وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 150 میلیونی با شرایط ویژه برای این افراد | از وام 150 میلیونی با سود صفر جانمانید

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی اعلام شد. این وام تنها به برخی از افراد پرداخت می‌شود. جزئیات نحوه دریافت وام ۱۵۰ میلیونی اعلام شد.

وام فوری 150 میلیونی با شرایط ویژه برای این افراد | از وام 150 میلیونی با سود صفر جانمانید
کدخبر : 8197
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

شرایط دریافت وام ۱۵۰ میلیونی اعلام شد. این وام تنها به برخی از افراد پرداخت می‌شود. جزئیات نحوه دریافت وام ۱۵۰ میلیونی اعلام شد.

سازمان بسیج سازندگی با هدف حمایت از اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی کرده است.

برپایه این گزارش، این تسهیلات با نرخ ۴ درصد سود قرض الحسنه ارائه شده و زمان بازپرداخت آن نیز ۷ ساله تعیین شده است.​

متقاضیان می توانند برای ثبت نام دریافت تسهیلات اشتغال و اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی نواحی مقاومت یا به سامانه https://ebsvam.ir/?AspxAutoDetectCookieSupport=۱ مراجعه کنند.

مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در دیدار با اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱۸ هزار فرصت شغلی در کشور توسط کمیته امداد ایجاد شده است.همچنین از ۲۸ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته برای توانمندسازی مددجویان، تاکنون ۱۴ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان معادل ۵۲ درصد، جذب شده است.

فیروزآبادی به تسهیل‌گری بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال اشاره کرد و ادامه داد: طبق ابلاغ بانک مرکزی اگر اعتبارسنجی متقاضی مناسب باشد با یک سفته تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان، تسهیلات پرداخت می‌شود و در غیر این صورت نیز یک ضامن کافی است.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد تاکید کرد: بر اساس تصمیم شورای پول و اعتبار، میزان سقف تسهیلات مددجویان از ۱۰۰ میلیون تومان به ۱۵۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده که گشایش خوبی است.

نحوه دریافت وام ۱۵۰ میلیونی

وی توجه به مشاغل خرد را رویکرد کمیته امداد در اشتغال‌زایی نام برد و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم سرمایه لازم را در اختیار نیروی آماده به کار قرار دهیم و در نهایت با وصل کردن مشاغل خرد به اقتصاد بزرگ‌تر، آن را به پایداری برسانیم.

فیروزآبادی، نوغان‌داری و فرش‌بافی را الگوی موفق کمیته امداد در زنجیره اشتغال دانست و اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم با ایجاد زنجیره تولید، ایجاد نهادهای پشتیبان و در نهایت توجه به فروش محصولات در فضای مجازی و نمایشگاه‌ها، زمینه رونق مشاغل خرد را فراهم کنیم.

وی با اشاره به تحقق ۵۰ درصدی برنامه اشتغال کمیته امداد در استان کردستان به میزان ۷۵۰۰ شغل، این استان را جزو پنج استان برتر در زمینه اشتغال‌زایی در سطح کشور نام برد.

اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان نیز در این دیدار گفت: کمیته امداد مسیر ارتقاء و بالندگی را طی کرده و در کنار حمایت از خانواده‌های تحت حمایت، در حوزه کمک به اشتغال و توانمندسازی مددجویان فعال است.

وی عنوان کرد: طی یکسال گذشته بیشترین تمرکز را برای بحث اشتغال و جذب سرمایه در استان گذاشته‌ایم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، زارعی کوشا اضافه کرد: در کمیته امداد کارهای خوبی در زمینه اشتغال انجام شده و آمادگی داریم هر نوع برنامه و طرحی را به عنوان پایلوت در استان اجرا کنیم.

سازمان بسیج سازندگی با هدف حمایت از اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی کرده است.

 سازمان بسیج سازندگی با هدف حمایت از اشتغال مشاغل خرد و خانگی و صنایع تبدیلی اقدام به ارائه تسهیلات ۱۵۰ میلیون تومانی کرده است.

برپایه این گزارش، این تسهیلات با نرخ ۴ درصد سود قرض الحسنه ارائه شده و زمان بازپرداخت آن نیز ۷ ساله تعیین شده است.

متقاضیان می توانند برای ثبت نام دریافت تسهیلات اشتغال و اقتصاد مقاومتی به بسیج سازندگی نواحی مقاومت  یا به سامانه https://ebsvam.ir/?AspxAutoDetectCookieSupport=۱ مراجعه کنند.

منبع: فارس

رئیس بنیاد مسکن اردستان گفت: ساخت مسکن روستایی با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان به متقاضیان شهرستان اردستان پرداخت می‌شود.

ایمان فتوحی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بنیاد مسکن اردستان اکنون به‌صورت مشارکتی در حال ساخت ۱۳۲ واحد پروژه اقدام ملی است که ۲۴ واحد آن در مرحله تأسیسات است و حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و ۱۰۸ واحد دیگر در مرحله اجرای اسکلت است.

وی افزود: پروژه‌های اقدام ملی مسکن در شهرهای مهاباد و زواره در حال انتظار مصوبه شورای مسکن استان در خصوص تعیین تکلیف زمین برای ساخت خانه‌های ویلایی است.

رئیس بنیاد مسکن اردستان در خصوص تعطیلی عملیات ساخت مسکن کریمان اردستان، گفت: عملیات عمرانی پروژه مسکن کریمان اردستان به دلیل استفاده پیمانکار پروژه از نیروهای اتباع افغانی و مصوبه شورای تأمین شهرستان تعطیل است، ولی پیمانکار موظف است ضمن جبران نیروهای جایگزین عملیات عمرانی را مجدد شروع کند.

فتوحی در خصوص اجرای پروژه‌های مسکن در روستاهای شهرستان، گفت: اکنون پروژه ۷۰ واحد مسکونی در روستای ظفرقند و مجموعه ۷۰ واحدی در روستای امیران در مرحله اجرای اسکلت قرار دارد.

وی در خصوص پرداخت وام ۲۰۰ میلیون تومانی مسکن در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر، گفت: مصوبه شورای عالی انجام شده، ولی هنوز ابلاغی برای شهرستان در خصوص پرداخت اینگونه وام‌ها ارسال نشده است.

رئیس بنیاد مسکن اردستان با بیان اینکه از یک ماه گذشته وام ساخت مسکن در روستاها را شروع کردیم و تاکنون ۴۰ نفر به بانک‌ها معرفی شدند، گفت: تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی ساخت مسکن روستایی با سود چهار درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله پرداخت می‌شود.

۵۰۰ میلیارد ریال وام اشتغال‌زایی توسط کمیته امداد کاشان پرداخت شد

رئیس کمیته امداد کاشان با بیان اینکه ۵۰۰ میلیارد ریال وام اشتغالزایی توسط کمیته امداد کاشان پرداخت شد، گفت: ۸۰۰ فرصت شغلی با تسهیلات پرداخت شده ایجاد شد.

محسن حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن تاکید بر توانمندسازی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کاشان، اظهار داشت: یکی از راهکارهای توانمندسازی مددجویان اعطای تسهیلات به منظور راه‌اندازی کسب و کار و ایجاد درآمد پایدار است.

وی در بیان جزئیات تخصیص این تسهیلات افزود: به منظور ایجاد رونق در کسب و کارها واجدان شرایط پس از ثبت درخواست و پس از تایید تسهیلات ویژه راه‌اندازی کسب و کار دریافت می‌کنند که شهرستان کاشان نیز در زمره این طرح قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کاشان با بیان اینکه سهمیه این اداره 500 میلیارد ریال بوده است، ابراز داشت: متقاضیان پس از درخواست مورد بررسی قرار گرفتند و واجدان شرایط تایید شدند و فرآیند دریافت تسهیلات آنان انجام شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 420 میلیارد ریال از این تسهیلات به واجدان شرایط پرداخت شد، گفت: 80 میلیارد ریال باقیمانده نیز به بانک‌های عامل معرفی شدند و مراحل دریافت تسهیلات خود را طی می‌کنند و در حال حاضر تاکنون 450 مورد تسهیلات پرداخت شده است.

حمیدی با بیان اینکه در مجموع تعداد تسهیلات پرداخت شده به حدود 530 مورد می‌رسد، تصریح کرد: هر نوع کسب و کار که دارای مستندات شغلی نظیر جواز کسب اعم از خدماتی، کشاورزی، صنفی و یا صنعتی باشد، این تسهیلات به آنان تعلق می‌گرفت و امسال 50 درصد از تسهیلات را نیز می‌توان به افراد فاقد پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اعطا کرد.

وی با بیان اینکه سرپرست بودن خانوار و قرار داشتن در دهک‌های یک تا پنج را از دیگر شروط دریافت این تسهیلات عنوان و تاکید کرد: متقاضی دریافت تسهیلات نباید بیمه کارفرمایی و یا بازنشسته باشد و برخی شروط دیگر نیز متقاضیان باید داشته باشند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان کاشان با بیان اینکه تاکنون با دریافت این تسهیلات 700 فرصت شغل ایجاد شده است، افزود: با پرداخت مابقی تسهیلات این میزان فرصت شغلی به 800 مورد می‌رسد.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان