد، بدون ضامن و مراجعه حضوری به شعب و پس از ارائه مدارک متقاضیان به امور رفاهی مناطق و واحدهای تابعه پرداخت می‌شود.

وی نحوه بازپرداخت تسهیلات را به صورت برداشت بانک عامل از حساب مرتبط با حقوق کارکنان عنوان و بیان کرد: در صورت عدم پرداخت به هنگام اقساط، سود تسهیلات به 18 درصد افزایش خواهد یافت.

مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران از اعلام اولویت‌های 11 تا بیستم به زودی خبر داد و تصریح کرد: رفع مشکلات معیشتی کارکنان همواره به عنوان مهمترین دغدغه و اولویت در این اداره کل مطرح بوده و امیدوارم بتوانیم خدمات بیشتری را به کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری تهران ارائه دهیم.

بنی‌حسن در پایان توجه ویژه به بانوان و حمایت از نظام خانواده در بسته خرسندساز را یادآور شد و گفت: اعطای تسهیلات تشویقی فرزندآوری و ازدواج در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و سیاست افزایش جمعیت دولت و مجلس شورای اسلامی از اقدامات مهمی است که ان‌شاءالله با تسری و الگو برداری در سایر سازمان‌ها، افزایش جمعیت را به دنبال خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان