وام فوری | وام فوری بدون ضامن

وام فوری 200 میلیونی برای این افراد | وام وری بدون ضامن و کم بهره

افرادی امکان دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند.

وام فوری 200 میلیونی برای این افراد | وام وری بدون ضامن و کم بهره
کدخبر : 6892
پایگاه خبری تحلیلی گشتنی نیوز :

وام فوری یکی از تسهیلات بانکی وسوسه برانگیز است. زوج های جوان و کار آفرینان برای شروع تازه می توانند از وام فوری برای تحول زندگی خود استفاده کنند. در شرایط اقتصادی فعلی و کمبود نقدینگی، مردم را تشویق به گرفتن وام فوری میکند. نیاز به وجه نقد برای شروع یا اتمام کاری باعث پیداکردن طرفداران زیادی برای وام فوری شده است. اخبار جدید از وام فوری را در ادامه بخوانید.

حداقل مدت زمان خواب سپرده برای این وام سه ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها امکان دریافت این تسهیلات را دارند، منتهی باید معرفی نامه داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و سود، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان اعلام شده است. کل سود وام 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

افرادی امکان دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک دی را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. حداقل مدت زمان خواب سپرده برای این وام سه ماه اعلام شده است. سود این تسهیلات 18 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن به 60 ماه می‌رسد. افرادی که مایل به دریافت این تسهیلات هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. کارکنان شرکت‌ها و سازمان‌ها امکان دریافت این تسهیلات را دارند، منتهی باید معرفی نامه داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، مدت زمان بازپرداخت و سود، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان اعلام شده است. کل سود وام 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

امید قالیباف در رابطه با تسهیلات جدید خرید لوازم خانگی گفت: براساس توافقات بعمل آمده قرار است تا سقف ۲۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات اعتباری برای خرید لوازم خانگی ایرانی به متقاضیان اختصاص پیدا کند.

وی افزود: این کارت های اعتباری دارای سه سقف ۳۰ میلیون و ۵۰ میلیون و ۱۰۰ میلیون تومان است که در ۵ بانک صادر می شود و در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

سخنگوی وزارت صمت با اشاره به برگزاری نمایشگاه دائمی لوازم خانگی گفت: متقاضیان می توانند برای خرید به نمایشگاه یا مراکز عرضه محصولات ایرانی مراجعه و نسبت به خرید کالای مورد نیاز خود اقدام کنند.

به گفته قالیباف متقاضی باید با مراجعه به سامانه جهاد کالا به آدرس اینترنتی  jahadkala.ir مراجعه و گزینه ثبت طرح ملی را انتخاب و ثبت نام کنند بعد از ثبت نام ۵ بانک برای پرداخت کارت اعتباری به متقاضی معرفی می شوند که فرد می تواند با مراجعه به هر یک از بانک ها مدارک لازم را بارگزاری کند.

وی تاکید کرد: صدور کارت ها با توجه به اعتبارسنجی مشتریان توسط سیستم بانکی انجام می شود و در نهایت کارت اعتباری به ادرس متقاضی پست خواهد شد.

سخنگوی وزارت صنعت در رابطه با متقاضیان خواستار دریافت کارت اعتباری خرید لوازم خانگی ایرانی گفت: فعلا در گام نخست زوجین جوان و به تناسب ارزیابی تقاضا افراد دیگری می توانند این کارت های اعتباری را تهیه کنند.

قالیباف در خصوص سود تسهیلات کارتهای اعتباری نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و افزود: سود این کارت ها ۱۸ درصد و با بازپرداخت سه ساله تعیین شده است. البته باید تاکید کنم که کالاهای خریداری شده در قالب این کارت ۵ درصد زیر قیمت بازار فروخته می شود.

وی اضافه کرد: در گام نخست این کارت ها برای ۲۵۰ هزار نفر درنظر گرفته شده است.

در این گزارش شرایط پرداخت وام فوری در دو بانک تجارت و صادرات بررسی و مقایسه شده است

بانک صادرات در طرح ۶۷ خود به متقاضیان وام فوری پرداخت می‌کند. حداقل مبلغ وام در طرح ۶۷ معادل پنج میلیون تومان و سقف آن ۲۰۰ میلیون تومان است. همچنین سود این وام ۶ درصد است.

برای دریافت این وام، ابتدا لازم است که متقاضیان در بانک صادرات سپرده کوتاه مدت افتتاح کنند و این سپرده مسدود خواهد شد.. این سپرده کوتاه مدت سودی هفت درصدی را برای مشتری تضمین می‌کند و این سود به صورت ماهیانه پرداخت می‌شود.

متقاضیان می‌توانند پس از افتتاح حساب در بانک صادرات، تا سقف ۸۰ درصد سپرده خود از این بانک وام فوری دریافت کنند.

تعداد اقساط و مدت‌زمان بازپرداخت طرح ۶۷ بانک صادرات، بر اساس مبلغ سرمایه‌گذاری و تسهیلات دریافتی متقاضی مشخص می‌شود اما حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۳۶ ماه است.

هر قسط وام ۲۰۰ میلیونی در این طرح حدود ۶ میلیون تومان است. به این ترتیب کل سود پرداختی توسط مشتری، پس از کسر دریافتی مربوط به سود سپرده به ۱۹ میلیون تومان می‌رسد.

وام ۳۰۰ میلیونی در طرح آنی بانک تجارت

بانک تجارت در طرح آنی تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان، وام فوری پرداخت می‌کند. نرخ سود تسهیلات آنی بانک تجارت با توجه به نرخ سود سپرده و میزان تسهیلات درخواستی، بین ۴ تا ۱۸ درصد متغیر است.

ضمانت این وام نیز با مسدودی سپرده است و ابطال این سپرده قبل از سررسید منوط به تسویه کامل مبلغ وام است. این سپرده نیز به مشتریان سود پرداخت می‌کند. با این وجود مشتری می‌تواند با انتخاب خود سود پنج، ۱۰ و ۱۵ درصد دریافت کنند.

هر قسط این وام با سود هفت درصدی و بازپرداخت ۳۶ ماهه نیز به ۹ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان می‌رسد. به علاوه متقاضیان این وام با دوره بازپرداخت ۶۰ ماهه و سود چهار درصدی، ماهانه پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قسط پرداخت می‌کند.

متقاضیان این وام ۳۰۰ میلیون تومانی در نهایت معادل ۳۳۰ میلیون تومان به بانک تجارت پرداخت می‌کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
اخبار مرتبط سایر رسانه‌ها
    اخبار از پلیکان
    ارسال نظر:

    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان