تعبیر خواب | تعبیر خواب از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب رودخانه در خواب چیست؟ | تعبیر خواب رودخانه از نظر معبران شرقی و غربی

تعبیر خواب های خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

تعبیر خواب رودخانه در خواب چیست؟ | تعبیر خواب رودخانه از نظر معبران شرقی و غربی
کدخبر : 8334
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

همه ما خواب ها و رویایی می بینیم که قطعا تعبیر خواب دارند و در آینده دور یا نزدیک اتفاق می افتند.در این بخش از سایت گشتنی نیوز تعبیر خواب را از نظر معبران شرقی و غربی در اختیار شما گذاشته ایم. تعبیر خواب را از گذشته ها گفته اند به فال نیک بگیرید تا اتفاقات خوبی برایتان بی افتد. بعضی از تعبیر خواب ها ممکن است برای گذشته باشند. خواب ها تعابیر مختلفی دارند و معبران خواب نظرات متفاوتی باهم دارند. تعبیر خواب از نظر امامان و پیامبران را در سایت ما بخوانید.

۱.  شکل و وضعیت ساحل رودخانه

به این دلیل که رودخانه نشان‌دهنده‌ جریان زندگی و انرژی شما است، توجه به سرزمینی که رودخانه آن را تغذیه می‌کند می‌تواند به شما در مورد وضعیت زندگی فعلی‌تان اطلاعاتی بدهد.  به عنوان مثال، یک رودخانه که از میان زمینی پر از برف و یخ جریان دارد، می‌تواند نشان‌دهنده‌ی این باشد که احساس سرما دارید.  و رودخانه‌ای که از میان یک مزرعه عبور می‌کند، می‌تواند نمادی از زندگی و تغذیه باشد.

۲.  رودخانه‌ خشک یا رودخانه‌ای که ساحلش خشک است

خواب رودخانه خشک یا رودخانه‌ای که ساحل آن خشک است، می‌تواند نشان دهد که شما خلاقیت خود را برای فکر کردن و خلق کردن از دست داده‌اید.  آب رودخانه نماد نیروی زندگی در این وضعیت است.  بنابراین رودخانه خالی نشان می‌دهد که شما دیگر شادی و لذت را در زندگی‌تان احساس نمی‌کنید.  در چنین شرایطی امتحان کردن ایده‌های جدید یا فعالیت‌های تازه را در نظر بگیرید تا به این ترتیب رنگ و لعابی به زندگی‌تان ببخشید.

۳.  رودخانه آرام

دیدن خواب یک رودخانه آرام عادی بدون هیچ حادثه‌ی قابل‌توجه یا هدفی نشان می‌دهد که شما در حال حرکت همراه با جریان زندگی هستید.

۴.  رودخانه کثیف

دیدن خواب رودخانه‌ای که با مواد شیمیایی یا آشغال آلوده شده‌ است، نشان می‌دهد که شما احساس خستگی و افسردگی دارید.  این حالت ممکن است نشانه‌ای از وجود برخی بیماری‌های جسمی‌باشد.  شاید حتی رژیم غذایی مناسبی نداشته‌اید.

۵.  رودخانه یخ زده

تعبیر خواب رودخانه‌  که یخ زده در خواب، نشان‌دهنده‌ی از بین رفتن علاقه‌ی شما در به دست آوردن فرصت‌ و شانس در زندگی است.  یخ زدن رودخانه در واقع نشان می‌دهد که شما خودتان را از اجتماع جدا کرده‌اید تا به صورت مجزا عمل کنید و از جریان یافتن بازبمانید.

۶.  رودخانه گل‌‌آلود

اگر در خواب‌تان رودخانه گل‌آلود است، معلوم می‌شود که در حالت آشفتگی به سر می‌برید.  گل‌آلود بودن رودخانه، افکار درونی شما را نشان می‌دهد.  رودخانه گل‌آلود همچنین، گاهی اوقات می‌تواند افکار غیر اخلاقی را نشان دهد.

۷.  به هم رسیدن چند رودخانه یا شاخه‌دار شدن رودخانه

دیدن خواب اتصالات رودخانه مراحل جدیدی را در زندگی شما نشان می‌دهد.  شاید برای تشکیل یک خانواده‌ی جدید تصمیم گرفته‌اید، یا شاید قرار است پدر و مادرتان را ترک کنید تا زندگی مستقلی را برای خودتان شروع کنید.

۸.  خواب رودخانه‌ای که جریان آن سریع می‌شود

دیدن خواب یک رودخانه خروشان، متلاطم یا رودخانه‌ای که طغیان کرده، نشان می‌دهد که زندگی شما از کنترل‌تان خارج شده‌است.  شما به لحاظ احساسی آرامش ندارید.

خواب شنا کردن در رودخانه‌ای که جریان سریع دارد، نشان می‌دهد که شما برای مقابله با چالش‌های زندگی و پیچ و تاب‌های آن آمادگی دارید.

رودخانه‌ای که طغیان کرده و آب آن وارد ساحل شده‌است می‌تواند نشان دهد مشکلی که برای‌تان پیش آمده روی اطرافیان‌تان هم تاثیر گذاشته‌است.  اگر چه سرریز شدن آب رودخانه به طور معمول مسائل و چالش‌های موقت را که در نهایت به ثبات خواهند رسید، نشان می‌دهند.

اگر سیلاب به ساحل رودخانه برسد و ساکن نشود، گِل رودخانه طغیان‌گر نشان می‌دهد که شما در حال گذر به مراحل جدید زندگی‌تان مشکل دارید.  هنوز هم احساساتی از مرحله‌ی گذشته‌ی زندگی‌تان با شما همراه است.  شما دوست دارید از شر این احساسات منفی رهایی بیابید، اما از بین بردن آن‌ها آسان نیست.  چنین خوابی را ممکن است در شرایطی ببینید که هنوز هم نسبت به دوست پسر / دوست دختر سابق خود پس از یک قطع رابطه‌ی طوفانی علاقه دارید.

۹.  شنا کردن در رودخانه

خواب شنا کردن در در یک رودخانه به سمت بالا یا در رودخانه‌ای که طغیان کرده‌است نشان می‌دهد که شما در حال مبارزه با چالش‌های زندگی هستید و از عهده‌ی آن‌ها برخواهید آمد.  شنا کردن در رودخانه به سمت پایین نشان می‌دهد که شما به راحتی در زمینه‌ی اهداف‌تان موفق خواهید شد.

۱۰.  حمام کردن در رودخانه

این‌که در خواب ببینید در حال حمام کردن در یک رودخانه هستید، نشان‌دهنده‌ی پاکیزگی و خلوص است.  هرچند اگر رودخانه آلوده باشد، نشان می‌دهد که شما در محیطی هستید که دارای اثرات منفی است و ممکن است دچار مشکل شوید.

۱۱. خواب  قایق در رودخانه

حرکت در رودخانه به صورتی که سوار بر یک قایق یا کلک هستید نشان می‌دهد که شما فقط با جریان‌های زندگی پیش می‌روید.  شما زندگی را راحت می‌گیرید و سعی می‌کنید تا جایی که امکان دارد لذت ببرید.  با این حال، در بعضی موارد ممکن است این خواب به این معنا باشد که شما باید نقش تعیین‌کننده‌تری در تعیین مسیر زندگی خود داشته باشید.

۱۲. خواب  عبور از یک رودخانه

اگر در خواب ببینید که از روی رودخانه‌ و سنگ‌های آن عبور می‌کنید، نشان می‌دهد که یک مانع یا مسئله‌ای وجود دارد که باید با آن برخورد کنید تا به هدف‌تان نزدیک شوید.  اگر یک پل در بالای رودخانه در خواب‌تان وجود داشته باشد، نشان می‌دهد که کسی قبل از شما با این مشکل مواجه شده‌است، ببیند آیا می‌توانید از افرادی که تجربه‌های مشابهی دارند، کمک یا راهنمایی بگیرید.

۱۳. دیدن خواب غرق شدن در رودخانه

تعبیر خواب رودخانه؛ خواب غرق شدن در رودخانه نشان می‌دهد که شما نمی‌توانید با مسئولیت‌های در حال انجام یا نیازهای زندگی روزانه‌تان مقابله کنید.  بهتر است کمی‌از سرعت انجام امور کم کرده و مشکلات موجود را شناسایی کنید و بعد به مرحله‌ی بعد و انجام فعالیت جدید بپردازید.

۱۴.  نوشیدن آب از یک رودخانه

خواب نوشیدن آب از یک رودخانه، خواه خودتان باشید و خواه موجود زنده‌ی دیگری مثل سگ، نشان می‌دهد که مشکلات‌تان پایان گرفته و ممکن است برای ادامه‌ی راه‌تان در زندگی جان دوباره‌ای گرفته باشید.

۱۵.  رودخانه قرمز

این‌که درخواب‌تان ببینید که رودخانه‌ای پر از آب قرمز است، احساسات خام و شور و شوق شدید یا خشم است که در وجودتان جریان دارد و میل شدیدی برای بیان و نشان دادن آن دارید.  با این حال، اگر رودخانه در رویای شما واقعا خونین است، این تعبیر خواب رودخانه می‌تواند نشان‌دهنده‌ی بدبختی و بدشگونی باشد.

۱۶.  رودخانه سیاه

رودخانه‌ای که حاوی آب سیاه یا تیره است بیماری را نشان می‌دهد.

۱۷.  رودخانه‌ای که رویش پل دارد

تعبیر خواب رودخانه‌‌ که رویش پل دارد می‌تواند یک مسیر امن باشد.  با این حال، مفهوم این خواب بستگی به وضعیت رودخانه ای دارد که پل روی آن قرار دارد.  خواب می‌تواند تعبیر دیگری نیز داشته باشد.  اگر آب رودخانه آرام و شفاف باشد، به این معنی است که توانایی خود را تشخیص داده و با شهامت با چالش ها روبرو می‌شوید.  اگر آب رودخانه کدر و سریع باشد، به معنای ناامنی و تردید است.

۱۸.  خواب یک رودخانه زلال و شفاف

تعبیر یک رودخانه تمیز با آب زلال، این است که در خانه و محل کار خود آرامش خواهید داشت.  اگر در مورد یک مشکل ذهن‌تان مشغول است و برخی مشکلات را تجربه می‌کنید، بلافاصله راه حلی برای سوال خود خواهید یافت و زندگی شما بهبود می‌یابد.

۱۹.  خواب شستن چیزی در رودخانه

اگر در خواب چیزی را در رودخانه می‌شستید، به احتمال زیاد آن خواب نشانه خوبی است.  چنین رویایی معمولاً نشان می‌دهد که کنترل زندگی را دوباره در دستان خود دارید یا خواهید داشت.  همچنین می‌تواند نشان دهنده سازماندهی بیشتر باشد که به شما امکان می‌دهد تمام اهداف خود را به نتیجه برسانید.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان