روانشناسی | تست روانشناسی

روانشناسی | کدام گل نظر شما را جلب کرد | با انتخاب یک گل شخصیت عاطفی خود را بهتر بشناسید

فقط کافی است گل مورد علاقه خود را انتخاب کنید تا راز‌هایی درباره عشق شما و نوع ابراز احساساتتان را متوجه شوید.

روانشناسی | کدام گل  نظر شما را جلب کرد | با انتخاب یک گل شخصیت عاطفی خود را بهتر بشناسید
کدخبر : 9003
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

اگر گل A را انتخاب کنید

شما کسی نیستید که تشنه عشق باشید، اما وقتی کسی را دارید که شما را می فهمد با او احساس رضایت بیشتری می کنید. با شریک زندگی خود احساس کامل‌تری می‌کنید و چیزهای کوچک شیرینی را که در رابطه به وجود می‌آیند، دوست دارید. شما ثبات را دوست دارید و ۱۰۰٪ اهمیت به رابطه می دهید. همچنین، تنها بودن چیزی است که از آن متنفر هستید. شما فردی برون‌گرا، اجتماعی و دوستانه هستید که اگر شرایط مناسب باشد، قرار ملاقات می‌گذارید.

با این حال، مواردی که ذکر شد به این معنی نیست که شما از مجردی ناراضی هستید. همه این موارد به این معنی که شما به دنبال یافتن شادی خود هستید. لذا برای شاد بودن، نیاز به داشتن کسی در زندگی خود ندارید. شما به خودتان احترام می گذارید و تنها زمانی قرار ملاقات می گذارید که فکر کنید فرد خاصی را پیدا کرده اید.

اگر گل B را در تست شخصیت شناسی چهار گل زیبا انتخاب کنید

شما دوست ندارید، عشق اولویت اول شما باشد. فکر عشق به ندرت به ذهن شما خطور می کند. همانطور که فکر می کنید زندگی بسیار کوتاه است و معتقدید که اتلاف وقت برای یافتن عشق ارزشش را ندارد. اما این بدان معنا نیست که شما در زندگی خود عشق نمی خواهید. شما فقط نمی خواهید قرار ملاقات بگذارید زیرا هر کسی می تواند با فرد قرار ملاقات بگذارد، اما درنهایت، آن فرد، مناسب نباشد. شما در حال تلاش، برای پیدا کردن یک شخص واقعی هستید، چیزی که ارزش وقت گذاشتن را داته باشد.

از همراهی خود لذت می برید و برای احساس خوشبختی نیازی به دیگران ندارید. شما فقط زمانی وارد یک رابطه خواهید شد که فکر کنید واقعی است و عمیقاً طرف مقابل را دوست دارید.

اگر گل C را انتخاب کنید

شما فردی مستقل هستید که برای پیشرفت در زندگی نیازی به حمایت از دیگران ندارید. به همین دلیل، خیلی وقت ها قرار نمی گذارید و ممکن است یکی از دوستان مجرد خوشحال در گروه خود باشید. افرادی که گل C را انتخاب کرده‌اند از آزادی خود قدردانی می‌کنند، که باعث می‌شود در تصمیم‌گیری مهارت داشته باشند. زندگی مستقل به شما کمک کرده تا یاد بگیرید که به تنهایی تصمیم بگیرید.

شما فردی هستید که همیشه به دنبال “زمان من” خود هستید. مفهوم دوستیابی برای شما خیلی سخت است که با آن کنار بیایید. اما اگر سعی کنید زیاد فکر نکنید، متوجه خواهید شد که عشق نیز می تواند جالب باشد. انتخاب شریک زندگی برای شما سخت است، چرا که لازم دارید کسی به “زمان من” شما احترام بگذارد.

اگر گل D را در تست شخصیت شناسی چهار گل زیبا انتخاب کنید

اگر D را انتخاب کرده اید، یک رمانتیک ناامید هستید. شما باید وارد یک رابطه شوید، زیرا زمانی که می دانید یک نفر همیشه همراه شماست، می توانید بهتر کار کنید. به دلیل طبیعت خود، اغلب احساس تنهایی می کنید. تصویر شاد شما همیشه شامل خانواده، دوستان یا عشقتان می شود.

همانطور که وقتی افرادی در زندگی شما هستند احساس خوبی دارید. شما از آن دسته افرادی هستید که جهانشان حول محور ایده عشق می چرخد. اگر برای مدت طولانی مجرد بمانید به راحتی احساس می کنید کنار گذاشته می شوید و احساس افسردگی می کنید. به زبان ساده، زمانی که با هم قرار می گذارید بیشتر خوشحال هستید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان