تعبیر خواب | تعبیر خواب از نظر معبران مختلف

تعبیر خواب چشم در خواب چیست؟ | تعبیر خواب چشم از نظر معبران شرقی و غربی

تعبیر خواب های خود را در سایت گشتنی نیوز بخوانید.

تعبیر خواب چشم در خواب چیست؟ | تعبیر خواب چشم از نظر معبران شرقی و غربی
کدخبر : 8289
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

در این بخش از سایت گشتنی نیوز تعبیر خواب را از نظر معبران شرقی و غربی در اختیار شما گذاشته ایم. همه ما خواب ها و رویایی می بینیم که قطعا تعبیر خواب دارند و در آینده دور یا نزدیک اتفاق می افتند.تعبیر خواب را از گذشته ها گفته اند به فال نیک بگیرید تا اتفاقات خوبی برایتان بی افتد. بعضی از تعبیر خواب ها ممکن است برای گذشته باشند. خواب ها تعابیر مختلفی دارند و معبران خواب نظرات متفاوتی باهم دارند. تعبیر خواب از نظر امامان و پیامبران را در سایت ما بخوانید.

۱. خواب زنی با چشمان نافذ

اگر در خواب زنی را با چشمان نافذ و نگاه گیرا دیدید، نشان‌دهنده بدشانسی است. هر چیزی که در روزهای بعد شروع می‌کنید به یک فاجعه تبدیل می‌شود بنابراین، بهتر است مدتی دست به کاری نزنید و آرام باشید.

۲. دیدن چشمان سیاه در خواب

اگر شخصی که در خواب شماست، چشمانی سیاه داشت، نشانه مشکل در زندگی عشقی شماست. شریک شما سرد می‌شود و بدون دلیل خاصی شما را پس می‌زند. همچنین ممکن است درمورد مسائلی که مدت زیادی است شما را ناراحت کرده اما راجع به آن‌ها صحبت نکرده‌اید با شریک خود بحث کنید.

مراقب حرف‌های خود باشید و تا زمانی که ماجرا را نفهمیده‌اید، حالت تدافعی نگیرید. فقط در این صورت است که می‌فهمید باید چگونه رفتار کنید و چه موضعی بگیرید.

۳. دیدن چشمان قهوه‌ای در خواب

دیدن چشمان قهوه‌ای در خواب، فریب را نشان می‌دهد. کسی که نمی‌شناسید یا کسی که او را خوب نمی‌شناسید ممکن است شما را فریب دهد تا کاری انجام دهید که برای شما خطرناک باشد.

از نزدیک شدن به افراد غریبه اجتناب کنید و اجازه ندهید به زندگی شخصی شما نزدیک شوند. با این کار می‌توانید در برابر آن‌ها و کارهایی که انجام می‌دهند از خودتان مراقبت کنید.

۴. دیدن چشمان آبی در خواب

اگر چشمانی آبی را در خواب ببینید، در کار یا شغل خود به مشکل می‌خورید. این مشکل به دلیل اشتباهی که از شما سر می‌ز‌ند به وجود می‌آید و نمی‌توانید کسی دیگر را برای آن سرزنش کنید.

قبل از این‌که از هر کاری دست بکشید، شاید بهتر باشد روش متفاوتی را امتحان کنید. اگرچه این مشکلات بر سر راه شما قرار می‌گیرند اما به این معنا نیستند که حل نمی‌شوند.

۵. دیدن چشمان خاکستری در خواب

اگر چشمانی که در خواب دیدید خاکستری بودند، ممکن است از شما سوء استفاده شود. مراقب افرادی که در اطراف‌تان هستند باشید و به هر کسی که می‌بینید اعتماد نکنید. ممکن است این فرد فقط بخواهد اطلاعاتی در مورد شما به دست بیاورد و بعدها علیه خود شما از آن‌ها استفاده کند.

از موقعیت‌های مشکوک نیز دوری کنید زیرا اگر چیزی به چشم‌تان خوب نیاید، احتمالا برای‌تان خوب نیست!

۶. دیدن چشمان خون گرفته در خواب

دیدن چشمان خون گرفته در خواب نیز می‌تواند برای‌تان بدشانسی بیاورد. ممکن است همه چیز برای مدتی بد پیش برود و شما نتوانید تعادل را در زندگی حفظ کنید. زندگی‌تان زیر و رو می‌شود و نمی‌توانید تمام قسمت‌های آن را جمع کنید.

قبل از این‌که تسلیم شوید، به دنبال راه حلی برای بدشانسی باشید یا این‌که مدتی کنار بکشید و آرام باشید تا این دوران بگذرد.

۷. دیدن مرد یک چشم در خواب

اگر مردی را در خواب دیدید که فقط یک چشم داشت، با دوران پر از چالشی در زندگی روبه‌رو خواهید شد که نا امیدی‌های زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

این دوره از زندگی ضرورتا خیلی هم بد نیست – البته اگر به درستی از آن استفاده کنید. سعی کنید تا می‌تواند از آن یاد بگیرید و وقت خود را صرف شکایت از بخت خود نکنید.

۸. دیدن فردی با چشمان چپ در خواب

دیدن فردی با چشمان چپ در خواب نشانه خوش‌شانسی است. این دوره بهترین دوران برای انجام کار و چیزهایی که دوست دارید است زیرا هر کاری که شروع می‌کنید، انتهایی خوش خواهد داشت. سعی کنید تمام پروژه‌های قبلی خود را تمام کنید و حتی کار روی پروژه‌های جدید را شروع کنید زیرا این دوره خوش‌شانسی، در بهترین حالت خود است.

این خواب، نشانه خوش‌شانسی در زندگی شخصی نیز هست. اگر هنوز هم آن فرد خاص را ملاقات نکرده‌اید، این دوره، از نظر روابط عاطفی، کمی فعال‌تر است. در میان افراد عالی که ملاقات می‌کنید، شخصی کاملا مناسب شما وجود دارد. بنابراین وقت خود را هدر ندهید و تحقیق را شروع کنید.

۹. دیدن چشمان زیبا در خواب

اگر کسی را در خواب دیدید که زیباترین چشمانی که تا کنون دیده‌اید را داشت، از فردی که به شما نزدیک است نا امید خواهید شد. این فرد می‌تواند شریک، عضو خانواده یا شخص نزدیک دیگری باشد که ممکن است به شما خیانت کند و احساس بدی به شما ‌بدهد.

۱۰. دیدن چشمان بزرگ در خواب

دیدن چشمان بزرگ در خواب، نشانه ثروت و دارایی است. همه چیزهای مربوط به اقتصاد طبق برنامه پیش می‌رود و شما به این دلیل بسیار راضی و خوشحال خواهید بود.

این زمان، زمان خوبی برای سرمایه‌گذاری پولی در پروژه‌های جدید است. هر ریالی را که سرمایه‌گذاری می‌کنید، مقدار بیشتری به شما بازمی‌گردد. فقط مراقب باشید گزینه‌های سرمایه گذاری خود را به درستی بررسی کنید

۱۱. دیدن آسیب چشمی در خواب

اگر در خواب دیدید که چشم‌تان دچار آسیب شد، در میان افرادی گیر می‌افتید که تمام برنامه‌های شما را خراب کرده و شما را از تمام مسئولیت‌هایی که دارید دور می‌کنند. قبل از این‌که به کسی نزدیک شوید، دقت کنید تا ببینید زندگی و عادات روزانه خود را چگونه پیش می‌برند.

اگر این افراد، زمان و پول خود را صرف مسائل بی‌ارزش می‌کنند، باید از آن‌ها دوری کنید. اگر تصمیم گرفتید که نزدیک آن‌ها بمانید، ممکن است باعث بدهکار شدن شما شوند یا این‌که زندگی شما را کاملا تغییر دهند و باعث شوند فراموش کنید واقعا که هستید.

۱۲. دیدن چشمان روشن در خواب

چشمان روشن در زندگی واقعی زیبا هستند و این ویژگی مثبت را در خواب نیز دارند. چشمان روشن نماد فرشته‌ نگهبان که در زندگی دارید هستند. این فرد، مربی و مشاور شما در همه موارد است و شما بسیار قدردان او هستید.

اگر فردی این چنینی در زندگی ندارید، این خواب می‌تواند نشانه این باشد که فردی را پیدا می‌کنید که کاملا این‌گونه است.

۱۳. دیدن چشم‌های خودتان در خواب

اگر چشم‌های خودتان را در خواب بینید، چنین خوابی می‌تواند اشاره به بیداری، دانش، درک و گاهی پدیدار آمدن افکار موجود در ناخودآگاه‌تان باشد.

گاهی هم این خواب حکایت از پرده‌برداری از اشتیاق‌ها و آرزوهای پنهان یا سرکوب شده دارد.

۱۴. خواب چشم‌های کسی را دیدن

اگر چشم‌های آدم‌های زیادی خواب ببینید، چنین خوابی ممکن است به نیاز شروع توجه کردن به طرز فکر و ایده‌های مردم اشاره داشته باشد.

۱۵. خواب از دست دادن بینایی چشم‌ها

اگر در خواب ببینید بینایی‌ چشم‌های‌تان را  از دست می‌دهید، چنین خوابی معمولا نشانه‌ی خوبی نیست،‌ و حکایت از آن دارد که بصیرت یا منطق‌تان را از دست خواهید دارد. شاید این خواب به از دست دادن فرصتی نیز اشاره داشته باشد، که به خاطر ترس از پیگیری آن است.

این خواب می‌تواند نشانه‌ی گیجی و آشفتگی نیز باشد.

۱۶. خواب برگشتن چشم‌ها رو به داخل به سمت مغز

اگر چنین خوابی ببینید نشانگر آن است که باید نسبت به چیزی هوشیار و مراقب باشید.

این خواب می‌تواند دلالت بر نیاز به نگرش به درونیات‌تان و اعتماد به بصیرت‌تان دارد. همچنین می‌تواند نماد بیدرای معنوی نیز باشد.

۱۷. خواب چرخاندن تخم چشم‌ها

اگر خواب ببینید چشم‌های‌تان را می‌چرخانید، این خواب ممکن است به آزرده بودن از چیزی دلالت داشته باشد.

شاید فقط به تظاهر برای پذیرش کسی یا چیزی اشاره می‌کند.

۱۸. خواب ببینید چیزی داخل چشم‌تان رفته

اگر خواب ببینید چیزی داخل چشم‌تان رفته است، چنین خوابی معمولا نشانه‌ی خوبی نیست، و حکایت از مواجهه با بعضی از موانع را دارد.

همچنین ممکن است به مبهم بودن قضاوت در مورد چیزی نیز اشاره داشته باشد.

۱۹. خواب قی کردن گوشه‌ی چشم

اگر در خواب ببینید چشم‌های‌تان قی کرده‌اند، چنین خوابی ممکن است به واضح ندیدن یک وضعیت اشاره داشته باشد. این خواب همچنین ممکن است حاکی از مبهم بودن قضاوت درباره‌ی چیزی باشد.

۲۰. خواب شستن چشم‌ها

اگر خواب ببینید چشم‌های‌تان را می‌شویید، چنین خوابی به گیج بودن در رابطه با چیزی یا نیاز به شفافیت در وضعیتی یا درباره‌ی مشکلی اشاره دارد.

۲۱. خواب چشم آسیب دیده یا بسته شده

اگر خواب ببینید چشم‌های بسته شده یا تا حدودی آسیب دیده است، چنین خوابی احتمالا به رد، یا اجتناب از یافتن حقیقت درباره‌ی چیزی اشاره می‌کند.

۲۲. خواب از کاسه درآمدن چشم کسی

اگر خواب ببینید چشمان کسی را از حدقه در می‌آورید، این خواب ترس‌ شما را از اینکه کسی درباره‌تان چیزهایی را بداند بیان می‌کند.

۲۳. خواب ببینید نمی‌توانید چشم‌های‌تان را باز کنید

اگر خواب ببینید نمی‌توانید چشم‌های‌تان را باز کنید، چنین خوابی نشانه‌ی امتناع از دیدن یا اذعان به چیزی است.

۲۴. خواب چشم‌های گربه‌ای دیدن

اگر خواب ببینید چشم‌های گربه‌ای دارید، چنین خوابی ممکن است به توانایی‌تان در حل بعضی مشکلات یا مسائل دلالت داشته باشد. شاید به معنی خوب دیدن چیزی در شرایط بد باشد. همچنین می‌تواند به کارآمد بودن‌تان نیز اشاره داشته باشد.

۲۵. خواب چشم ماهی

اگر در خواب چشم ماهی ببینید یا بخورید، چنین خوابی ممکن است بر نیاز به نگاه کردن به یک وضعیت از زاویه‌ای بازتر دلالت داشته باشد.

همچنین این خواب می‌تواند به درک غلط نسبت به یک وضعیت اشاره داشته باشد.

۲۶. خواب بسته بودن چشم‌ها

اگر خواب دیدید چشم‌های‌تان بسته است، چنین خوابی معمولا به اجتناب از صمیمیت یا حقیقت دلالت دارد. شاید نمی‌خواهید چیزی را بپذیرید.

۲۷. خواب چشم‌های غمگین

اگر خواب چشم‌های غمگین ببینید، چنین خوابی ممکن است نشانگر بی‌فایده و نتیجه دیدن موقعیت و وضعیتی باشد. همچنین ممکن ست به نا امید بودن از چیزی اشاره داشته باشد.

۲۸. خواب داشتن یک چشم

اگر در خواب ببینید یک چشم دارید، چنین خوابی ممکن است به کله‌شق بودن اشاره داشته باشد و نپذیرفتن نقطه نظرات دیگران.

۲۹. خواب داشتن چشم سوم

اگر در خواب ببینید چشم سوم دارید، چنین خوابی پیامی است برای آنکه توجه‌تان را به شهود و بصیرت خود بدهید و به درون خود نگاهی بیندازید.

۳۰. خواب چشم‌هایی که خونریزی می‌کنند

تعبیر خواب

اگر در خواب چشم‌هایی را دیدید که خونریزی می‌کردند، چنین خوابی ممکن است به آگاه بودن از وضعیت تضعیف شده‌تان در یک موقعیت خاص اشاره داشته باشد.

همچنین شاید حکایت از استرسی که می‌گذراندید داشته باشد.

شاید مشکلات و مسائلی دارید که قادر به حل کردنشان نیستید.

۳۱. خواب چشم‌های قلمبه و بیرون زده

اگر خواب ببینید چشم کسی بیرون زده، چنین خوابی ممکن است به تحت نفوذ و فشار کسی بودن اشاره داشته باشد.

۳۲. خواب ببینید کف دست‌تان یک چشم هست

بودن چشم کف دست‌تان در خواب در واقع نماد بدی نیست. بر عکس، نشان دهنده‌ی حفاظت و با طلسم‌هایی که چنین تصویری را تداعی می‌کنند هم معنی است. این خواب یعنی کسی مراقب است تا مبادا سلامت شما تهدید بشود.

تعبیر خواب به روایت منوچهر مطیعی تهرانی

داشتن چشم اضافی دلبستگی است به دنیا و مال دنیا که پسندیده نیست.

آن چه در زندگی ما عزیز و گرامی است در خواب های ما به صورت چشم ظاهر می شود. اگر در خواب احساس کنید که دیدگان شما کم فروغ شده بهتر است مراقب مال و فرزند خویش باشید و چنان چه ببینید کور شده اید و جایی را نمی بینید خواب شما از گمراهی خبر می دهد. ابن سیرین نوشته اگر کسی ببیند یک چشمش کور است یک نیمه از دین خود را از دست می دهد و اگر هر دو چشم او کور باشد کافر می شود. چنان چه در خواب ببینید که به چشم خود سرمه کشیده اید کاری می کنید که در نظر مردم عزیز و محترم می شوید. اگر کسی ببیند که یک چشم اضافی دارد و منحرف می شود، به خود بینی و غرور و انحراف اخلاقی گرفتار می گردد. چنان چه در خواب ببینید یک چشم شما را کنده اند چیزی را که خیلی دوست می دارید از شما می گیرند. اگر در خواب ببینید که چشم شما سیاه شده به طوری که هیچ سفیدی ندارد و به زبان دیگر همه چشم مردمک شده نشان از تکبر و خودخواهی است یا چشم شما به دنبال چیزی می رود که تحصیل آن در مصلحت شما نیست. اگر ببینید که چشم شما سرخ شده و رگه های خونین دارد غمی برای شما می رسد و مالی از دستتان می رود. اگر ببینید که چشم قشنگ تر از زمان بیداری را دارید با زنی انیس می شوید که خردمند و با دانش است یا صاحب فرزندانی می شوید که البته بستگی دارد به سن و سال و شرایط بیننده خواب. اگر چشمتان در خواب بزرگتر از زمان بیداری به نظر می رسید بی بند و با و سهل انگار می شوید. اگر ببینید یک چشم دارید ،سخن زشت می شنوید. اگر دیدید که چندین چشم دارید فریب دنیا را می خورید.

تعبیر خواب به روایت ابن سیرین

تعبیر چشم، بینائی و بصیرت می باشد که به وسیلۀ آن راه پیدا شده و هدایت انجام می شود، و همچنین تعبیر هر دو چشم، دو فرزند است.

ابن سیرین می گوید: تعبیر چشم آبی، «بدعت» می باشد،

ابن سیرین می گوید: تعبیر چشم شهلا، فرزند می باشد.

اگر ببینی یک چشم تو کور شده است، یـعـنـی نصف دین تو می رود یا با یک دست یا یک پا یا یکی از اندام های دیگر گناه بزرگی مرتکب می شوی، و یا دچار مصیبتی خواهی شد. اگر ببینی نابینا شده ای، یـعـنـی گمراه می شوی و یا فرزندت از دنیا می رود.

اگر دید مرده از درد چشم می نالید، دلیل که غیبت مردم باشد.

اگر ببینی چشم تو دچار ضعف شده است، یـعـنـی دختر یا زن تو از دنیا می رود.

اگر ببینی چشم هایت طوری سبل [نوعی بیماری چشم] گرفته است که فوق العاده به سختی می بینی، یـعـنـی به اندازۀ ضعف بینایی، دین و ایمان تو دچار عیب و نقص و اشکال می شود (مخصوصاً اگر رنگ چشم های تو در خوابی که دیده ای سیاه باشند)، یا اگر ببینی چشم های تو آبی می باشد و دچار سبل شده است، یـعـنـی در راه «بدعت» خواهی ماند، یا چنانچه ببینی چشم های تو شهلا می باشد و دچار سبل شده است، یـعـنـی فرزندت بیمار می شود یا از تو جدا خواهد شد.

اگر ببینی کسی پردۀ سبل را از چشم تو برداشته است و چشم هایت بهبود پیدا کرده است، یـعـنـی توسط فرد عالمی توبه می کنی و آن عالم تو را به راه دین و ایمان می آورد و پارسا و پرهیزکار می شوی، ولی بعضی از تعبیرگران گفته اند: بیماری فرزندت بهبود پیدا می کند یا اگر در غربت باشد به سلامتی برمی گردد (تعبیرهای مختلف).

اگر ببینی چشم درد داری و کسی تو را درمان می کند، یـعـنـی آن شخص تو را به راه درست و حق راهنمایی می کند.

اگر ببینی چشم تو دیوار شهر شده است، یـعـنـی «پادشاه» می شوی.

اگر ببینی چشم تو مثل چشم گاو شده است، یـعـنـی پادشاه می شوی.

اگر ببینی روی چشم و دهان و گوش تو گیاه درآمده است تعبیرش فوق العاده خوب است.

اگر خواب ببینید با چشم پزشکی مشورت می کنید، علامت آن است که از پیشرفت در زندگی باز خواهید ماند، زیرا از وسایل نامطمئنی برای رسیدن به مقصود استفاده می کنید.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

تعبیر خواب

دیدن چشمانی آبی در خواب، نشانه ناتوانی در انجام هر رأی و نقشه ای است.

دیدن زنی چشم آبی با موهایی تیره که بینی باریک و سربالا دارد، علامت آن است که مقام قهرمانی خود را در مسابقه ای از دست می دهید.

دیدن چشمانی قهوه ای در خواب، علامت فریب و خیانت است.

دیدن زنی که چشمهای قهوه ای دارد، علامت آن است که خود را گرفتار معامله ای خطرناک خواهید ساخت.

دیدن یک چشم در خواب، علامت آن است که از دسیسه ای پنهانی که برای غارت شادمانی و ثروت شما چیده شده است آگاه خواهید شد.

اگر در خواب، تنها یک چشم ببینید، نشانه آن است که دشمنان در جستجوی فرصتی برای لطمه زدن به شما هستند.

اگر در خواب مردی یک چشم ببینید، نشانه آن است که به دامی گرفتار خواهید شد، در آن هنگام هر چیز دیگری در نظرتان بی اهمیت جلوه می کند.

اگر در خواب موجودات یک چشمی ببینید، بیانگر آن است که نقشه هایی بر علیه شما کشیده شده است.

دیدن چشمان خاکستری در خواب ، نشانه عشق و توأم با چاپلوسی است

اگر زنی خواب ببیند چشمانش بسته است، نشانه آن است که گرداگرد او را حوادثی فرا خواهد گرفت که موجب تشویق خاطر و نگرانی او می شود.

اگر خواب ببینید با چشم پزشکی مشورت می کنید ، علامت آن است که از پیشرفت در زندگی باز خواهید ماند ، زیرا از وسایل نامطمئنی برای رسیدن به مقصود استفاده می کنید.

تعبیر خواب به روایت لوک اوینتهاو

نداشتن چشم: ایده های برباد رفته

چشم کم سو: ضرر و زیان از هر نظر

چشمان چپ: باعث تحقیر شدن خود

چشم به رنگ آبی: عشق سوزان

چشمان کثیف : آینده بد

چشم تیره رنگ : خبر خوشحال کننده

چشمان به زیر انداخته شده : در خفا کسی را شدیدا” دوست داشتن

تعبیر خواب به روایت مغربی

اگر ببینی چشم های سیاه تو آبی شده است، یـعـنـی حال و روز تو بد و دگرگون می شود.

اگر ببینی یک چشم تو دچار آسیب شده است، یـعـنـی فرزندانت دچار آسیب می شوند.

اگر ببینی هر دو چشم تو طوری ورم کرده است که نمی توانی آن ها باز کنی، یـعـنـی با مرد مخالفی ارتباط و مصاحبت برقرار می کنی.

اگر ببینی از چشم تو خون می ریزد، یـعـنـی به خاطر فرزندت دچار غم و ناراحتی می شوی، یا در مال و اموال تو کم و کسری و ضرر و زیان به وجود می آید.

اگر ببینی چشم هایت بینا است ولی مردم فکر می کنند کور یا "شب کور" هستی، یـعـنـی باطن تو در دین و ایمان بهتر از ظاهرت می باشد.

اگر ببینی چشم تو آهنی می باشد، یـعـنـی بی شرم و حیا خواهی شد.

اگر دید در پیشانی چشمهای بسیار داشت، همین دلیل کند، که او را مصالح خود پنداری تمام است.

تعبیر خواب به روایت امام صادق

حضرت امام جعفر صادق فرماید:

چشم در خواب، بر هفت وجه است.

روشنائی

دین مبتنی بر هدایت و درستی

اسلام

فرزند

مال

علم

زیادتی در دین و مال

اگر شخص نابینائی در خواب ببیند که بینا شده است، یـعـنـی از زحمت و مشقت خلاص می شود.

تعبیرهای کوری و نابینائی عبارتند از: 1- فقر و تنگدستی 2- حال و روز بد 3- غم و اندوه 4- نقصان 5- مال و اموال 6- تباه شدن دین و ایمان، همانطور که در قرآن کریم آمده: صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ _ کرر و لال و کورند و از ضلالت باز نیایند (بقره، 18).

اگر ببینی چشم تو ماه شده است، یـعـنـی «وزیر» می شوی.

اگر ببینی چشم تو رودخانه شده است، یـعـنـی وزیر می شوی.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

اگر ببینی چشم کسی را کور کرده ای، یـعـنـی آن شخص را گمراه می کنی .

اگر ببینی دست شخص نابینایی را گرفته ای و می بری، یـعـنـی مؤمن و مهربان خواهی بود.

اگر ببینی خر تو یک چشم دارد یا اینکه چشمش ضعیف می باشد، یـعـنـی در به دست آوردن معاش و مایحتاج زندگانی دچار آشفتگی می شوی. اگر ببینی خر تو اصلاً چشم ندارد، یـعـنـی مال و اموال خود را از دست می دهی (دفع بلا و گرفتاری).

اگر ببینی چشم های زیادی روی بدنَت است و همه چیز را به خوبی و خیلی واضح می توانی ببینی، یـعـنـی در دین و ایمان خیلی درستکار خواهی شد و به وظایف دینی بسیار درست عمل خواهی کرد.

تعبیر خواب به روایت اسماعیل بن اشعث

اگر ببینی چشم تو تبدیل به گوش، و گوش تو تبدیل به چشم شده است، یـعـنـی با زنی ازدواج می کنی که دارای فرزندی دختر می باشد و با هر دو آن ها آمیزش می کنی.

اگر ببینی در سیاهی و مردمک چشم تو سفیدی قرار دارد [تقریباً به شکل انسان های نابینا]، یـعـنـی دچار غم و اندوه می شوی، همانطور که در قرآن کریم آمده: ... وَابْیَضَّتْ عَیْنَاهُ مِنَ الْحُزْنِ... _ ... و دیدگانش از غم سپید شد... (یوسف-84). جابر مغربی می گوید: اگر ببینی تمامی هر دو چشم تو سیاه شده است (حتی کرۀ چشم) و سفیدی ندارد، یـعـنـی متکبر می شوی.

اگر ببینی کسی چشم تو را بسته یا با دستش گرفته است، یـعـنـی فرزندت دچار ضرر و زیان می شود یا اموالش را از دست می دهد یا مرتکب گناهی خواهد شد.

اگر ببینی وسط صورت خودت یک چشم داری، یـعـنـی از جهت دینی بر ضد تو حرف های ناسزائی می گویند.

تعبیر خواب به روایت لیلا برایت

اگر خواب ببینید که یک چشم دارید، به این معنا است که دچار مشکلات فراوانی خواهید شد.

تعبیر خواب به روایت کتاب سرزمین رویاها

خواب چشم : نتایج بسیار خوب حرفه ای

چشمهای زیبا : شادی و عشق

چشمان شما آبی هستند : شادی خیلی بزرگ

چشمان شما سیاه هستند : تنگدستی

چشمان شما قهوه ای هستند : خوشبختی

چشمان شما سبز هستند : خوشبختی بزرگی نصیبتان خواهد شد .

چشمان شما قرمز هستند : یک بیماری.

چشمان شما فندقی هستند : دوستان پشت سرتان پرگویی می کنند .

چشمان شما چپ است : محتاج به پول خواهید شد.

چشمان شما بزرگ هستند : ثروت هنگفت

چشمان شما کوچک هستند : شما را از صمیم قلب دوست دارند .

رنگ چشمان شما بین آبی و سبز است : منفعت بزرگ مالی.

چشمان شما غمگین هستند : کارهای بسیار سودمند در پیش است .

چشمان یک بیمار : عمر شما طولانی خواهد بود .

چشمان شما باز شده و بزرگ هستند : یک تغییر بزرگ در زندگی شما رخ خواهد داد.

دید چشمهای خود را از دست می دهید : فرزندان شما در معرض خطر مرگ هستند.

خواب چشمان فرزندانتان : پول

چشمان زنتان را تحسین می کنید : شما به او وفادار نیستید .

چشمان شوهرتان را تحسین می کنید : شما در انتظار یک نوزاد هستید .

برای چشمانتان نگران هستید : در همه امور احتیاط را فراموش نکنید .

برای چشمان فرزندانتان نگران هستید : یکنفر مخفیانه بر ضد شما کار می کند.

چشمان یک زن را می بندند : شما باعث اغفال و ناکامی خودتان خواهید شد.

چشمان یک مرد را می بندند : شما بیوه می شوید .

شما در بین افرادی هستید که چشمانشان را بسته اند : یک دوست باعث عذاب شما می شود .

دیگران چشمانشان با یک پارچه بسته شده : وجدانتان ناراحت و پشیمان خواهد شد.

خواب یک چشم پزشک: یک راز فاش خواهد شد.

شما چشم پزشک هستید: یک مسئله بغرنج حل خواهد شد.

برای معاینه نزد چشم پزشک می روید: شانس به شما لبخند خواهد زد.

عینک می خرید : احترام شما نزد دیگران بیشتر خواهد شد.

با دیگران نزد چشم پزشک می روید : به دوستانتان اعتماد نکنید.

نزد چشم پزشک می روید و به دوستانتان بر میخورید : کسانی مراقب شما هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان